Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjää deittimarkkinoilla 35–50-vuotias mies, jolla on seuraavat ominaisuudet:

Vierailija
24.08.2017 |

– sivistynyt
– taitava keskustelemaan
– yliopistokoulutus
– normaalipainoinen
– ei tupakoi
– lapseton
– läheisyys ja seksi on tärkeää
– nautiskelijaluonne
– harrastaa taidetta ja kulttuuria
– älykäs
– itsevarma
– tietää, mitä elämältä haluaa

Oma veikkaukseni on että vähintään kohtuullisesti.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v täyttänyt nainen, työelämässä, velaton, lapset muuttaneet pois, terve, suhteellisen kaunis, ei ylipainoa, liikunnallinen, matkailija, puhe-ja kuuntelukykyinen. 

Sinkku.

Ja olen sinkku, koska ei ole kiinnostavaa miestä osunut kohdalle .  En harrasta yhden yön suhteita.

Vierailija
62/70 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän boheemin kuuloinen, kun on taidetta, yliopistokoulutusta ja nautiskelua. Kiva jollekin, mutta ei minulle. Toisaalta en minäkään varmaan hänelle kelpaisi.

Se on hyvä että on terveessä kunnossa, siinä erottuu jyvät akanoista. Itsevarmuus on myös hyvä piirre kunhan nöyryyttä löytyy tarvittaessa. Vähän tuosta jäi sellainen me, myself and I-fiilis. Missään ei mainittu empaattisuutta, toisten huomioonottamista, auttavaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijaluonne --ei kiitos , enää. Seurustelin monta vuotta harrastelijamuusikon kanssa , alussa kivaa,mutta jatkuva esillä olo ja soittaminen alkoivat joskus nyppiä.

Yhdistetty kuvataiteilija ja muusikko, alkoi olla jo liian monta cm maasta.

En halua lapsetonta miestä. Siinä puuttuu aika iso kosketus elämä realiteetteihin, vastuuseen, huoleen ja toki vanhemmuuden iloonkin.  

Vierailija
64/70 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaavat melko täsmällisesti itseäni nuo ap:n listaamat omisaiuudet. Hyvin on mennyt deittimarkkinoilla. Treffejä ja kiinnostuneita naisia on riittänyt.

Vierailija
65/70 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteilijaluonne --ei kiitos , enää. Seurustelin monta vuotta harrastelijamuusikon kanssa , alussa kivaa,mutta jatkuva esillä olo ja soittaminen alkoivat joskus nyppiä.

Yhdistetty kuvataiteilija ja muusikko, alkoi olla jo liian monta cm maasta.

En halua lapsetonta miestä. Siinä puuttuu aika iso kosketus elämä realiteetteihin, vastuuseen, huoleen ja toki vanhemmuuden iloonkin.  

Sama täällä, taiteilijamies olisi aika kaukana siitä mitä minä olen. Olen ollut aina tekeväinen ja jalat tiukasti maan kamaralla oleva nainen, jolle joku taide ei oikeastaan merkitse yhtään mitään. Ihmiset ja luonto ovat minulle tärkeämpiä kuin vaikka joku musiikki tai Kiasman taidepläjäykset. En myöskään katso olevani mikään nautiskelijaluonne, vaan pitkästyn nopeasti ilman tekemistä. Ammatiltani olen yrittäjä ja se yhdessä lapsieni kanssa on minulle tärkeää.

Periaatteessa voisin seurustella lapsettoman miehen kanssa, mutta kyllä hän saisi enemmänkin pujahtaa meidän elämäämme, kuin toisin päin. Kuinka moni lapseton mies siihen pystyisi hymyssä suin lähtemään ja sanomaan, että ymmärtää jos joudun hakemaan vatsatautisen lapsen luokseni tai ottamaan nopealla aikataululla lapset luokseni isäviikolla miehen työmatkan takia?

Vierailija
66/70 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki olettavat, että aloittajan spekseillä varustettu mies lähtisi edes tapailemaan naista, jolla on lapsia?

Vierailija
67/70 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsisi miestä, joka luettelee itsestään noin täydellistä listaa. Ei siis kelpaisi, sillä en ole itse lähelläkään tuota.  

Hauskaa, jos tuo kuvaa mielestäsi täydellisyyttä. Huomaa kuienkin, ettei tässä kysytty, paljonko vientiä on miehellä, joka luettelee itsestään tällaisia ominaisuuksia, vaan paljonko vientiä on miehellä, jolla on nuo ominaisuudet.

Vierailija
68/70 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika huonosti. Naiset yleensä vähän ihmettelevät, kun mies ei muista ikäänsä 15 vuoden haarukalla. Vaikuttaa vähän epäilyttävältä.

Vierailija
69/70 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki olettavat, että aloittajan spekseillä varustettu mies lähtisi edes tapailemaan naista, jolla on lapsia?

Koska aika monet lähtevät :)

Vierailija
70/70 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jatkaisi edes toisille treffeille miehen kanssa jolla ei ole vähintään Ford Capria, mieluummin kuitenkin Ford Granada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi