Jos olisit 163cm pitkä ja painaisit 70 kg, niin mitä ajattelisit itsestäsi?
Olisitko kauhistunut koostasi, ihan tytyväinen vai mitä?
Itsellä aina ristiriitainen olo, olen vuosia ollut tämän kokoinen. Välillä jonkin sairauden takia paino käynyt 62 kilossa, jolloin on ollut kiva olla hoikempi. Mutta toisaalta vasta kun paino nousi "aikuisena"tähän lukemaan niin olet tuntenut itseni naiseksi enkä tytöksi.
Kommentit (62)
Aiks hiivatin onnellinen olisin. Nyt mitat on 165cm/115kg, ja 165/80 on sellainen mitä pidän tavoiteltavana ja mahdollisena.
Minäkin olen tuon kokoinen ja olen ihan ok ja tykkään itsestäni.
Ihan normaaleja vaatteita pidän ja näytän ihan kivalta. Olen aika naisellinen. Olen pehmeä mutta en mikään hyllyvä läski ;) isot tissit ja pyöreä pylly. Ei ole mitään valittamista eikä valita miehenikään. On rakkautta ja seksiä joten elämä on varmasti parempaa kuin monella laihalla. Onni ei ole kiinni pelkistä kiloista ja senteistä.
Laihduttaisin. Olen 168/63 ja liikun paljon mutta pari kiloa rasvaa olisi vielä pudotettavana. Kiireinen työvuosi keräsi ylimääräisiä kiloja 7-8 kg kun en ehtinyt salille ja liikkumaan ja syöminen ja nukkuminen oli epäsäännöllisiä ja helmikuussa tajusin kauhukseni painavani 67kg. Nyt on 4kg lähtenyt kivuttomasti ja pitäisi vielä rutistaa loput.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan painavani 70 kiloa! 4. synnytykseen mennessä painoin 66,5 kg ja se on kyllä ollut ihan maksimi. Jossain vaiheessa paino kävi 64 kilossa mutta tuntui että nahka repeää ja henkeä ahdisti.
Olen 162/62 ja se on mulle ok. Pudota voisi pari kiloa mutta ei ole pakko.
Heh. Lihavat käy alapeukuttamassa normaalipainoisia ja hehkuttamassa ylipainoisia (olikohan #24)
Olen samanpituinen ja 72kg. Kyllä se vähän sätkäytti kun vuosia kiikkuiltuani normaalipainon ja lievän ylipainon välillä paino pomppasi parissa viikossa nykyiseen, mutta kun tottui muutokseen niin olen ollut ihan tyytyväinen. Terveys on paljon muutakin kuin vain paino, laihalla voi olla älyttömät kolesterolitasot ja lihavalla ihanteet. Pidän siitä kuinka pehmeä kurvikkaampi kehoni on. Ainoa mitä mietin on kun tarvitsee tavata sukua (täynnä läskiä vihaavia elitistejä), ja joskus vähän pelkään toivoisiko poikaystävä salaa että laihduttaisin. Mutta kehoni on minun ja minä teen päätökset siitä. Ja olen päättänyt että pieni ylipaino sopii minulle hyvin.
Olen juuri tuon pituinen, painoa on hieman enemmän, veikkaisin että tällä hetkellä jotain 76kg. Ja tyytyväinen olen - toki pikkuhiljaa tästä tiputtelen vielä, mutta siihen nähden, että lähtöpaino on ollut 130 kg, niin en oikein voi olla muuta kuin tyytyväinen 😊
Olen 164 cm ja 54,5 kg. Olen nyt juuri sopiva. Löytyy rinnat ja peppu, sopivasti muotoja. Mulla kertyy rasva usein vatsaan ja selkään, joten 70 kiloisena näyttäisin todella turpealta ja suorastaan lihavalta. Toisaalta joku isoluisempi voisi näyttää tässä painossa luisevalta. Itse olen aika siroluinen.
Olisin yllättynyt siitä, että olen yhtäkkiä venähtänyt 3 cm pituutta ja todella hyvilläni siitä, että olen laihtunut lähes 15 kg.
Mua harmittais suunnattomasti että olisin lyhentynyt.
t: 171cm/155kg
Pitäisin itseäni todella lihavana ja vastenmielisenä. Olen itse tällä hetkellä 165 cm ja 61 kg. Tavoitepaino vähintään 55, ihanne 45 kg.
165cm ja 70kg, kurvit paikoillaan. Tottakai olisi kiva olla vahan laihempi, mutta en jaksa nipottaa parin kilon takia, tippuu jos tippuu. Paino ollut tuota viimeiset kymmenen vuotta enka laske kaloreita yms ja syon mita haluan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että olen normaalin kokoinen aikuinen ihminen ja näytän terveeltä.
Ei kai nyt sentään 15-20 kiloa ylipainoa ole mikään normaali koko?
Ahdistaisi. Olen 168 ja painan 54 kiloa. Tähän 15 kiloa lisää olisi aivan painajainen sillä yritän tiputtaa pari kiloa tällä hetkellä. Kesällä salakavalasti tullut
Olen 162 pitkä ja painoin pari vuotta sitten 60-63. Kaikki ylim. oli keskivartalossa. Laihdutin ja nyt on viimeisen vuoden paino ollut 56-58. Olen nyt tyytyväinen !
Jos tavara olisi lihasta, niin sehän olisi unelmavartalo. Mutta, jos rasvaa, niin kyllä inhottaisi oma peilikuva, luultavasti kaikki läski tulisi vyötärölle, kuten nytkin jo tulee. Tällä hetkellä olen tuota 10kg kevyempi ja vararengasta on jo vaikea piilottaa, vaikka rasvaprosenttini ei nyt mikään kauhean iso ole
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että olen älykäs, sporttinen, analyyttinen ja sarkastinen ihminen.
Ajattelethan myös olevasi sairas, epäterveellinen ja suurella todennäköisyydellä ennenaikaisesti kuoleva?
Hmm, no jos nyt yhtäkkiä muuttuisin tuon kokoiseksi niin tulisi varmaan vähän pulska olo. Ja lyhyt. :D Olen itse suurimman osan aikuiselämästäni painanut n. 70 kg, tällä hetkellä vähän alle kun on ollut stressiä. Mutta tietysti on paljon kiinni ruumiinrakenteesta.
N178
Miettisin kuinka saan uimarenkaan pois vyötäröltä!
Olen 176 cm pitkä ja painan 72 ja oloni on pullea. Ihannepainoni on 68 kiloa.
Itse en välittäisi, mutta av-mammat kiljuisivat, että olet iso kuin tankki.