Jos olisit 163cm pitkä ja painaisit 70 kg, niin mitä ajattelisit itsestäsi?
Olisitko kauhistunut koostasi, ihan tytyväinen vai mitä?
Itsellä aina ristiriitainen olo, olen vuosia ollut tämän kokoinen. Välillä jonkin sairauden takia paino käynyt 62 kilossa, jolloin on ollut kiva olla hoikempi. Mutta toisaalta vasta kun paino nousi "aikuisena"tähän lukemaan niin olet tuntenut itseni naiseksi enkä tytöksi.
Kommentit (62)
Tuntisin varmaankin oloni painavaksi. Olen 165cm ja painan normaalisti 48-50kg, nyt olen raskaana 6kk ja painoa n.54kg..
Varmaankin riippuisi myös onko isoluinen, lihaksikas jne.. itse olen sirorakenteinen koten hankala muuta sanoa..
Olisin todella tyytyväinen kokooni.
Nyt olen yli 100 kg
Olin todella lihava mielestäni. Laihduin 10 kg, sitten lihoin taas viisi kiloa, nyt yritän päästä alle 60 kilon. Minulla myös kaikki kertyy vatsaan ja naamaan joten näytän pullealta jos lihon vähänkin.
Ketuttaisi olla noin lyhyt. Painon suhteen on paha sanoa. Miten se näkyisi peilikuvassa? Jos se ei näkyisi mitenkään, ei minua kiinnostaisi. Toki olo tuntuisi jatkuvasti raskaalta, jos olen tottunut noin 55-57 kilon painoon ja yhtäkkiä tuleekin 15 kiloa lisää ja kaiken lisäksi kutistuisin sen 5 senttiä.
Olen 171cm ja paino meni viime talvena yli tuon 70kg:n. Pakko oli muutama kilo tiputtaa pois, koska housut ei enää menneet kiinni enkä halunnut isompia ostaa:) Jos olisin noin lyhyt kuin aloittaja, tuntisin itseni kyllä lihavaksi noilla kiloilla....
Olet lievästi ylipainoinen kuten minäkin, mutta siitä ei ole haittaa, kun kurvit ovat kohdallaan. 😄
Vierailija kirjoitti:
Itsellä aina ristiriitainen olo, olen vuosia ollut tämän kokoinen. Välillä jonkin sairauden takia paino käynyt 62 kilossa, jolloin on ollut kiva olla hoikempi. Mutta toisaalta vasta kun paino nousi "aikuisena"tähän lukemaan niin olet tuntenut itseni naiseksi enkä tytöksi.
Olisin iloinen jos olisin noin laiha.
Ajattelisin, että 15kg olisi hyvä saada pois.
Vierailija kirjoitti:
Olisin oikein tyytyväinen,nyt olen tuon mittainen mutta huomattavasti painavampi. Ehkä "täydellinen" paino olisi jokin 60-65kg mutta tuo 70kg olisi myös ihan hyvä.
Haluaisin laihduttaa n. 10kg noilla mitoilla. Mutta terveellä tavalla tietenkin, en itseäni vihaten tai kiduttaen.
Olen 160cm ja painoni on vaihdellut 48 kilosta 98 kiloon. Enpä ole ajatellut oikein yhtään mitään...
Itse olen 160 cm ja 87 kg. :( Olisin mielelläni 62-70 kiloinen. En mikään laiha mutta sopivan muodokas.
Vierailija kirjoitti:
Olen 160cm ja painoni on vaihdellut 48 kilosta 98 kiloon. Enpä ole ajatellut oikein yhtään mitään...
Painoa tullut 50kg lisää. Tuplaantunut. Etkä ole ajatellut mitään. Siinä se syy sitten lihomiseen varmaan onkin.
Olen kymmenen kiloa painavampi ja saman pituinen. Tähän en ole tyytyväinen, vaikka pystynkin käymään lenkillä, salilla, pelaan tennistä ja kävelen paljon. Sairauksia ei ole ja pystyn pukeutumaan kivasti. En näytä ainakaan lähipiirini mukaan ihan kamalalta, saan miehiltä huomiota ja naisiltakin kehuja ulkönäöstäni.
Voi siis painaa tosi paljon ja kaikki olla silti ok. Mutta toki yritän koko ajan hoikistua - se on vain niin kamalan vaikeaa!
Olen 165 cm pitkä ja painan 68 kg. Tavoitteena on hoikusta vain kolme kiloa eikä yhtään enempää. Se vaan vanhentaa jos liikaa laihduttaa. Hölkkään ja teen kahvakuulatreenejä.
N48
Rehellisesti sanottuna pudottaisin painoa vähintään 60 kiloon tai siihen ettei vatsassa olis ylimääräistä.
Ajattelisin että olen älykäs, sporttinen, analyyttinen ja sarkastinen ihminen. Ihan kuten ajattelen nykyään 168/78 -mitoissa ja ajattelin 168/58 -mitoissakin.
Määrittelen itseni ihan muilla perusteilla kuin mittojeni mukaan.
Olen ollutki ja mahaani moitin isoksi ja olin vähän liian kurvikas makuuni. Tottunut olemaan laiha eli kaikki ylimääräinen pyöreys ärsyttää.
Luulen, että aika isoksi tuntisin itseni, koska olen 163/52 tällä hetkellä ja olen koko ikäni ollut aika pieni ja siro. Kyllä mä varmaan kiloja yrittäisin saada pois ainakin jonkin verran.
Itse olen varmaan tällainen himourheilijaksi luokiteltava. Mittani on 162cm ja 68kg, eli aika lähellä aloittajaa. Olen lihaksikas, toki rasvaakin on naisellisissa paikoissa mutta kuitenkin vatsalihakset näkyy, eli en ole lainkaan lihava. Olen tyytyväinen ulkonäkööni. Kaikki ei varmaan tykkää lihaksikkaan näköisistä naisista mutta minua se ei kiinnosta.