Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=)KOLIBRIT VKO 14(=

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uuden kasan kun viimeviikkoinen on valahtanut niin alas!

Remppa ei ole vielä valmis, mutta täällä ollaan..

(remontin kohteena on " tietokonehuone" ja kone on irti seinästä jonkun aikaa, mutta saan lainata kaverin konetta hetken)

Huonoja uutisia on sen verran että meillä ei todennäköisesti aloitetakaan kolmos-projektia vielä hetkeen..Ja kuinka sitä olen odottanut..

Minua on kyselty töihin (ei vielä varmaa) ja aiemminkin epävarma mies on vielä epävarmempi asiasta, joten kyllä se nyt lykkääntyy jonnekin tulevaisuuteen..mälsää..

Kuitenkin jatkan roikkumista täällä kasassa ja toivotan onnea kaikille muille!!!

Vierailija
2/23 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat loppu tänään.. tai oikeestaan jo eilen, taidamme aloittaa pupuilun jo tänään...siis ihan varman päälle hihihihihih. voi kun saatais tammivauva kun jouluvauvaa ei tullutkaan.

en osaa laskea tarkkaa ovis päivää kun menkat ei oo ihan säännölliset,tai siis on silleen säännölliset et joka kuukausi tulee mut silti ne saattaa alkaa yllättäen,etten osannut vielä niit edes oottaa... niin siksi " varman päälle"

kertaan viel ku oon aika outo viel kolibreis et oon 26v,mies 27v

kaks tyttöö 2001 ja 2003 syntyneet. voi ku tulis poika...mut toki tyttökin iki ihana,kuhan vauveli nyt tulis.kaks ekaa tuli kerrasta,ei tarvittukuin touhutippa ni paksuna oltiin. ihme ku ei sit samal tyyliltärpänny viime kierrossa...

katotaan vaan et tää kolmas on jostain syystä kiven takana kun kaks ekaa tuli liiankin helposti. heh on vaan sellainen tunne.. mut mistäpä sen etukäteen tietää..

plussa onnee kaikille, mä tiedän tilanteestani enemmän vasta loppukuussa... miten sitä jaksaa oottaa.. :)

tuli taas ihme lötinöitä ei varmaan kukaan jaksa lukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin haaveillaan jo kolmosesta,meillä on ennestään kaksi tyttöä jotka on syntyneet 2004 ja 2005...kumpikin tyttö on jouluvauvoja ja mä ja mun mies ollaan kesällä syntyneitä..meidän iät ovat 22v ja 23v..meidän kuopus on kova hymyilemään ja kiljahtelemaan kun sille päälle sattuu..ja meidän esikoinen opettelee hyppimistä,kyllä hän jo sängyssä hyppii lujasti kun kiinni pitää,mutta ilman tukea se ei vielä oikee onnistu..!!Tänää on ollut taas tosi kiire päivä,pyykinpesua,ruoantekoa ja yms..meillä on sillai että mä hoidan kaikki kotityöt enimmäkseen yksin niinku lapsetkin,vaikka mieskään ei käy töissä..mutta hän huitelee aina jossai kaupungilla ja mä joudun olee kotona vaan,ja jos haluisin jonnekki että mentäs kaikki niin ei tule kuuloonkaan,mutta joo taas mua rupes potuttaa nää puolukat,sais jo loppua,koska nää saa mut aina niin pahalle tuulelle!!!ja lopuksi vielä hauska tutustua teihin kolibreihin!!!

T:Jonna ja tytöt

Vierailija
4/23 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi tulla jo melkein vieroitusoireita kun ei päässyt vähään aikaan koneelle! No nyt taas täällä pyörimässä. Mulla alkaa olla tosi piinaavat hetket kun kp on 28/27-29 eikä tätiä kuulu, mutta testi näytti tänään kuitenkin negaa=( Voihan se olla että tämä kierto venyy tosi pitkäksikin koska kierukka poistettiin vasta tämän kierron 1 päiväna. Eipä vissiin auta kun odotella ja toivoa parasta. Onko muita joilla olis testauspäivä lähellä?

Plussa tuulia puhallellen+++++++++++++++++++++++++++++++

T. Kolomonen

Vierailija
5/23 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä meilläpäin on kamala lumipyry, tosi hankalaa oli ihan ajaa kun vein poikaa kouluun, jokunen auto oli jääny tienvarteenkin... Lenkille en taija lähtee tänä aamuna taapertamaan.

Mulla on tässä piina-ajat menossa myös kp 36/33-50, pari kiertoo on ollu lähemmäs 50 muut sitte 33-38 välillä. Ainahan niitä oireita löytyy, mut mää halluisin niin jo olla raskaana!!!! Aattelin testailla aikaisintaan sunnuntaina, elleln sitten ratkea....;)

Tsemppiä kaikille muillekin piinailuun jospa tää viikko ois mahdollisimman hedelmällinen!!!

Sannikka

Vierailija
6/23 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tulla mukaan tähän kolibriporukkaan, kun luen näitä keskusteluja ahkerasti! ;) Meillä on 2- ja 4-vuotiaat pojat ennestään ja kolmatta toivotaan vaihtelevalla innolla. Poistatin hormoonikierukan 9.3. ja yhdet kauhean hirveät mensut ovat sen jälkeen tulleet.

Ennen kierukan poistoa oli mielettömän kova vauvakuume päällä, mutta poiston jälkeen on ollut vähän " rimakuumetta" ... Olemme kuitenkin päättäneet antaa vauvan tulla sitten, kun on tullakseen.

Otollinen aika ajoittuu tuohon pääsiäisen seutuu, jos kierto on palautunut normaaliksi kierukan jälkeen. Pelottaa vähän tämä yrittäminen, kun esikoista ei meinannut aikanaan meille millään tulla ja sitten toinen lähti heti ekasta yrityskierrosta, että miten tällä kertaa käy.

Vierailija
7/23 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 8. menossa, mutta meillä siis olisi se ' ' välikierto' ' , kun mies ei halua jouluvauvaa.. Uskaltaiskohan luottaa, että jos la olisi 5.1.07, niin leikkaisivat vasta vuoden alussa heti : ). En siis itse haluaisi mitään väliä pitää : D. Olo on niin uskomattoman hyvä ja normaali tuon imetyksen lopettamisen jälkeen, että jotenkin uskon siihen plussaankin enemmän. Ekat muksuthan saivat kerrasta alkunsa... Jokos hehkutin, miten kierto palautui siihen ' ' oikeaan' ' eli 28 päivään? Ja miten nuo turvotukset ym. pms-oireet tulivat nyt tässä kierrossa ekaa kertaa.

Ja toiset ne raskautuu imetyksestä huolimatta... No, meillä ei tarvii sitten ehkäisyä käyttää enään imetysaikana : D

Eli ei tänne mitään uutta... Tuskin tikuttelen ovista tässä kierrossa, tai muutenkaan ' ' vouhkaan' ' . Kivasti viikonloppuun sattuu ovis eli ehkä sitä kuitenkin...jos vaan mies suostuu : D

Vierailija
8/23 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 vuotias, ja lapset poika s. 2000 ja tyttö s. 2001.

AJattelin että nuo riittävät meille, varsinkin kun kuopus syntyi keskosena. Mutta tässä sitä kuumeillaan, ja e-laastarit on juuri jätetty pois... joten huhtikuun lopussa pääsee jännäämään ekaa kertaa.

Ihanainen tämä vauvakuume, ja täytyy tärppää että onnistaisi pian (tai ekasta kuten aiemmilla kerroilla).

Vierailija
9/23 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ollaan sovittu että aloitetaan kolmannen yritys ensi kierrosta... Vielä yksi kiekka e-pillereitä ja sitten ne joutaa narikkaan. Nyt on menossa kp 3/pillereillä 28 luonnollisesti 47->.

Lääkärin kanssa sovittiin että aloitan pillereiden jälkeen saman tien teroilla.

Nyt ei vaan enää MILLÄÄN malttais odottaa että pääsee yrittämään!!!!

Mä syön pillereitä (Diane Nova) lähinnä aikuisiän aknen takia. Onko kellään kokemusta aikuisiän aknesta ja teroista? Vauvakuume on kova mutta silti pelottaa että akne läjähtää takaisin...

Vierailija
10/23 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei vieläkään kuulu mitään uutta. Apteekkiin se on taas mentävä kun ei tätiä vieläkään kuulu! Ei minkäänlaisia täti oireita ole vieläkään ilmentynyt mutta muuten sellainen kipeä olo on tullut ja myöskin väsyttää vietävästi! Oliskos nuo sitten niitä oikeita oireita?!? No mutta pitäisi se plussa saada siihen tikkuunkin eikä vaan ajatuksiin. Huomen aamuna testaan taas sitten, ilmoittelen kuin kävi!

Onnea kaikille yrittäville ja yrittäkäähän nyt kääntää miestenne päitä, keinolla millä hyvänsä! Eikös sodassa ja rakkaudessa ole kaikki keinot sallittuja=)

T. kolomonen kp 29/27-29

Vierailija
11/23 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään käyti8i hakemassa passit ja nyt vaa sitte odotetaan että koska ne lentoliput saapuu..me ollaa lähössä kyprokselle toukokuun 14.päivä..nyt meillä sairastellaan,mutta onnex kaikki ei ole tälläkertaa kipeenä..ois kyllä kiva saada jo kolmonen aluilleen,mutta kun tuo täti on kylässä edelleen ja se potuttaa:(:(sain kuulla tänää yhen ilouutisen,mun isosisko oottaa esikoistaan,musta tulee täti sen vauvalle..ihanaa!!!mutta nyt täytyy mennä kun Janette(3kk)huutaa nälkäänsä..

Vierailija
12/23 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kas mies ei ole vielä innostunut kolmosesta :) 2 saisi hälle jo riittää. Olemme 33 molemmat, pojat kohta 3v ja 9kk...

Minä olen kuumeillut taas jo useamman kuukauden aloitin keskustelun aiheesta juuri. Ei innostunut mies :(

Vauvanvaatteet kaikki myyn pois sitä mukaan jää pieneksi(kummallekin jätetty 1 muisto-asu). Nyt olisi aika hävittää hoitopöytä ja sitteri, niin iski kauhistus. En haluakaan niitä myydä, toivoisin että viim. vuoden päästä olisi jo käärö taas kainalossa :)

Taitaa vaan olla turhaa haaveilua, valitettavasti.

Vierailija
13/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei sitten vauvaa tule joulukuussa, täti tuli sittenkin ilman oireita, mutta kai sitä tästä taas tokenee. Olishan se ollutkin aikamoinen tuuri jos heti ensimmäisestä olis natsannut. No tammikuisissa taitaa olla vähän enemmän jännääjiäkin kuin näissä jouluisissa että jos vaikka sitten suuremmalla sakilla saataisiin suurempi läjä plussiakin!

Taidan rauhoittua taustalle hetkeksi ja palailla ehkä asiaan sitten taas oviksen aikoihin, tosin ajattelin nyt ehkä kuitenkin, sittenkin, hankkia niitä ovis tikkuja niin ei mene ainakaan noita raskaustestejä hukkaan niin kauheasti kun testailee turhaan aivan liian aikaisin.

Kierukan poistajille vinkiksi, älkää hätiköikö testailussa. Mulla venyi hiukan pidemmäksi kierto eli normaalista 27/28:sta 30:een, joten kannattaa odotella. Niin ja entiset menkkakivut ovat sitten jonnekin sen kierukan mukana kadonneet=)

Törmäillään taas!

t. Kolomonen

Vierailija
14/23 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti siinä vaiheessa, että kone on jo seinässä.

Aattelin kokeilla hetken aikaa ehkäisyrenkaita kierukanpoiston jälkeen, kun ei tuo mies nyt sitten haluakaan vielä sitä vauvaa ja jos töihin tulee virallinen kutsu, niin sinne on mentävä (ei muuta väliä, mutta vakipaikkaa havittelen ja raskaana olevaa tuskin valitaan)

Onko kellään kokemusta niistä renkaista??

Voiko niitä kaikki käyttää ja kuuluuko niihin jotain " sivuvaikutuksia" ?

Lääkäri kyllä tietysti kertoo paremmin aiheesta, mutta olis kiva kuulla käyttäjien omia kokemuksia!

Sitten vielä yksi " tyhmä" kysymys; kuinka kauan simpat elää sisuksissa?

Oon tuhat ja yks kertaa sen kuullut, mutta jostain syystä sen aina unohdan..

Harmi kolomonen kun sulla ei tärpännyt! Lähetän plussapölyä sinnepäin, että seuraavalla kerralla olis parempi onni!! ~~+++++~~

Vierailija
15/23 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aika kiirusta ja välillä olen käynnyt lueskelemassa viestejä, mutta nyt istahdin oikein kirjoittelemaan. Ompa kivasti tullut uusia kolibreja mukaan, kiva kun porukka kasvaa, toivottavasti myös monella masukin alkaisi kasvamaan ;)

Meillä on tytöt olleet kipeenä viimeist pari viikkoa ja on pitänyt tehdä erinlaisia hoitojärjestelyja kun en ole kahta viikkoa voinut töistäkään olla poissa, onneksi mummola on tuossa lähellä ja hän hyvin halukas aina hoitamaan tyttöjä, vaikka vähän kipeänä olisivatkin.

Miehen on oikeastaan aivan turha jäädä hoitaan lapsia kotiin, kun tekee sellaista työtä, että koko ajan kuitenki joutuisi työasioita hoitamaan, ja kotoa käsin ei kyllä kummatkaan, ei lapset eikä työ tulisi hoidettua kunnolla.

niin se aika vain rientää ja oletettu ovis on jo ohitettu ja nyt on kp

17/29 menellään ja vielä joulukuuhun toiveet asetan.

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
16/23 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden simppojen elinajasta. Meillä on aikoinaan tutkittu miehen simpat ja hänellä simpat elävät reilun vuorokauden. Eli meillä on oltava aika tarkka ajoitus jotta jotain tulosta saamme aikaan. Mutta käsittääkseeni ne voivat elää n. 3-5 päivääkin.

Vierailija
17/23 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tärpännyt esikoinen, vaikka simpat pääsivät uiskentelemaan 6 päivää ennen ovista!!! Eli meillä taitaa miehellä olla aika sitkeitä veijareita : ). No, onhan tuo nuorikin ja jos vaikka nuoruuden innolla uivat vaikka missä oloissa... Meillä kun on seitsemän vuotta ikäeroa.

Muutoin meillä alkaa nuo hetket olla käsillä, jolloin pitäisi vällyjen väliinkin ennättää väsymykseltä ja lasten hoidolta. No, tulevana viikonloppuna ei ole mulla töitäkään joten eiköhän sitä tästä aktivoiduta... Just kaverilleni valitin, miten ei SE näin lasten kanssa onnistukaan missä ja milloin vain... Vaikka kyllä meillä välillä lapset päivällä kattoo videolta Puuha-Peteä ja vanhemmat ' ' lepää' ' hetken yläkerrassa : )

Vierailija
18/23 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain HIRVEÄN hepulin kun mies sanoi ettei ole ollenkaan varma haluaako sittenkään kolmatta... Miestä pohdituttaa talous ja muut " käytännön" asiat. Mä olin kamalan pettynyt, surullinen ja RAIVOISSANI!

Suutuksissani nakkasin sitten kesken riidan juomalasin lattiaan (ei kovin järkevää - no, itsepähän sirpaleet siivosin) ja kun raivo ei laantunut edes sillä nakkasin kaikki ehkäisyvälineet roskikseen ja vannoin että jos ei kerran tehdä lapsia, turha odottaa aviollisia velvollisuuksia tästä suunnasta. Miten voikaan 33-vuotiasta, omasta mielestä ihan fiksua ja tasapainoista aikuista naista niin lapsettaa???

Tänään mies ei enää ollutkaan ihan niin jyrkkä... Sanoi ettei hänellä kuulemma ole uutta vauvaa vastaan mitään, mutta että meidän pitäisi tehdä päätös rauhallisesti ja järkisyin ja jatkoi vielä " lapsi on koko elämän mittainen sitoomus mitä ei pidä tehdä kevyin perustein" . Mua rupes naurattamaan... Mä ymmärtäisin tämän lauseen JOS me oltais alle parikymppisiä, vasta tavattu ja mietittäis ensimmäistä lasta. Muttakun me ollaan oltu naimisissa 11 vuotta, maksetaan asuntolainaa ja meillä ON JO 2 LASTA!!!

Kyllä me ihmiset ollaan välillä koomisia.

Pitää laittaa kaikki peliin että miehen saa innostumaan... Onko vinkkejä? Nimittäin - periksi en anna ;o).

Vierailija
19/23 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies kans aluksi meinas et jos sattuis vahinko miehestä tavallaan olisi kiva se kolmas lapsi mut ehkä mielummin ei (siis miehen mielestä)

vetosi kaikkeen et miten me mahutaan tähän asuntoon ym..

olin ihan myrtsinä sit lähetin tekstarin sille töihin ja kerroin miten mulla on iiiiiso vauvakuume ja jutellaan illalla tää asia selväks ku kompromissiin pitää päästä. mies sitte tekstas et tehdään sitte se kolmas kun nuin kovasti haluat... arvatkaa kuka loisti kun naantalin aurinko sen jälkeen...

viime menkat alko 29.3 ja kesti tavallista lyhempää..nyt on kuvottanu iltasin pari päivää ja mietin et mikä mua kuvottaa??? ei kai ny näin aikasin voi mitään oiretta olla eihän???? vai voiko????? apuaa kolme viikkoo ainaki ennenku vois testata... oon varmaan ihan neuroottinen jo

Vierailija
20/23 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tietysti voinut aloittaa uuden pinonkin, mutta mennään nyt tällä vielä..

Tässä mietin, että onko mahdollista tärpätä jos paripäivää ennen kierukanpoistoa on pupuiltu.. On aikalailla ovispäiväkin lähellä, joten ehkä pieni mahis varmaan olis. Vai irtookohan se munasolu edes kun on kierukka?

Jotenkin tuntuu, että lääkäri vei sen kierukan mukana mun aivot, kun ei osaa ajatella enään mitään järkevästi..(jos on koskaan osannutkaan) Kaikki on hävinny päästä ja täytyy nyt kysellä teiltä neuvoo!

Täytyy nyt kuitenkin odotella tätiä ihan rauhassa ja testailla sitten jos sitä ei ala kuuluun..