Alkaa inhottaa nykyisin jos näen näen jonkun polttavan tupakkaa
Ja vielä 15v sitten pidin tupakointia ihan normaalina. Valistus ja tuputtaminen tehnyt tehtävänsä? Onko kellään sama?
Kommentit (8)
Alkaa inhottaa nähdä ihmisiä, kaikissa jotain vikaa aina.
Itselläni sama ja pidän sitä typeränä. Olen myös huomannut, että monet polttajat vaikuttavat todella itsekkäiltä. Jos sanoo jotain negatiivista tupakanpolttamisesta niin heti ollaan puolustelemassa sitä omaa polttamista. En pysty pitämään tupakanpolttajia kovinkaan fiksuna porukkana.
Kore kirjoitti:
Alkaa inhottaa nähdä ihmisiä, kaikissa jotain vikaa aina.
Päivän paras vastaus av:llä. Täydellisiä ihmisiä ei ole.
Omistakin kavereista 90% lopettanut.
Muistatteko kun polttaminen oli "coolia"?
Heti röökinpolttajat täällä puolustelemassa. :D Tiedättekö mitä vahinkoa tupakointi tekee teidän keholle ja ympäristölle? Ette varmaan. Ei teitä ainakaan älykkyydellä ole pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama ja pidän sitä typeränä. Olen myös huomannut, että monet polttajat vaikuttavat todella itsekkäiltä. Jos sanoo jotain negatiivista tupakanpolttamisesta niin heti ollaan puolustelemassa sitä omaa polttamista. En pysty pitämään tupakanpolttajia kovinkaan fiksuna porukkana.
Minua ei taas inhota ollenkaan kun näen muita ihmisiä, joilla on vapaa tahto. Kumpi meistä mahtaa olla se itsekäs ja typerä.
Minulle päinvastoin tulee hyvä mieli kun näen että ihan kaikki suomalaiset ei vielä ole samaa määkivää lammasmassaa jotka eivät uskalla tehdä mitään virallisista suosituksista poikkeavaa. Lisäksi pidän siitä hajusta, muistuttaa vanhoista hyvistä ajoista.
-tupakoimaton
Alkaa inhottamaan jos näen jollain kädessä roskaruokaa.