Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vartalosi "ongelmakohdat" ja miten yrität hämätä vaatteilla sen olemassaoloa?

Vierailija
24.08.2017 |

Täällä muhkea keskivartalo ja neuletakit ja auki olevat hupparit (jep) kokeilevat rennosti kätkeä sen alleen..

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä muhkea keskivartalo ja neuletakit ja auki olevat hupparit (jep) kokeilevat rennosti kätkeä sen alleen..

Sama. Myös ei levenevät-muttei liian kireätkään mekot yrittävät peittää muhkuraisen littanan ja leveän takapuolen. Muotoilevat sukkahousut yrittävät litistää vatsamakkaraa. Pitkähihaiset paidat peittävät läskit käsivarret. Hiukset auki yrittävät peittää kaksoisleuan, ainakin sivusuunnassa, sukkahousut/legginssit peittävät kalpeat sääret, musta väri kaventaa pohkeita.

Vierailija
2/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kroppa naamaa myöten on yksi ongelmakohta, ratkaisin ongelman niin etten liiku ihmisten ilmoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vammainen varvas, käytän kenkiä.

Vierailija
4/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuva perse, tai ei roikkuva, mutta sellainen liian löysä ja ryhditön. Ongelmaan ratkaisu on oikean malliset ja tyköistuvat farkut. Taskut tarpeeksi pienet ja oikeassa kohdassa.

Vierailija
5/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus arpinen maha. Ja tyhjä pussi edessä. Pitää ostaa kokoa isommat housut sen takia. Vaikka kuinka vatsalihakset ovat ns. kunnossa toi pussi ei mee minnekään. Oon toki harkinnut leikkausta, mutta se maksaa ,eikä ole varaa..

Vierailija
6/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleuka.. kaulahuivi (miinuspuolena hikoilu) ja hiukset auki.

Vierailija
7/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden aikana 5 kg lihonut tiimalasi -> pömpöttävä alavatsa ja levinnyt takapuoli, pulleat reidet. Pidän mieluiten mahdollisimman pitkiä paitoja, tukevaa kuosia, jotka ei imeydy vatsamakkaroiden väliin.

Vierailija
8/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet takin/hupparin taskuissa tyyliin "ei mun maha nyt niin iso ole, ne on vaan mun nyrkit..". Säälitys.

Vierailija
9/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriparia olevat rinnat, toinen c, toinen d. Käytän melkeinpä koko ajan urheiluliivejä. Voi kun pääsisi leikkaukseen...

Vierailija
10/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot rinnat, litistävä urheiluliivi. Tosin en tiedä onko se yhtenäinen möykky tossa leuan alla sen parempi ratkaisu :'(

Vierailija
11/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso giguli vaatii omat konstinsa :( Puolisolla taas lollottimet ovat megaisot ja yrittää piilotella niitä, turhaan mielestäni.

Vierailija
12/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso löysähkö takapuoli ja notkoselkä. Olen tosi hoikka vyötäröltä, joten takapuoli oikein hyppää esiin. Käytän litistäviä alushousuja tai sukkahousuja. 

Vierailija
13/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi se kamalin asia, joka tapahtuisi, jos joskus ihmiset näkisivät sinut ilman vaatteita ja juuri sen ongelmakohtasi? Joku treenattu ylimielinen mies sanoisi "Hyi v*ttu?"?

Vierailija
14/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperipussi päässä kuljen ma.

Vierailija
15/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuoli ei ole hyvänmuotoinen vaikka treenaan ja olen pitkä ja hoikka. Treenillä sitä tuskin kuntoon saakaan koska kyse on niistä "lantioluista" vai mitkähän ne on. Kyljestä (sivusta) katsottuna on kivasti muotoa mutta suoraan takaa katsottuna liian muodoton ja leveä.

Pitkät paidat on pelastus.

Vierailija
16/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina aluspaitana joku pidempi toppi tm. joka ulottuu persauksen yli.

Vierailija
17/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi se kamalin asia, joka tapahtuisi, jos joskus ihmiset näkisivät sinut ilman vaatteita ja juuri sen ongelmakohtasi? Joku treenattu ylimielinen mies sanoisi "Hyi v*ttu?"?

On eri asia esitellä ne ongelmakohdat esimerkiksi uudelle kumppanille,avauksen pointti oli käsittääkseni miten ongelmakohdat peitetään ihmisten ilmoilla ollessa,kun niitä ei haluta esitellä koko maailmalle.

Vierailija
18/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa peitettyä vatsamakkaroita,mutta yritän korostaa rintojani niin että ne vievät huomion pois vatsasta😅

Vierailija
19/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu.. rakasta vartaloasi ja sitä rataa, tiedetään, tiedetään... Mutta joka tapauksessa en halua näyttää maailmalle mun suloisesti valuvaa pullataikinamahaa, joten muokkaava aluspaita ja pitkät paidat avuksi. Housuissa ongelma.. joko se reuna on sen mahapussin alla. Tai sen yläpuolella. Päällä se ei voi olla, koska se maha elää ja hyllyy ja tuntuu aika epämukavalta.

Vierailija
20/55 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisleuka.. kaulahuivi (miinuspuolena hikoilu) ja hiukset auki.

Minna Kuukka, sinäkö?