Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korjata välit ystävään?

Vierailija
23.08.2017 |

Meille tuli välirikko kun vuosi sitten menin naimisiin. Ystäväni joka halusi olla mukana järjestelyissä tuli myöhässä eikä siis ehtinyt tehdä häneltä pyytämiäni järjestelyitä. Muut vieraat tekivät ne. Juhlan aikana vieraat kuulivat hänen hihittelevän sitä ettei hän tee mitään ja kutsuvan itseään paskimmaksi avustajaksi ikinä. Juhlan aikana jouduin myös itse tekemään asioita koska hän ei tehnyt.

Suutuin hänelle juhlien jälkeen ja pyysin häntä selittämään. Selittämisen ja anteeksipyytämisen sijasta hän sai hirveät raivarit ja syytti vieraita hänen mustamaalaamisestaan. Syntyi kauhea riita. Kumpikin odottaa toiselta anteeksipyyntöä eikä itse aio pyytää anteeksi. Haluaisin kuitenkin olla edelleen hänen ystävänsä mutta emme pääse tästä asiasta yli emmekä ympäri. Olemme myös sopineet että unohdamme asian, mutta oikeasti se ei ole unohtunut kummaltakaan.

Mitä te tekisitte minun tilanteessani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, unohda ja etsi uusia ystäviä.

Vierailija
2/6 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi ruveta korjailemaan välejä, saisi mennä menojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tilanteessassi antaisin olla. Ei ole ehkä mukavin ratkaisu, mutta ethän sinä mitään väärää tehnyt. Jos hän pyytää anteeksi sinuna suostuisin koska silloin hän osoittaa että haluaa olla vielä ystäväsi. Se osoittaa myös vilpittömyyttä ja sitä että ystäävyytenne on hänelle arvokasta. Jos ei se on hänen ongelmansa. Hän tässä väärin teki ja vielä kiisti kaiken. Jos tuo sattuisi minulle pitäisin kesken seremonian hihittelyä röuhkeänä. Mutta hänhän on sinun ystäväsi joten päätä itse.

Vierailija
4/6 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystävyyden väärtti.

Vierailija
5/6 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sen verran epävakaalta tyypiltä tuo ystäväsi, että anna mennä menojaan. En itse haluaisi jatkaa ystävyyttä, jos tyyppi tekisi noin pahat oharit minulle hääpäivänäni.

Vierailija
6/6 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulapyssyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi