Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkökäyttöinen sitruspuserrin? Kokemuksia?

Vierailija
23.08.2017 |

Olen vastustanut kaikkia mahdollisia turhakkeita. Nyt kuitenkin tykästyin matkalla vastaan tulleeseen sähkökäyttöiseen appelsiinin, yms. puristimeen. Jääkö laite kuitenkin alkuihastuksen jälkeen kaappiin pölyyntymään...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhakehan se on. Ymmärrän jos jollain on heikot käsivoimat esim. jonkin sairauden johdosta, mutta senkin kanssa sitä sitrushedelmää joutuu painamaan.

Vierailija
2/7 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikivanha (jostain 90-luvulta) peräisin oleva sähkökäyttöinen sitruspuserrin, jonka olen saanut aikoinaan ilmaiseksi jostain kilpailusta. Jonkun mielestä varmasti turhake, mutta mulla edelleen käytössä, toisin kuin esimerkiksi leipäkone tai jäätelökone. Käytän sitä aina, jos puristettavaa on enemmän kuin vaikkapa yksi sitruuna.

Avainsana on helppokäyttöisyys. Oma pusertimeni on pieni (sopii helposti laatikkoon), siinä on vain kolme irrotettavaa osaa (ei vaivalloista kasaamista) ja kaikki mehun kanssa tekemisiin joutuvat osat voi pestä astianpesukoneessa. Jos ei voisi, ei ainakaan minulla tulisi  käytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä appelsiinimehun tekoon, mutta ikävä puhdistaa.

Vierailija
4/7 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sitruspuserrin olisi hyvä? Suosittele omaasi!

Meillä myös hankinnassa ennen talvea.

Vierailija
5/7 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan talvisin itse puristettua appelsiinimehua joka aamu, perheessä on kuusi henkeä, joten ei sitä määrää kenenkään ranteet kestä. Puhdistaminen voisi kyllä olla helpompaa.

Kaikki laitteet on turhakkeita, jos niitä ei käytä.

Vierailija
6/7 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Braunin sitruspuserrin käytössä joka aamu ja puhdistaminen on mielestäni tosi helppoa: kaksi osaa, jotka huuhtaisee nopeasti hanan alla puhtaaksi.

Vierailija
7/7 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika kätsy, mutta jää helposti vähälle käytölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi