Miten pääsen yli pettymyksestä naiseen?
Olen ollut korvia myöten rakastunut erääseen naiseen, mutta nyt tunnen inhoa häntä kohtaan. Riitelimme pari viikkoa sitten ja naisesta selvisi puoli jota en olisi ikinä uskonut olevan olemassa. Rakastuin häneen lämpimään, rakastavaan ja iloiseen persoonaan. Nyt selvisi, että se kaikki on ollut valetta. Todellisuudessa hän on todella kylmä ja ilkeä ihminen. Nyt en ymmärrä, miten olen voinut rakastua häneen. Ehkä se kaunis ulkonäkö sokaisi minut.
Kommentit (76)
Entäpä, jos olet käsittänyt jotain väärin? Voiko sellaista mahdollisuutta olla?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti ymmärrä tätä av:n meininkiä. Tosi usein ap loukataan suorilta käsin vaikka mammoilla ei ole minkäänlaista faktaa/käsitystä todellisesta tilanteesta.
Monesti on hankala nähdä omaa käytöstä ja tässäkin on mukava nainen, suuttunut täysin turhaan miehelle? Vasta kun nainen sanoi pahasti, vasta sen jälkeen ap sanoi täyslaidallisen josta voisi suuttua mutta ap väittää että nainen suuttui syyttä.
Ei ole oleellista miksi jotain sanoo tai tekee vaan mikä on oma toiminta tai sanominen. On erittäin outoa jos mukava nainen ilman syytä suuttuu.
Noniin selvennetään vähän täällä tilannetta. Hän ei suuttunut minulle, minä suutuin hänelle. Keskustelimme meidän tilanteesta jolloin minulle selvisi hänessä aivan uusi puoli. Ja nyt vielä rautalangasta: MOLEMMAT oltiin käyttäydytty rakastuneesti. Ja myös sanottu tämä ääneen. Nyt minusta tuntuu että hän on vain pitänyt minua pilkkanaan. En olisi ikinä uskonut, että hän pystyy toimimaan näin. Tunnen itseni huijatuksi. Samalla mietin, mikä hänessä oli totta. Vai oliko mikään.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies, ap?
Olen 28v. Mies. Miten tämä liittyy tähän?
Ap
Onko tämä muuten asia, josta täytyy päästä yli? Jos vaan jatkat elämääsi ilman kylmää ja tunteetonta naista?
Vierailija kirjoitti:
Noniin selvennetään vähän täällä tilannetta. Hän ei suuttunut minulle, minä suutuin hänelle. Keskustelimme meidän tilanteesta jolloin minulle selvisi hänessä aivan uusi puoli. Ja nyt vielä rautalangasta: MOLEMMAT oltiin käyttäydytty rakastuneesti. Ja myös sanottu tämä ääneen. Nyt minusta tuntuu että hän on vain pitänyt minua pilkkanaan. En olisi ikinä uskonut, että hän pystyy toimimaan näin. Tunnen itseni huijatuksi. Samalla mietin, mikä hänessä oli totta. Vai oliko mikään.
Ap.
Mitä hän sitten teki tai sanoi? Millä tavalla rakastuneesti olitte käyttäytyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella hän on todella kylmä ja ilkeä ihminen? Tuliko tuo puoli esiin riidellessä vai ennen riitaa?
Tuo puoli tuli esille ennen riitaa. En taida uskaltaa kertoa hirveän tarkasti tilanteesta, mutta nainen on esittänyt aiemmin täysin erilaista. Tuntuu kuin olisin tavannut kaksi eri persoonaa, enkä tiedä kumpi niistä on nyt totta.
Ap
No kerro nyt jotain. Pelkän otsikon perusteella, kenenkään on vaikea kommentoida mitään tästä aiheesta, koska yleiskuvaa tilanteesta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen satavarma, että olet nainen oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Tuo on todella sekava tilanne josta ei voi ulkopuolinen sanoa mitään, jos olette pari ja rakkautta julistaneet niin uskon silti ettei ilman syytä kukaan toista ala sättimään ilman syytä. Miten se syy jäi epäselväksi?
Vai oletko kuvitellut että teillä on jotain ja aloit lääppimään? Siitäkin voisi joku nainen suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen satavarma, että olet nainen oikeasti.
Ok.
Ap.
Jos sä olisit mun ihastukseni, niin kertoisin sulle, että tein tyhmästi, vaikka rakastan sinua ja välitän sinusta todella paljon. Pelkäsin reaktioitasi. Pelkäsin, ettet välitä. Joten panikoin pelkoni vuoksi. Meidän asemamme toisiimme nähden ja oma henkilökohtainen tilanteesi vaikeuttaa asioita. Olen oikeasti aivan totaalisen rakastunut sinuun. Haluaisin sinut puolisokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Tuo on todella sekava tilanne josta ei voi ulkopuolinen sanoa mitään, jos olette pari ja rakkautta julistaneet niin uskon silti ettei ilman syytä kukaan toista ala sättimään ilman syytä. Miten se syy jäi epäselväksi?
Vai oletko kuvitellut että teillä on jotain ja aloit lääppimään? Siitäkin voisi joku nainen suuttua.
Wtf? Onko sinulla jotain vakavia ongelmia lukemisen ymmärtämisessä?
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No ei toi tilanne kyllä vieläkään auennut. :D
Miksi jotkut puhuvat suuttumisesta ja riitelemisestä (että kaikki suuttuvat ja riitelevät joskus)? Ap kertoo mielestäni aivan selvästi, että nainen oli ilkeä.
Kun ihminen on vihainen, hän on vihainen. Mutta jos hän on sen lisäksi todella ilkeä, niin silloin hän ei ole lämmin ja herttainen luonne.
Miten naisen ilkeys ilmeni? Jotain todella outoa jos noin kupla puhkesi. Kummallista että riita on vain toisen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä muuten asia, josta täytyy päästä yli? Jos vaan jatkat elämääsi ilman kylmää ja tunteetonta naista?
Niin jatkankin, valitettavasti. Mutta nyt haluaisin vain päästä yli tästä suunnattomasta pettymyksestä tätä ihmistä kohtaan.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Vai oletko kuvitellut että teillä on jotain ja aloit lääppimään? Siitäkin voisi joku nainen suuttua.Wtf? Onko sinulla jotain vakavia ongelmia lukemisen ymmärtämisessä?
Jos kaksi riitelee, joku syy siihen on. Toisen ihmisen ikävä asenne voi johtua siitä mitä se toinen tekee. Tosin, ap ei tunnu kykenevän itsetutkiskeluun ja toisen ihmisen henkilökuvakin muuttuu yhden riidan takia noin suuresti siitä mahtavasta naisesta johonkin kylmään harppuun. Eikö se ole sinusta outoa?
#epavakaapersoonallisuushairio