Miltä miehestä tuntuu jos kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta?
Tarkoitan siis sitä, että laukeaa aina parilla työnnöllä, vaikka haluaisi kestää pidempään. Ei siis pysty ollenkaan kontrolloimaan sitä milloin ruuti palaa. No nainenhan ei oikein ehdi hommaan mukaan, jos ruuti palaa 10 sekunnin jälkeen jo, hyvä ettei ihan reisille lauennut. Kertokaa miehet miltä tämä miehestä tuntuu? Saako tuo ongelma miehen ehkä välttelemään seksiä vaikka nainen haluaisi? Vai onko asialla miehelle mitään väliä, koska sai nautinnon kun laukesi? Onko aiheesta helppo vai vaikea puhua? Vaikuttaako se itsetuntoon väistämättä vai voiko olla hyvä seksuaalinen itsetunto huolimatta tuosta ongelmasta?
Kommentit (9)
Ja hävettää, vituttaa ja syö seksuaalisen itsetunnon.
Hävettää, nolottaa ja käy itsetunnon päälle pahasti. Eipä ollut ihan helppoa ottaa puheeksi, mutta se auttoi kyllä vähän
Itse en osaa sanoa omakohtasia kokemuksia tuosta tilanteesta, mutta jos edellisestä kerrasta on ollut tovi ja luvassa on puuhastelua, niin samana päivänä muutama tunti aiemmin vemputtaneena jaksaa huomattavasti pidempään. En tiedä auttaako jos ongelma on oikein paha.
Itteä ainakin vituttas niin että verisuoni halkeis. Kerrankin ku pääsee hommiin niin se on loppu jo ennen ku kerkee alkamaan. Sitten saa siinä nököttää häpeissään ku kumpikaan ei oo tyytyväinen lopputulokseen. Ei siitä oikein oikeaa tyydytystä kerkeä saamaan.
Mulla on tätä ongelmaa ollut joitakin kertoja. Joskus laukean tosi nopeesti, etenkin kännissä. Parilla työnnöllä! Ja yleensä selvänäkin laukean aina ennen kumppania. Kestän jyystöä ehkä oikeesti jotain pari minuuttia.
Sanoisin, että on tosi tärkeetä opetalla nuolemaan ja sormettamaan. Sillä voi pelastaa paljon.
Kiitoksia tähänastisista vastauksista! Olen siis seurustellut nyt muutaman kuukauden miehen kanssa, jolla on tuo aloituksessa mainitsemani ongelma. Hän siis joka kerta laukeaa muutamalla työnnöllä. Ekoilla kerroilla ajattelin että se on vain alkujännitystä, mutta ilmeisesti ei, vaan ollut ongelmana aina(?). Mies on ihana, ja haluan seurustella hänen kanssaan, ja häntä itseasiassa taitaa vaivata tämä asia enemmän kuin minua. Hän ei oikein halua puhua aiheesta juuri mitään (ilmeisesti aihe on vaikea hänelle), mutta sanoo että se harmittaa häntä ja että hän ei pysty yhtään kontrolloimaan laukeamistaan. Seksimme päättyy käytännössä joka kerta siihen että mies pettyy tai vittuuntuu itseensä, joskus jopa ääneen sanoo että "voi vittu miksi olen näin paska". Vaikka suhde on muuten ihana ja kemiaa ja haluja on, niin tuntuu että hän välttelee seksiä, kai siksi seksi (tai oma suoriutuminen) on hänelle niin pettymys. Olemme siis jutelleet asiasta pari kertaa vähän, mutta mies sanoo että ei osaa ratkaista asiaa, ja minäkään en tiedä mitä voisin tehdä (en kuitenkaan koskaan ole sanonut että asia haittaisi minua). Pelkään miehen pettymys itseensä pilaa suhdettamme. Mitä tehdä? Ap.
Mies voi harjoitella kestävyyttään supistelemalla välilihan aluetta ja runkkaamalla siten, että runkkaa huippuun, mutta lopettaa kesken juuri ennen laukeamista. En osaa paremmin selittää, mutta itse harjoittelin paljon ja nykyään kestävyys vähintäänkin riittävä. Joidenkin naisten mielestä liiankin kestävä. Ja kaikkien kanssa en kyllä voi edes tahdolla laueta ollenkaan.
On lääkkeitä, jotka auttavat. Mies lääkäriin.
Sitten itsehoitotuotteita eli puudutteita. Jos mies käyttää puudutetta niin lupaa olla hänen kanssaan uudestaan kahden tunnin päästä. Tämä helpottaa jännitykseen.
Meillä tämä auttoi muutamassa kuukaudessa eikä tarvinnut mennä lääkäriin.
Vehkeen pesu mentholia sisältävällä suihkusaippualla tai 1-2 olutta auttanee myös
Voin kyllä myöntää että minulle käy toisinaan noin, jos edellisestä laukeamisesta on kulunut riittävän kauan tai jos tilanne on jostain syystä todella kiihottava.
Siitä tulee riittämättömyyden tunne, kun tietää ettei pystynyt antamaan omalle rakkaalleen nautintoa, jonka hän ansaitsisi.