Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kielsi minulta ristikukkaiskasvit (mm. kaalit), koska ne kuulemma pienentävät tissejä ja peppua

Vierailija
22.08.2017 |

Laskevat siis estrogeenitasoja. Itse kyllä vetelee kaalikääryleitä ja höyrytettyä parsakaalia kuin mikäkin kaalimonsteri.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pienet tissit ja pieni peppu merkkejä alhaisesta estrogeenitasosta naisella?

Ovat. Nainen muistuttaa silloin tyttölasta tai homopoikaa.

Vierailija
22/41 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko niitä sitten ihan pakko syödä, jos kerran mies kehoittaa olemaan syömättä? Taitaa kuitenkin ymmärtää ravinnosta enemmän kuin ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sille äijälles kaalimato sinne. Poikittain.

M56

Vierailija
24/41 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans muijalla kaalikätköjä enkä aina löydä niitä vaikka ratsaan kämpän! Kerran viikossa suoritan mittauksia muijalle (rinnan-ja vyötärönympäryyden) niin voin kätevästi excel-taulukosta seurata onko syönyt kaalilajikkeita kiellostani huolimatta!

Vierailija
25/41 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää aina nämä avaukset, joissa puolisot kieltävät toisiltaan asioita,mutta huvittaa mielikuva kaalimimonsterimiehestä ahmimassa parsakaalia 😂

Toivottavasti on provo,ei kai kukaan oikeasti ole niin lattiamatto, että antaa puolison päättää syömisistään?😕

No joo, ehkä tuo kieltää oli vähän huono sanavalinta, mutta hän on sanonut, että minun ei tulisi syödä niitä. Ajattelee siis minun parastani.

Ap

Vierailija
26/41 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha voi hyvää päivää :D miksi kukaan käy rinnanpienennyksessä, jos kaali hoitaa saman homman? Tähän aikaan vuodesta se on jopa älyttömän halpaa.

No nyt minä ymmärrän, miksi synnyttäneelle naiselle tarjotaan kipeisiin turvonneisiin rintoihin hoidoksi kaalinlehtiä :)

Vierailija
27/41 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä alan heti syömään kaalia ;)

Vierailija
28/41 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut kasvattaa rintoja, ainakin miehille, joten juo sen bisset. Niin olette tasoissa. Tietääkö joku palstamammoista montako olutta pitää juoda jotta se kumoaa yhden kaalikääryleen syömisen.

Vierailija
29/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet edes tiedä, mitä on ristikukkaiskasvit.

Ja eiköhän tähänkin ketjuun pitänyt saada miesten vähättelyä kymmenin ylänuolin höystettynä. Unohdit vain, että joku mies ne kasvit taitaa olla alunperin nimennytkin.

Ja eiköhän tähänkin ketjuun pitänyt sinun tulla varta vasten pahoittamaan mielesi. Olihan otsikossa sana "mies", tämän täytyy siis olla miesvihaa!

Vierailija
30/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristikukkaiset kasvit saattavat häiritä kilpirauhasen toimintaa, minkä takia niitä ei ainakaan kypsentämättöminä suositella kilpirauhasongelmista kärsiville.

Kuukkelointi toi nämä tiedonjyväset:

Ilmeisesti ainakin jotkut ristikukkaiset kasvit estävät testosteronien muuntumisen estrogeeniksi (lähteenä Jutta Gustavfberg (voi luottaa tai sitten ei): http://www.is.fi/laihdutus/art-2000000648055.html

Kannattaa muuten tsekata tämä lista estrogeenitasoihin vaikuttavista asioista: http://www.is.fi/terveys/art-2000000777506.html

Tämä lienee ap:n miehen väitteen taustalla: http://www.muskleforum.com/archive/index.php/t-11927.html

Vierailija
31/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskevat siis estrogeenitasoja. Itse kyllä vetelee kaalikääryleitä ja höyrytettyä parsakaalia kuin mikäkin kaalimonsteri.

On kyllä luokattoman huono provo.

Mun miehestä tulis ex sillä hetkellä kun alkais rajoittaa käyttämiäni ruoka-aineita mistään syystä.

Vierailija
32/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli jos mulla on nyt tissit jotka on kuppikokoa 70E, niin jos syön liikaa näitä ristikukkakasveja (:D), niin ne pienenee kokoon 70C?

Vierailija
33/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinäkin muistit kieltää miestäsi uimasta kylmissä vesissä, koska se kutistaa kikkeliä.

Vierailija
34/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli jos mulla on nyt tissit jotka on kuppikokoa 70E, niin jos syön liikaa näitä ristikukkakasveja (:D), niin ne pienenee kokoon 70C?

Joo, juuri noin. Syö vaan paljon niitä ristikukkakasveja, mitä sitten ikinä ovatkaan. (:D)

Vierailija
35/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää aina nämä avaukset, joissa puolisot kieltävät toisiltaan asioita,mutta huvittaa mielikuva kaalimimonsterimiehestä ahmimassa parsakaalia 😂

Toivottavasti on provo,ei kai kukaan oikeasti ole niin lattiamatto, että antaa puolison päättää syömisistään?😕

No joo, ehkä tuo kieltää oli vähän huono sanavalinta, mutta hän on sanonut, että minun ei tulisi syödä niitä. Ajattelee siis minun parastani.

Ap

Se on kyllä oikein huomaavaista,mutta ihme sikamies jos itse ahmii kaalia eikä soisi sinun syövän samaa. Olisi reilua,että myös mies luopuisi kaalista solidaarisuudesta.

Vierailija
36/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että ymmärsin oikein että PT tarkoittaa personal traineria. Mitä tämän meille pitäisi kertoa miehen tietotaidosta? Ei yhtään mitään. Tämän tittelin käyttö ei kerro yhtään mitään kyseisen henkilön osaamisesta, tiedoista tai kyvyistä. Käytännössä kuka tahansa voi alkaa itseään kutsumaan tuolla tittelillä.

Vierailija
37/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko estrogeenillä sitten kasvattaa ko ruumiinosia? Miksiköhän niin ei tehdä, en ole ainakaan kuullut. Sehän olisi kätevää, jos vaikka maha on iso, niin saisi tissit ja pehvan isommiksi ja maha ei häiritsisi niin. Miehethän käyttää testosteronia kehonrakennuksessa mutta se on jotenkin vaarallista jos oikein muistan.

Vierailija
38/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki naiset joille iso peppu tuottaa ongelmia, niin alkakaa syömään joka päivä isot määrät ristikukkaiskasveja. kphtapuoliin iso peppu on entinen.

Vierailija
39/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet edes tiedä, mitä on ristikukkaiskasvit.

Ja eiköhän tähänkin ketjuun pitänyt saada miesten vähättelyä kymmenin ylänuolin höystettynä. Unohdit vain, että joku mies ne kasvit taitaa olla alunperin nimennytkin.

Ja eiköhän tähänkin ketjuun pitänyt sinun tulla varta vasten pahoittamaan mielesi. Olihan otsikossa sana "mies", tämän täytyy siis olla miesvihaa!

Ei oman miehensä käytöksestä kertominen ole miesvihaa, mutta yleisellä tasolla miesten vähätteleminen saattaakin jo olla. Ja se oli myös täysin tarpeeton väite ketjun aiheen kannalta. On varmaan kiusallista huomata, että palstalla miehiä vähätellään enemmän kuin naisia, kun olet niin tottunut siihen uhrin rooliin.

Jos et ole huomannut, niin tällä palstalla vähätellään, haukutaan ja vihataan kaikkia ja kaikkea. Naisia, miehiä, lapsia, vanhempia, lapsettomia, tatuoituja, lyhyttukkaisia, lihavia, laihoja, helsinkiläisiä, maalaisia, köyhiä, rikkaita, teinityttöjä, setämiehiä, kissoja ja koiria. On typerää pahoittaa mielensä jostain anonyymien kommenteista.

Vierailija
40/41 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko estrogeenillä sitten kasvattaa ko ruumiinosia? Miksiköhän niin ei tehdä, en ole ainakaan kuullut. Sehän olisi kätevää, jos vaikka maha on iso, niin saisi tissit ja pehvan isommiksi ja maha ei häiritsisi niin. Miehethän käyttää testosteronia kehonrakennuksessa mutta se on jotenkin vaarallista jos oikein muistan.

Varmasti voi,ainakin soijatuotteista vouhkataan palstalla,ettei niitä saa syöttää miehille,niin paljon estrogeenia että miehet suunnilleen vaihtavat sukupuolta,jos syövät soijarouheella jatkettua jauhelihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi