Mies kielsi minulta ristikukkaiskasvit (mm. kaalit), koska ne kuulemma pienentävät tissejä ja peppua
Laskevat siis estrogeenitasoja. Itse kyllä vetelee kaalikääryleitä ja höyrytettyä parsakaalia kuin mikäkin kaalimonsteri.
Kommentit (41)
Sitten ei auta kuin totella miestä.
Hahahaha voi hyvää päivää :D miksi kukaan käy rinnanpienennyksessä, jos kaali hoitaa saman homman? Tähän aikaan vuodesta se on jopa älyttömän halpaa.
Ei miehet edes tiedä, mitä on ristikukkaiskasvit.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että mitä?
Mies sanoi, että minun ei tulisi syödä mainittuja kasviksia, koska ne laskevat estrogeenitasoja. Hän on PT, joten tietää kyllä mistä puhuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö. On olemassa jopa biologimiehiä. Heitä taisi itseasiassa olla enemmän kuin naisia ainakin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö. On olemassa jopa biologimiehiä. Heitä taisi itseasiassa olla enemmän kuin naisia ainakin ennen.
Jaa no sitten aloittajan kannattaa vain kiltisti totella miestään.
Varo, jos ostat kokonaisen ananaan niin mies takuulla hermostuu.
Kai tuon vielä kestää, mutta mites sitten kun miehesi kieltää aaveelle kirjoittamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että mitä?
Mies sanoi, että minun ei tulisi syödä mainittuja kasviksia, koska ne laskevat estrogeenitasoja. Hän on PT, joten tietää kyllä mistä puhuu.
Ap
Sitten tosiaan täytyy totella pierutieteidentohtoria:)
Joo. Täältäkin komppi tolle, että sinun pitäisi totella miestäsi. Toisten naisten ei vaan kuulu itse saada päättää mistään. Ei ainakaan omasta ruuastaan.
Jos ristikukkaiset ovat kielletty niin syö sitten kuunsirppi- ja daavidintähtikukkaisia kasveja.
Onko pienet tissit ja pieni peppu merkkejä alhaisesta estrogeenitasosta naisella?
Vierailija kirjoitti:
Onko pienet tissit ja pieni peppu merkkejä alhaisesta estrogeenitasosta naisella?
Mahdollisesti.
Aijaa. No ethän sä sit voi niitä syödä jos mies kieltää. Ei naisella enää saa olla omia mielipiteitä tai mieltymyksiä sitten kun se on hankkinu miehen kertomaan miten tulee elää.
Vierailija kirjoitti:
Laskevat siis estrogeenitasoja. Itse kyllä vetelee kaalikääryleitä ja höyrytettyä parsakaalia kuin mikäkin kaalimonsteri.
Tämä on jo luokattoman huono trollaus. 0/5
PT on kyllä yksi typerimmistä ammateista :D
Vierailija kirjoitti:
PT on kyllä yksi typerimmistä ammateista :D
Älä nyt. Ihan fiksuja neuvoja niillä näköjään on:)
Ärsyttää aina nämä avaukset, joissa puolisot kieltävät toisiltaan asioita,mutta huvittaa mielikuva kaalimimonsterimiehestä ahmimassa parsakaalia 😂
Toivottavasti on provo,ei kai kukaan oikeasti ole niin lattiamatto, että antaa puolison päättää syömisistään?😕
Niin, että mitä?