Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juha Sipilä

Vierailija
22.08.2017 |

Peukuttakaa mielipiteenne tästä tyypistä!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevinaan uskovainen mutta läpeensä kiero ja paha ukko

Vierailija
42/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipilä tuhosi suomen "paskolaisilla"  ja paskapuheilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan valtioneuvosto pitää heti maanantaina hätäistunnon, kun av-mammat ovat alapeukuttaneet pääministeriä tällä tavalla.

Ehkäpä Antti Rinne heti alkuviikosta uudeksi pääministeriksi, että vauvapalsta on tyytyväinen?

Vierailija
44/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielisempää ihmistä en ole nähnyt.

Sama kommentti on sanottu kaikista pääministereistä viime vuosikymmeninä. Muutama kuukausi ollaan tyytyväisiä uuteen kasvoon ja sitten alkaa marmatus ja lopulta raatelu jostain mitättömästä asiasta. Lipponen, Jäätteenmäki, Vanhanen, Kiviniemi, Katainen, Stubb, Sipilä. Kaikki ovat saaneet saman sohvaperunoiden paskamyrskyn lopulta niskaansa, ja sitten on kovalla protestimielellä äänestetty joku tuore hahmo tilalle. Kunnes taas kivitys alkaa.

Naurettavaa, saatte mitä ansaitsette.

Vierailija
45/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiky oli vihoviimeinen työntakijän alistuaminen tässä maassa! Siksi monet huippuosaajat lähtivät mm. Norjaan ja Saksaan töihin!!! Tänne jäi vain osaamattomat peukalonpyörittäjiä jotka etenevät hyväveliverkostolla yrityksissä ylöspäin, vaikkeivät osaa mitään!

Meiltä lähti kiky pelleilyn ja parin muun pikkujutun takia kaksi suomalaista jätkää Lontooseen duuniin. Niiden se asema duunimaailmassa on se, että he haastattelevat työnantajaa jne. Nämä molemmat sitten kosittiin samaan firmaan vtunmoisilla eduilla. Ne jätkät oli ihan kypsiä tän maan pelleilyyn.

Ensimmäisen neljänneksen raportti kun pamahti kokouksessa eteen, niin se käyrä oli 18,5% miinuksella edellisvuoteen verrattuna. Kokous kun loppui, niin talouspäällikkö ja yksi toinen spede tuli ulos röökille.

Talousheebo sano, että ajatelkaa miten paljon 2 ihmistä vaikuttaa ison firman tulokseen, kun hommat alkaa mennnä erilailla. Totesin vaan, että niinpä. Siinä lähti kaksi neroa muihin suihin. Mä luulen et se meidän pomokaan ei tajunnu kuinka kovii ne kaksi jätkää on. 18,5 pinnaa lähti ensimmäisellä nelosella kun ne ei ole tekemässä duunia.

Minä tässä aloin tsiigailemaan muita hommia, koska joulukuussa pamahtaa yyteet. Ei tarvi kovin nero olla.

Vierailija
46/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Meillähän on tässä kyseessä valtava budjettivaje ja eläköitymispyramidi. Sen ratkominen ei ole mikään helppo juttu. No niin hallitus on tehnyt monta ratkaisevaa toimenpidettä asian no niin hoitamiseksi. Olemme koittaneet kurittaa vähävaraisia mahdollisimman paljon ja sitten toisaalta antaa läheisille paljon. No niin minä viime kesänä olin valmis luovuttamaan hallitukseni erokirjeen presidentille lentämällä itse lentokoneella koska onhan minulla no niin lentolupakirja ja omistan lentokoneen, jonka olen saanut kepulikonstein. No niin mutta sopu no niin syntyi niin päätin polttaa tämän historiallisen asiakirjan saunankiukaassa. Kiukaassa jota ei ole vuosiin käytetty kunnes päätin sytyttää sen no niin tuolla eropaperilla. Koen onnistuneeni erittäin hyvin koska talous on noussut ja mitään tekemistä talouden nousulle ei ole no niin yleisellä kasvulla globaalisti. No niin.

T: Juhani Hipilä

Vierailija
47/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatkaa nyt pääministeriltä aika, että saatte esittää nämä typerät peukkulaskelmat hänelle.

Vierailija
48/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvikset vaatii Sipilän eroa useilla miinuspeukuilla, kai iltikset tekevät tästä jutun?

Vierailija
49/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä on lestadiolainen eli dorka jo syntyjään.

Vierailija
50/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilää nimittelevät kiusaajat ovat idiootteja.

Vierailija
51/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilä on lestadiolainen eli dorka jo syntyjään.

Oletko sinä ateisteiltä perinnyt tuon vihan vai oletko idiootti dorka suomalainen?

Vierailija
52/63 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs politrukki itse olet, sortovallan puolistajako?

Vierailija
53/63 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sipilän vika onkin siinä että lääkitys on pielessä. Kun pätkii niin pätkii ei sille mitään mahda mutaa kun se osuu aina kaikkein heikompiin niin se saa sapettamaan.

Ei minulla hätää mutta ne vähempiosaiset ja nuoret, voi että raivostuttaa kun heille ei anneta mahdollisuutta, ja heidän pitäisi pitää valtio leivässä ja maksaa nämä järjettömät velat.

En ymmärrä politiikkaa jossa lypäsävä lehmä myydään teuraalksi, ja se vähiten lypsävä lehmä on se joka lypsää pitempään se on koettu niin monta kertaa.

Vierailija
54/63 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontoa ja politiikkaan ei saa sotkea keskenään ! Nyt nähtiin, mikä on lestodialaisen tapa toimia, kaikki mulle heti, ainakin sukulaisille ! Sipilä pitää panna Suomen rajalle.tulpaksi, etteivät "elintasopakolaiset" pääse Suomeen.

Vierailija
55/63 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin "pääministeri" Juha Sipilä: milloin jo sovittu Antti Rinteen kanssa hallitusneuvotteluihin lähtemisen ? Kerrottiin niiden olevan ennakkoon sovitut ? Seuraavaksi : kuinka näin voidaan pettää äänestäjiä ? Tämä on juuri äänestäjien pettämistä ! Mitä järkeä on vastaisuudessa äänestää, kun se ei merkitse mitään ? Itse olen jo päättänyt siirtyä nukkuvien puolueeseen. Kepu oli suurin putoaa, miten se on nyt pääosissa ? terv ärsytetty äänestäjä

Vierailija
56/63 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Sipilä lupaa kotinsa köyhien suomalaisten käyttöön? Tai luottokorttinsa?

No sitä päivää et tule näkemään. Enkä kyllä usko ko. äijän välittävän sen kummemmin näistä pakoloisistakaan. Haistoi mokoma vaan kätevän tavan päästä kiillottamaan sädekehäänsä, kun lupailuistaan hälistiin oikein kansainvälisestikin... Selkeästi on häikäilemättömän narsistin prototyyppi, jolle merkitsevät ainoastaan se oma kakaralauma, suku ja kaverit, joille suhmuroidaan vilunkipelillä kaikkea. Mutta luulenpa, että loppupeleissä tuolle tyypille merkitsee  eniten vain hän itse. Voi kun sen saisi kammettua lopullisesti pois Suomen politiikasta suhmuroimasta, mutta sehän on kuin joku käärme, joka salakavalasti onnistuu kiemurtelemaan jostain kiven kolosta aina vain uudestaan rapauttamaan asioita.

Vierailija
57/63 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyttäjä.

Vierailija
58/63 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKASTAN JUHAA, en kyllä tota Juhaa.

Vierailija
59/63 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaatanan käsikassara.

Valitettavasti hänen aikaansaanoksiaan ei ole muussa valossa mahdollista ymmärtää.

Gansteri mikä gansteri.

👍

Vierailija
60/63 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut Juhiksen rouva Minna-Maaria, joka alun perin keksi antaa perheen entisen omakotitalon turviksille?