Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummassa enemmän syytä sinun ongelmiisi: sinussa itsessäsi vai muissa ihmisissä?

Vierailija
22.08.2017 |

Rehellisiä vastauksia kiitos.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, olen alkoholisti perheestä, kaverin faija käytti mua seksuaalisesti hyväksi vuosia, olin toki myös koulukiusattu. Kyllä mä näistä syitän muita kuin itseäni. Nyt kun olen jo vanhamamma, otan vastuuta myös itselleni, sairastuin vuosien saatossa masennukseen ja myös alkoholismiin, ne ovat omaa syytäni, mutta paremmalla taustalla olisin ehkä toiminut toisin. Minulle opetettiin lapsuudessa, että pitää pärjätä, pitää tehdä duunia, pitää kasvattaa lapset ilman muiden apua jne. Näin tein. Tyhmä minä. Olisipa joku kertonut, että apua voi hakea ihan tavallinen ihminenkin, ennenkuin tipahtaa suohon. Vittu, ikinä saanut valittaa. Nyt opettelen senkin taidon.

Miten se kaverin faija toimi? Minkä ikäinen olit? Annoitko siihen aikaan hänelle vapaaehtoisesti?

Jos oletat tunnistavasi, kysy suoraan multa, tänne todellakaan en anna yhdellekään pervolle mitään hyvää. Ja jos olet tosissasi, taidat olla sairas, se vaikutelma tulee viimeistään vikasta kysymyksestäsi. Et taida ymmärtää seksuaalisesta hyväksikäytöstä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi