Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin saat eksän takaisin

Vierailija
21.08.2017 |

Näin saat eksän takaisin:
- Älä soittele itkuisia puheluita, jossa syyllistät häntä pahasta olostasi
- Älä kerjää häntä takaisin lupailemalla, että alistut täysin hänen tahtoonsa kaikessa
- Älä stalkkaa häntä somessa ja raportoi löydöksistäsi mustasukkaisena
- Älä soittele "muuten vaan" -puheluita, jotka eksä joutuu lopettamaan, koska itse roikkuisit puhelimessa tuntitolkulla
- Älä liiku "sattumalta" hänen työmatkansa reitillä
- Älä mene sänkyyn eksän kanssa kun et muutakaan häneltä saa
- Älä tarjoudu auttamaan häntä kaikessa, jotta pääsisit lähelle

- Huolehdi itsestäsi: urheile, syö hyvin, pukeudu kivasti
- Jos eksä soittaa, älä vastaa. Voit laittaa seuraavana päivänä viestin ja kysyä, mitä asiaa hänellä oli
- Lataa tinder ja käy treffeillä muiden miesten kanssa niin saat perspektiiviä asioihin
- Mikäli pakollista: poista eksän numero niin, ettet voi helposti lähettää ahdistavia viestejä
- Keksi joku järkevämpi ajanviettotapa kuin eksän stalkkaaminen, esim. kehitä itseäsi ammatillisesti
- Näe ystäviä ja puhu heille mustasukkaisuudesta ja surusta mieluummin kuin eksälle
- Uskottele itsellesi, että kaikki mikä on tarkoitettu tapahtuvaksi, tapahtuu.
- Anna eksän tapailla rauhassa muita naisia. Jos yrität rajoittaa, muut naiset muuttuvat kiinnostavammiksi kuin sinä.
- Jos olette tekemisissä, ole etäinen. Sano, ettet ehdi jutella, katso puhelinta ja hymyile niin kuin kaikki olisi hyvin, vaikka sisäisesti haluaisit purskahtaa itkuun, hypätä eksän syliin ja jäädä roikkumaan hänen kaulaansa.

Kertokaa lisää. Tekis mieli tehdä kaikki virheet! Oon aikaisemmin onnistunut näillä ohjeilla. Tosin silloin kävi niin, että menin oikeasti pääsemään yli kyseisestä eksästä ja roolit vaihtuivat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää saada takaisin? Yleensä eroon on joku syy ja se on se mikä pitää korjata jos tahtoo jatkaa.

Vierailija
2/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on vaan antaa ajan kulua. Tässä tilassa minuutit tuntuvat pitkiltä, kun odottaa vastausta viestiin, jonka meni idioottina lähettämään. Ja sitten jos eksä tuntien tai päivien jälkeen vastaa, täytyy itsekin malttaa odottaa päiviä. Joku 3 tuntia ei ole mitään, vaikka sormet syyhyäisivät puhelimen näppiksellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi exän takaisin?

Vierailija
4/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin eksän takaisin?

Vierailija
5/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on varmaan myös omat syynsä, miksi haluaa eksän takaisin. Itse koen, etten ollut valmis suhteeseen silloin kun seurustelimme, mutta nyt olen käsitellyt asiat, jotka piti käsitellä. 

Vierailija
6/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, toimin näin. Näin varmistun myös siitä etten enää koskaan tule tapaamaan häntä enkä kuulemaan hänestä mitään.

Vierailija
7/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin on edes jotain toivoa. Jos roikkuu ja kerjää, ei mistään varmasti tule enää mitään. 

Vierailija
8/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos poistan eksän nron niin miten hän saa sitten minuun yhteyden kun haluaa tulla takaisin :)

Oikeasti: on syynsä sille miksi hän on eksäsi. Ei se toimi toisellakaan kerralla.

Vierailija
9/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan eksällä sun numero kuitenkin :) 

Saattaa olla syynsä, mutta tarvitsen nyt jotain motivaatiota. Parempi noudattaa näitä ohjeita kuin syöksyä epätoivon syövereihin

Vierailija
10/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos poistan eksän nron niin miten hän saa sitten minuun yhteyden kun haluaa tulla takaisin :)

Oikeasti: on syynsä sille miksi hän on eksäsi. Ei se toimi toisellakaan kerralla.

No eihän sun numero siltä toiselta katoa jos sä poistat sen numeron omasta kännykästäsi.

Vierailija
11/11 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhistus! Olen elänyt ihan noiden ohjeiden mukaisesti,  vaikken missään nimessä halua exääni takaisin! Täytyy vain toivoa, ettei hän ole huomannut, miten olen nämä vuodet elänyt tyytyväisenä omaa elämääni, ja ilmesty oveni taakse lämmittelemään vanhaa liekkiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi