Vihreiden nuorten pj seurustelee KOKOOMUKSEN kaupunginvaltuutetun kanssa! :DDDDDd
Taas kerran parodiahorisontti ylittyy :D Vihreät on kuin joku tv-sketsipuolue.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä oli hauskaa se, että Kokoomus on rikkaiden ja hyvinvoivien puolue. Kauhealla tohinalla Vihreät puolustavat mukamas sorrettujen ja heikkojen oikeuksia ja pitävät kovaa melua itsestään, samalla kun hlökohtaisesti kaveeraavat sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät taatusti ole köyhiä tai kipeitä. Perinteisen vasemmiston edustajana tämä kai minua sitten huvitti.
Kyseinen kokkarivaltuutettuhan voi olla vaikka kuinka kiva ihminen, sitä en kiistä ollenkaan.
Halla-ahon arvot lienevät mamu-politiikkaa lukuunottamatta varsin kokoomuslaiset, joten herran "jalkavaimon" puoluekanta ei minua kummastuttanut.
AP
Niinpä niin siksipä meistä moni ei oikein ole ymmärtänyt asian hauskkuutta tai sitä, että Vihreät jotenkin erityisesti olisivat kunnostautuneet ajamaan vähempiosaisten asiaa. - Päin vastoin moni city vihreä päätös on käynyt hyvin kalliiksi monelle betoniviidakon ulkopuolella asuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiin...? Kyllä minäkin tunnen monia pareja, jotka kannattavat eri puolueita.
Se se vasta on järjetöntä ja oikeastaan tekopyhääkin
Vai niin. - ja itse olen ottanut oikeudekseni valita ketä äänestän, enkä suinkaan ole joka kerta äänestänyt samaa puoluetta kuin edelliskerralla. Miksi pitäisi.
Kaltaisesi ovat juuri niitä joiden takia demokratia on vitsi. Oikeasti mitään poliittista tavoitetta ei ole vaan mennään aina sinne joka lupailee eniten.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran parodiahorisontti ylittyy :D Vihreät on kuin joku tv-sketsipuolue.
Tuo selittää sen miksi Vihreiltä ei heru myötätuntoa vähäosaisille ja syrjäytyneille.
Niin no, tietenkin rikastuttajille on valtion piikki rajattomasti auki mikäli Vihreiltä kysytään.
Ei todellakaan pidä olla kaikesta samaa mieltä. Mutta isoista asioista kyllä pitää. Valtakunnan politiikkaa isompaa ei olekkaan.