Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti uusi tiedustelulaki saadaan läpi nopeasti

Vierailija
21.08.2017 |

Nyt ei ole aikaa jahkailla vaan laki pitää saada läpi nopeasti mahdollisimman laajoilla valtuuksilla, suomalaiseen viranomaiseen voi kyllä luottaa! Ja niinhän se muutenkin on, että mitään pelättävää ei ole silloin kun ei ole mitään salattavaa ja noudattaa lakia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laki mitään auta terrorismin suhteen välttämättä. Kyberhyökkäysten ja vakoilun suhteen voi auttaa.

Vierailija
2/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ihan ok sen suhteen että sinuakin kuulustellaan kun olet kokoontunut väärässä seurassa tai viestitellyt "väärän" tahon kanssa? Selityksesi ei kelpaa, koska tiedustelu tietää sinuakin paremmin. Haluat olla selitysvelvollinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saastaa löytyy sinunkin kaapistasi ;) ja jos ei löydy niin kehitetään

Vierailija
4/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet ihan ok sen suhteen että sinuakin kuulustellaan kun olet kokoontunut väärässä seurassa tai viestitellyt "väärän" tahon kanssa? Selityksesi ei kelpaa, koska tiedustelu tietää sinuakin paremmin. Haluat olla selitysvelvollinen?

Miksi kokoontuminen tai viestittely olisi väärin? Minä noudatan aina lakia. Ja jos tiedustelu tietää minua paremmin niin miksi joutuisin selittelemään mitään?

Vierailija
5/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua samanlaista meininkiä Suomeen kuin Kiinassa on

Vierailija
6/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kokoontuminen tai viestittely olisi väärin? Minä noudatan aina lakia. Ja jos tiedustelu tietää minua paremmin niin miksi joutuisin selittelemään mitään?

No niinpä! Selittely ei auta, koska linna kutsuu. Sä nyt vaan tietojen mukaan teit väärin.

Vierailija
7/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn lain jos osaavat kaikkia afrikan ja aasian kieliä. muuten laki koskee vain suomalaisten hippien ja anarkistien valvontaa joiden hinta yhteiskunnalle on vähemmän kuin 10 henkilöautoa

Vierailija
8/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Selittely ei auta, koska linna kutsuu. Sä nyt vaan tietojen mukaan teit väärin.

Melkoista foliohattuilua, me olemme nyt Suomessa emmekä missään Kiinassa.

Vierailija
9/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Sanoit foliohattu ja Kiina. Nyt kutsuu kuulustelut, koska Supon mukaan foliohattu viittaa terrorismiin erityisesti kiinalaisen viranomaisyhteistyön perusteella.

Vierailija
10/34 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et siis tiedä mitä tuo tiedustelulaki ihan oikeasti ja käytännössä tarkoittaa mutta silti haluat sen voimaan? Nämä iskut on oiva keino hallitukselle saada muokatuksi kaltaisiesi mielipiteitä ja siksi niitä kaikkia ei edes haluta estää. Koska jos ei ole iskuja, ei ole (hyviä) perusteluja uudelle tiedustelulaille. 

Vierailija
11/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänlaiset tapahtumat on valtaapitäville erinomainen keino runnoa läpi lakeja kansalaisten valvontaan.

Uhrataan kaikki yksityisyys siitä hyvästä, että saadaan turvallisuudentunnetta.

Vierailija
12/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saadaan ja pian. Suomi on muiden varassa tiedusteluissa.

Vierailija
13/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saadaan ja pian. Suomi on muiden varassa tiedusteluissa.

Tiedustelu, siinä muodossa kun sitä nykyään tehdään, ei ole yhdenmukainen ihmisoikeuksien kanssa.

Vierailija
14/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä sitten äärimmäisen tylsä ( ha vietän tylsää elämää), mutta elän elämääni niin, ettei uusi tiedustelulaki hetkauta sitä mihinkään. Jis jotain viranomaista kovasti kiinnostaisi asiani niin entä sitten?

Vierailija
15/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco de Wit sanoi että se on huono idea.

Vierailija
16/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä sitten äärimmäisen tylsä ( ha vietän tylsää elämää), mutta elän elämääni niin, ettei uusi tiedustelulaki hetkauta sitä mihinkään. Jis jotain viranomaista kovasti kiinnostaisi asiani niin entä sitten?

Nimesi, kotiosoitteesi, ammattisi, ja lapsesi nimet ja koulut jos sinulla kerran ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
17/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntöjä ja lakeja kun noudattaa niin ei oo mitään pelkoa.

Vierailija
18/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääntöjä ja lakeja kun noudattaa niin ei oo mitään pelkoa.

Niinhän sitä voisi kuvitella mutta...

Vierailija
19/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuulkaas av-mammat. Tämän lain myötä ette enää pysty täällä kirjoittelemaan mitään ilman että joku sen tietää ja saa selville keitä olette

Vierailija
20/34 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se uusi laki eroaa nykyisestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi