Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten mielestä häissä vain morsian saa pukeutua vaaleaan, mutta mies saa syödä lippalakki päässä ravintolassa

Vierailija
21.08.2017 |

Mikä tekee ensimmäisen rikkomisesta niin kauhean, mutta toinen on ihan ok? Ehkä jonain päivänä ymmärrätte jotain käyttäytymissäännöistä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten naiset valitsevat millä symbolilla ei ole ja on väliä. Nimi ei merkitse mitään eikä sil oo mitään väliihhh, mutta luulisi että tällöin värilläkään ei oo mitään välii. Kovasti sitä symboliikkaa löytyy mutta sitten ei löydykään.

Tämän vuoksi en menisi naimisiin. Se kun on naisen alistamista miehen leluksi.

Vierailija
2/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan moukkamainen mies ruokailee ravintolassa lippalakki päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole verrokkeja nää sun juttus.

Ekassa yritetään törkeällä tavalla viedä morsiammen loisto itselleen. Morsian on kuningatar häissään, ei vieraat.

Hattu päässä ei loukkaa ketään, ei varasta huomiota kuin imbesillien.

Vierailija
4/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten naiset valitsevat millä symbolilla ei ole ja on väliä. Nimi ei merkitse mitään eikä sil oo mitään väliihhh, mutta luulisi että tällöin värilläkään ei oo mitään välii. Kovasti sitä symboliikkaa löytyy mutta sitten ei löydykään.

Tämän vuoksi en menisi naimisiin. Se kun on naisen alistamista miehen leluksi.

Et mene naimisiin siksi, koska muut naiset käyttävät valkoista mekkoa? Ja tämä on alistamista miehen leluksi? Nyt en ihan pysynyt kärryillä.

Vierailija
5/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hääpuku on ainakin sen verran näyttävä, että tuskin jää epäselväksi kuka on morsian. 😊 eli näin morsiamena en osaa kyllä ajatella loukkaantuvani siitä, että jollain on beige hame yllään.

Vierailija
6/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon luullu et vaaleeta saa olla kunhan ei valkoista?

Vierailija
7/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kenelläkään ei ole mitään asiaa pöytään hattu päässä. Eikä häissä pukeudutaan valkoisiin, paitsi morsian halutessaan. Nainen olen.

Vierailija
8/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, kenen mielestä muka on Ok ruokailla lippis päässä! Tosi junttimaista!

Vierailija
9/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun puolesta mun häissä saisi pukeutua vaaleaan tai valkopohjaiseen kuviolliseen mutta ei kyllä mielellään kokovalkoiseen hääpukumaiseen mekkoon. Ja musta on junttia jos mies käyttää ravintolassa lippistä ellei kyse ole jostain mäkkäristä.

Vierailija
10/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen ikäinen, etten ylipäänsä deittailisi miestä, joka käyttää lippalakkia. Minun seurassani ei siis yksikään mies käytä ravintolassa lippalakkia. Vieraiden ihmisten pukeutumiseen en puutu.

Vierailija
11/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vappuna saa syödä lippalakki päässä.

Vierailija
12/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole verrokkeja nää sun juttus.

Ekassa yritetään törkeällä tavalla viedä morsiammen loisto itselleen. Morsian on kuningatar häissään, ei vieraat.

Hattu päässä ei loukkaa ketään, ei varasta huomiota kuin imbesillien.

No kyllä minusta on aika moukkamaista olla hienossa ravintolassa karjalalippis päässä. Kas kun ei ole pieruverkkarit ja kauhtunu tpaita sitten susta ok?

Minusta häihin voi pukea vaaleaa, mutta ei täysin valkoista tai muutenkaan yrittää olla ns. hienompi eli katseiden kerääjä juurikin siksi että se morsian on se keskipiste eikä vieras.

Vierailija
13/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on sikäli pointtia, että suomalaiset naiset tuntuvat pitävän miehen rennosta ja vapaamielisestä tyylistä (esim. katu- tai skeittimuodista) enemmän kuin perinteisemmästä maskuliinisuutta viestivästä muodista (esim. kauluspaidat, puvut, pikeepaidat).

Vierailija
14/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi häät kirkossa niin puvussa olisi mustaa ja punaista. Esim. hampurilaisravintolassa voi olla hattu päässä.

Vierailija
15/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen nainen ja ihan sitä mieltä, että KUKAAN ei saisi tulla ruokapöytään hattu päässä.

16/16 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä turhia aloituksia. Naiset sitä ja naiset tätä. Ihanko totta kaikilla naisilla on samat mielipiteet asioista? Oletkohan oikeaa naista edes tavannut? On niin älytöntä tuubaa nää sun aloitukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan