Lapsetonbloggaaja saakin lapsen.
Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1
Kommentit (838)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän keskustelun vahingossa. En ymmärrä kuka jaksaa ilmoittaa blogissa raskaudesta. Naurettavaa..
Löysit tämän kuukausia vanhan keskustelun vahingossa ja päätit nostaa sen etusivulle?
Mielenkiintoinen blogi.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla elokuussa kun exän yliannostuksia mietitty niin muistaakseni kerran kertoi itse että keskenmenon (lokakuun loppu muistaakseni) ja tammikuun lopun välillä oli kolmisenkymmentä yliannostusta (muistaakseni vielä niitä että joutui sairaalahoitoon).
Eli keskimäärin joka kymmenes päivä ya kolmen kk ajan. Kyllä siinä on puoliso kovilla. Montako niitä todellisuudessa on ollut kun exä yleensä kirjoittaa asiat itselleen parhain päin (vrt lähestymiskielto jossa syytti vain bloggaajan nykyistä ja jätti omat touhunsa kertomatta).
Eikös jollakin viikolla ollu 3 vai 4 yliannostusta? Ei enää perässä lukijat pysyny...en ainakaan mä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla elokuussa kun exän yliannostuksia mietitty niin muistaakseni kerran kertoi itse että keskenmenon (lokakuun loppu muistaakseni) ja tammikuun lopun välillä oli kolmisenkymmentä yliannostusta (muistaakseni vielä niitä että joutui sairaalahoitoon).
Eli keskimäärin joka kymmenes päivä ya kolmen kk ajan. Kyllä siinä on puoliso kovilla. Montako niitä todellisuudessa on ollut kun exä yleensä kirjoittaa asiat itselleen parhain päin (vrt lähestymiskielto jossa syytti vain bloggaajan nykyistä ja jätti omat touhunsa kertomatta).
Mitähän omaiset aatellut tosta? Eikö toi olis pitänyt laittaa pakkohoitoon! Hoitohenkilökunnan vastuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keskimäärin joka kymmenes päivä ya kolmen kk ajan. Kyllä siinä on puoliso kovilla. Montako niitä todellisuudessa on ollut kun exä yleensä kirjoittaa asiat itselleen parhain päin (vrt lähestymiskielto jossa syytti vain bloggaajan nykyistä ja jätti omat touhunsa kertomatta).Eikös jollakin viikolla ollu 3 vai 4 yliannostusta? Ei enää perässä lukijat pysyny...en ainakaan mä.
Kolme muistan mä...siis ma-pe välillä. Saatan olla väärässä, mutta paljon niitä oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keskimäärin joka kymmenes päivä ya kolmen kk ajan. Kyllä siinä on puoliso kovilla. Montako niitä todellisuudessa on ollut kun exä yleensä kirjoittaa asiat itselleen parhain päin (vrt lähestymiskielto jossa syytti vain bloggaajan nykyistä ja jätti omat touhunsa kertomatta).Mitähän omaiset aatellut tosta? Eikö toi olis pitänyt laittaa pakkohoitoon! Hoitohenkilökunnan vastuu?
Eikai tollasen jälkeen ketää voi pakkopaitaan laittaa
Jos nyt mauttomuuksia luetellaan niin mielestäni paljon mauttomampaa on esim:
-esittää kaverinsa kanssa eksän nyksää ja tämän panoa, ja lähetellä eksälle viestiketjusta kuvakaappauksia
-kertoa julkisesti miten on pannut paljaalla useampaa miestä saman yön aikana
-ottaa selfieitä lääkehiilet ja happimaski kasvoilla, mikä täällä jo mainittiinkin
Vierailija kirjoitti:
-esittää kaverinsa kanssa eksän nyksää ja tämän panoa, ja lähetellä eksälle viestiketjusta kuvakaappauksia
-ottaa selfieitä lääkehiilet ja happimaski kasvoilla, mikä täällä jo mainittiinkin
Toi ensimmäinen maininta sai itsessä huutonaurun aikaan :D mies ihmetteli viereissä huoneessa, et mitä tapahtu! Ihan järkyttäviä totuuksia. Noi lääkehiilikuvat oon nähnyt, huomion hakua...multa ei saanut sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Exä vetänyt huolella överit..
Onnellinenn kirjoitti:
Se, että miten bloggaajan exä ottaa asian vastaan tai exät yleensä, niin mietityttää.
Kukapa ei katkera olisi.. kyllä mäkin olisin, jos oma mies sais uuden kans lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Tää toiminta on ollut exän hätähuuto
Vierailija kirjoitti:
Onnellinenn kirjoitti:
Se, että miten bloggaajan exä ottaa asian vastaan tai exät yleensä, niin mietityttää.
Kukapa ei katkera olisi.. kyllä mäkin olisin, jos oma mies sais uuden kans lapsen.
Onhan toi surullinen tilanne ollut kokonaisuudessaan. Ero..ja mies saa lapsen. Sympatiat exän puolella ihan täysin
Miks ihmeessä M:n blogin instagram on salainen :((
Kertokaa onks siellä ig-tilillä jotain viihteellistä?
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä M:n blogin instagram on salainen :((
Katso muutama sivu taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellinenn kirjoitti:
Onhan toi surullinen tilanne ollut kokonaisuudessaan. Ero..ja mies saa lapsen. Sympatiat exän puolella ihan täysin
Kyllä exänsä oli todella hirveä jossakin asioissa.. sanoi muun muassa että Mikko ei ole kuin siittämistä varten ettei muuten häntä tarvi. Ja se, että joskus aikoinaan blogissa sanoi (tekstin poistanut) että kun saa lapsen niin jättää mikon heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keskimäärin joka kymmenes päivä ya kolmen kk ajan. Kyllä siinä on puoliso kovilla. Montako niitä todellisuudessa on ollut kun exä yleensä kirjoittaa asiat itselleen parhain päin (vrt lähestymiskielto jossa syytti vain bloggaajan nykyistä ja jätti omat touhunsa kertomatta).Eikös jollakin viikolla ollu 3 vai 4 yliannostusta? Ei enää perässä lukijat pysyny...en ainakaan mä.
Eiköhän joka kerta ollut liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt niin , että jos yhden ja saman munan ympärillä pyörinyt ja kun vapaus koittaa, niin tottakai sitä kokeilee useampia. MUTTA nostaako se painoarvoa kun menee blogissa julkaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keskimäärin joka kymmenes päivä ya kolmen kk ajan. Kyllä siinä on puoliso kovilla. Montako niitä todellisuudessa on ollut kun exä yleensä kirjoittaa asiat itselleen parhain päin (vrt lähestymiskielto jossa syytti vain bloggaajan nykyistä ja jätti omat touhunsa kertomatta).Mitähän omaiset aatellut tosta? Eikö toi olis pitänyt laittaa pakkohoitoon! Hoitohenkilökunnan vastuu?
En millään jaksa uskoa, että hoitohenkilökunnalla on vastuuta tollaisessa, tarkoitan pakkohoidossa. Vaikka on yrittänyt itsemurhaa useasti. Toki ihmettelen et miten ne sallii ton kierteen, eikö osasto olis ollut jo hyvä. Pakkohoito on ihan äärikeino.
Voisko joku kertoo, että mikä toi vauvan nestejuttu oikein on?
Onnea raskausuutisesta. Mikäli on totta, että pitkä lapsettomuushistoria niin onnellinen pitää olla.