Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin pipo päässä kaupassa

Vierailija
28.03.2024 |

Kaupunkiryhmässä joku on ärsyyntynyt kun näin lämpimänä ja aurinkoisena päivänä ihmiset kulkevat pipo päässä.

Mäenharjalla tuuli, vastaan tuli nainen jolla oli turkisreunainen huppu tiukasti sidottu leuan alta päähän.  Sen minäkin havaitsin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minäkin kävin pipo päässä kaupassa. Ei kiinnosta vattujakaan muitten ihmetykset.

Vierailija
2/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ärsyttää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hailee mitä kenelläkin päässä. Mitä väliiiii 

Vierailija
4/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten Alkot olivat täynnä asiakkaita ja jonot pitkiä. Nyt Alkossa ei ole ainuttakaan asiakasta eikä yhtään jonoja.

Vierailija
5/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. 

Vierailija
6/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä ihmiset kiinnittääkin huomiota 🙄 Mä kävin tänään apteekissa ja kahdessa kaupassa, enkä pystyisi kuvailemaan yhdenkään siellä olleen ihmisen vaatetusta, ulkonäköä, sukupuolta tai ikää. Mä en oikeastaan rekisteröi muita ihmisiä ollenkaan, ne on vain vellovaa massaa.

Vierailija
7/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki 🤡

Vierailija
8/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että voi olla jollain pieni elämä, jos toisten pipoja kyttää. Eihän ulkoilman lämpötila ole edes ainoa syy pipoon. Voi olla kipuja, jotka helpottuvat pipon avulla. Voi olla kaljuutta, arpia, kipuja käsissä ja hiuksia ei saa laitettua, kiire ja nopea ratkaisu tai ihan mitä vaan.

Mikä ikäluokka se oikein on, joka toisten pipot, takit ja nastakengät vahtii? Jotain alakoulun kiusaajatytöiksi jämähtäneitä aikuisiako kuitenkin?

Vierailija
9/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vaan pelkkä pipo päässä niin luulis tulevan kylmä. Ja ei ihme jos jengi katsoo kummaksuen.

Vierailija
10/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin tänään lippis päässä

Vierailija
11/11 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä on lämmintä?

Kyllä minullakin on pipo päässä jopa yli 10 asteen lämpötiloilla, kun tästä taas kevät etenee ja lähden pyörällä valtatien vartta kauppareissulle. 14 km tulee matkaa ja vinkka käy niin kyllä alkaa korvia jo palella.

Varsinkin kun palaan sieltä joskus iltayhdeksältä. Ajan vielä maski naamallakin, ei nenä jäädy ja helpompi hengittää.

Niin ja käyn sen pipon ja kypärän kanssa kaupassa, mä niitä tyhjänpäiten ala veivaamaan.

Nyt on tullut pipoa käytettyä jo siksikin että peittää pahimpia karstakertymiä päänahasta ja otsalta, ja toisekseen estää hiuksia valumasta silmille kutittamaan ja näköesteeksi.

Olen koko ikäni aika lailla vältellyt pipon käyttämistä, mutta nyt on tosiaan tullut tarvetta. Pitää ehkä kesäksikin joku ohuempi päähine hankkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä