Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsetonbloggaaja saakin lapsen.

Onnellinen
21.08.2017 |

Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1

Kommentit (838)

Vierailija
321/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaita ei mielellään osastolla hoideta, sekoavat vaan lisää. Lisäksi pakkohoidossa oleva aikuinen saa olla jo todella sairas, psykoottinen lähinnä. Mieleltään epävakaata ei pakkohoitoon edes saa.

Vierailija
322/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen kirjoitti:

Bloggaajalla pitkä lapsettomuus tausta exänsä kanssa. Nyt hän kertoo blogissaan, että on nykyinen puoliso odottaa ankkurilasta heille. Vaikka en ole lukenut blogia niin tuli onnellinen olo heidän puolestaan. https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/videopaivitys.html?m=1

Tuo ankkurilapsi termi ihmetyttää. Onko koskaan kukaan kuullut tai käyttääkö joku. Ankkurilapsi mielestäni tarkoittaa vähän muuta kuin tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tätä turhaa blogia jaksetaan jatkuvasti mainostaa. Varmaan kokonaiset 10 lukijaa koko blogilla. Kirjoittaja itse? Ainakin kielioppivirheistä päätellen.

En ole lukenut kumpaakaan, mutta pelkästään tämän keskustelun perusteella taitaa kummallakin osapuolella olla palikat pahasti hukassa... Surullista, että lapsia pitäisi tuollaiseen mukaan hankkia. Mitä jos ensin vaikka laittaisi päänsä kuntoon ja koittaisi päästä menneestä yli? Tuollainen katkeruus ja viha, sekä halu mustamaalata entisiä kumppaneita ei ole normaalia.

Samaa mieltä alusta. Mutta mä en nää et mustamaalattais. Nimenomaan kertoo oman näkemyksen asiasta. Aluksi käyntiin läpi menneitä, mutta nykyään ei jauheta muuta, kuin vauvaa. Exänsä se menneissä pyörii..viimeksi edellisessä postauksessa " kuinka mies teki kaiken ja aiheutti tämän"..

Vierailija
324/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaita ei mielellään osastolla hoideta, sekoavat vaan lisää. Lisäksi pakkohoidossa oleva aikuinen saa olla jo todella sairas, psykoottinen lähinnä. Mieleltään epävakaata ei pakkohoitoon edes saa.

Tässä on sit seuraus. Kaksi sairasta, kun puolisokin sairastuu.

Vierailija
325/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetelly sitä, miksei epävakaat oo osastolla. Mikonkin ja toisaalta Noorakin olo olis voinut olla parempi, ei se olis niiden liittoa pelastanut, mutta joka tapauksessa ihmettelen. Mun serkku (epävakaa) ainaki oli osastolla niin kauan kun tarvi. Oliko Mikko raukka ja ei osannut sanoa.

Vierailija
326/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellinenn kirjoitti:

Se, että miten bloggaajan exä ottaa asian vastaan tai exät yleensä, niin mietityttää.

Kukapa ei katkera olisi.. kyllä mäkin olisin, jos oma mies sais uuden kans lapsen.

Onhan toi surullinen tilanne ollut kokonaisuudessaan. Ero..ja mies saa lapsen. Sympatiat exän puolella ihan täysin

Kyllä exänsä oli todella hirveä jossakin asioissa.. sanoi muun muassa että Mikko ei ole kuin siittämistä varten ettei muuten häntä tarvi. Ja se, että joskus aikoinaan blogissa sanoi (tekstin poistanut) että kun saa lapsen niin jättää mikon heti.

Joo Mikko oli Nooran elämässä siittämiseen👍

Vierailija
327/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ihmetelly sitä, miksei epävakaat oo osastolla. Mikonkin ja toisaalta Noorakin olo olis voinut olla parempi, ei se olis niiden liittoa pelastanut, mutta joka tapauksessa ihmettelen. Mun serkku (epävakaa) ainaki oli osastolla niin kauan kun tarvi. Oliko Mikko raukka ja ei osannut sanoa.

N kertoi yhdessä postauksessa että häntä ei kuulemma enää ostastolle otettaisi, koska käytös/meno oli edellisellä kerralla "sellaista". Mitä tuo sitten tarkoittaakaan.

Vierailija
328/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että Mikko oli raukkis. Ei vaan osannut sanoa ei ja nyyhkytti rinnalla ja vahva persoona tuli ja teki Mikosta isän.

Vierailija
329/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N kertoi yhdessä postauksessa että häntä ei kuulemma enää ostastolle otettaisi, koska käytös/meno oli edellisellä kerralla "sellaista". Mitä tuo sitten tarkoittaakaan.

Kenties rikkoi sääntöjä? Touhusi osastolla muiden kanssa jotakin sopimatonta?

Vierailija
330/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että Mikko oli raukkis. Ei vaan osannut sanoa ei ja nyyhkytti rinnalla ja vahva persoona tuli ja teki Mikosta isän.

Joo, sellainen raukkis oli että vuosia vahti itsemurhariskissä ollutta vaimoaan, ruokki, talutti vessaan, jakeli lääkkeet lukitusta turvakaapista ajallaan, siivosi, hoiti eläimet, kävi töissä, teki vaimonsakin työvuoroja, soitti ambulanssin varmaan kymmeniä kertoja. Sellainen nyyhkyttäjä.

Vierailija
331/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääntöjen rikkominen johtaa siihen, ettei pääse osastolle

Vierailija
332/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenties rikkoi sääntöjä? Touhusi osastolla muiden kanssa jotakin sopimatonta?

Eikö se sanonu et monesti halus pettää mikkoa? Vai muistanko väärin?

Vierailija
333/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinenn kirjoitti:

Se, että miten bloggaajan exä ottaa asian vastaan tai exät yleensä, niin mietityttää.

Eksät, tuo loppumaton luonnonvara. Mitä niistä?

Vierailija
334/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sellainen raukkis oli että vuosia vahti itsemurhariskissä ollutta vaimoaan, ruokki, talutti vessaan, jakeli lääkkeet lukitusta turvakaapista ajallaan, siivosi, hoiti eläimet, kävi töissä, teki vaimonsakin työvuoroja, soitti ambulanssin varmaan kymmeniä kertoja. Sellainen nyyhkyttäjä.

En nyt pidä tota raukkuutena. Mitä Mikon olis pitänyt tehdä ettei sun mittapuulla olis raukka? Noora olis kuollut kymmeniä kertoja, jos ei olis soittanu ambulanssia, valvonu lääkkeiden ottoa. :D eikö toi ole kaikkea muutalu raukkuutta vai haluatko, että N olis kuollut. What is your point?

Vierailija
335/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakas nainen kirjoitti:

Onnellinenn kirjoitti:

Tämä! Exät..ja exien exät..kavereiden exät ;)

Vierailija
336/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tätä turhaa blogia jaksetaan jatkuvasti mainostaa. Varmaan kokonaiset 10 lukijaa koko blogilla. Kirjoittaja itse? Ainakin kielioppivirheistä päätellen.

En ole lukenut kumpaakaan, mutta pelkästään tämän keskustelun perusteella taitaa kummallakin osapuolella olla palikat pahasti hukassa... Surullista, että lapsia pitäisi tuollaiseen mukaan hankkia. Mitä jos ensin vaikka laittaisi päänsä kuntoon ja koittaisi päästä menneestä yli? Tuollainen katkeruus ja viha, sekä halu mustamaalata entisiä kumppaneita ei ole normaalia.

Samaa mieltä alusta. Mutta mä en nää et mustamaalattais. Nimenomaan kertoo oman näkemyksen asiasta. Aluksi käyntiin läpi menneitä, mutta nykyään ei jauheta muuta, kuin vauvaa. Exänsä se menneissä pyörii..viimeksi edellisessä postauksessa " kuinka mies teki kaiken ja aiheutti tämän"..

Jonkun moden kaverin (tai moden itse) blogi kaikesta mainostuksesta päätellen?

Todella tylsä sisältö, teksti ihan karseaa, ketä muka kiinnostaa jonkun nobodyn elämän sekoilut?!

Vierailija
337/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinenn kirjoitti:

:D

Vierailija
338/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinenn kirjoitti:

No vittu tämä! :D etenkin toi kolmas vaihtoehto.

Vierailija
339/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun moden kaverin (tai moden itse) blogi kaikesta mainostuksesta päätellen?

Todella tylsä sisältö, teksti ihan karseaa, ketä muka kiinnostaa jonkun nobodyn elämän sekoilut?!

Aivan totta, teksti menettelee, mutta tää on selvästi inside blogi. Pitää tietää aiemmasta et tajuaa

Vierailija
340/838 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinenn kirjoitti:

Toivottavasti lapseton exä ei revi hiuksia päästä.