TS:n toimittajaan kohdistunut vihakampanja poliisitutkintaan
Kohta satelee sakkoja...
http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3624712/Poliisi+aikoo+tutkia+Turun…
Kommentit (642)
Aika paljon siellä on ollut turvapaikanhakijoita auttamassa. Melkein epäilyttävän paljon.
Toivottavasti myös auttajat käydään läpi.
Nämä olisi pitänyt ensin antaa poliisin tutkia, ennen kun tehdään kenestäkään sankaria.
Vierailija kirjoitti:
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja kirjoitti niin huonon jutun että kansa vihastui ja antaa palautetta. Eli meni ihan oikein.
Juridisesti ajateltuna toimittajalla on myös se ongelma, että Halla-ahoa syyttääkseen hänen pitäisi kyetä todistamaan, että uhkaukset ovat juuri hänen toimiensa tulosta ja että kyseessä on tahallisuus.
Tilannetta sekavoittaa se, että Halla-ahon lisäksi ko. artikkelia on käsitelty kriittisesti monilla muillakin sivustoilla. Ei siis ole kovin helppoa osoittaa sormea vain yhteen suuntaan.
Halla-ahoa ei syytetä mistään, eikä häntä tutkita asian tiimoilta mitenkään. Häntä ei epäillä mistään.
Eräillä suunnilla on vaadittu häntä kunnianloukkaussyytteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toimittaja uhriutui välittömästi? Itse oli tämän poliisia turhaan työllistävän keissin primus motor! Pitää seistä juttujensa takana. Jos kansan oikeustajua on loukattu, näin on myös mitä todennäköisimmin käynyt.
Eihän se ole koskaan mukavaa, että syytetään valehtelijaksi. Vaikka toimittajaa ei mainittu nimeltä, niin varmasti tonkaltaisen syyttelyn ottaa henkilökohtaisena hyökkäyksenä. Onhan hän sen valheelliseksi syytetyn jutun kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Oho, yksi pidätetyistä on sotkeentunut myös naisen luvattomaan käyttöönottoon :O
Pikkujuttu siihen verrattuna että joku uuvatti on mennyt sanomaan toimittajaa kakkapääksi. Siis voitteko kuvitella? Itse Toimittaja I Suurta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy video, jossa kädet eivät ole veressä?
Lehdestä jonka nimeä ei saa mainita.
Mielenkiintoisempaa olisi nähdä se kuvamateriaali missä Hossein muka oikeasti tekee jotain uhdenkään uhrin eteen. Väitetään että sellaista on, miksi sitä ei julkaistu sankaritarinan yhteydessä?
britti lehti mirror
Ei kestänyt toimittelija kuulla kansalaisten oikeaa mielipidettä. Tärkeintä että voi kirjoitella omia mielipiteitään, sulkea keskustelu ja tarvittaessa ilmoittaa poliisille, kun joku sanoo vähän vastaan. Tätä on nykymedia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näissä vihajutuissa on toimittajan vastuu.
Hän otti henkilökohtaisen kannan politiikkaan jo otsikolla.
Usein otsikkotoimittaja on erikseen ja välillä toimittajat valittavat sitä miten heidän juttunsa otsikko ei vastaa mitenkään sitä mitä kirjoittivat juttuunsa. Toisinaan toimittaja on joutunut selittelemään otsikointia juttunsa haastatelluillekin.
IS alkaa paikkaamaan näköjään näitä, ilmeisesti TSn alunperin liikkeelle laittamia vääristelyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä siellä kaduilla oikein norkoilevat. Itse ainakin olin töissä siihen aikaan.
Ainakin yksi auttajista ja puukotetuista oli tukholmalainen turisti. Lomamatkoilla tehdään yleensä vähemmän töitä ja nekin etänä puhelimella. Miten omituinen mölinäsi liittyy naisten saamiin tappouhkauksiin ja niiden polisitutkintaan?
Mihin naisten saamiin uhkauksiin? Aivankuin tuo olisi jotain erikoista..newbie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ!
Ihan törkeää tuollainen uhkailu. Nuo MV:n änkyräthän on ihan kuin terroristeja itse. Oma ideologia on ainoa oikea, ja sen puolesta ollaan valmiita käyttämään väkivaltaa. Kuulostaa tutulta, eikö vaan!
Rasistit ja terroristit ovat samaa löyhkäävää ihmiskuonaa.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuo hyysäritoimittaja joutuu kanssa kuulusteluihin ja mahdollisimman moni peruuttaan TS:n tilauksen. Sen verran törkeää tuo sen valehtelu monikulttuurisuuden nimissä on.
Veikkaan, että siellä toimituksessa osataan jo laskea paljonko tuo valeuutinen tuli maksamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6816 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tyrehdyttänyt viimeisen uhrin verenvuotoa vaan aiemman.
Eli patsasteli ensin viimeisen uhrin luona ja meni sitten auttamaan edellistä? Jota kukaan ei ollut siihen mennessä auttanut?
Haluatko lukita tämän vastauksen?
Niin, auttoi ensin sitä viimeistä uhria, mutta ei tyrehdyttänyt mitään, joten ei tullut vertakaan. Kun viimeinen uhri oli ambulanssissa, meni edellisen uhrin luo ja alkoi tyrehdyttämään. Mikä on vaikeaa? En tiedä, mitä tarkoitat tuolla patsastelulla. Jos jossakin on parin kymmenen sekunnin video, jossa vain "patsastellaan" niin mitä se nyt mielestäsi todistaa. Sen verran nyt ehkä menee huomata, että henkilöstä tulee verta ja miettiä, millä sitä tyrehdytetään.
Miten autetaan puukotuksen uhria tyrehdyttämättä verenvuotoa? Jutellaan rauhoittavia toisen valuessa kuiviin anpulanssia odotellessa?
Siinä kohtaa missä tyyppi seisoskelee aikaisemman uhrin äärellä oli jo kaksi kantaväestön jäsentä auttamassa tätä. Miksi Hossein vain patsasteli katselemassa tilannetta? Jos hän auttoi ja tuli veriseksi miten hän kuitenki oli seuraavana päivänä tahrattomana laskemassa kukkasia tekopaikalle?
Mitä enemmän te yritätte keksiä tälle tarinalle jatkoa sitä huonommin se istuu todellisuuteen.
Ootko kuullu pesukoneesta? Sillä saa pestyä vaatteet aika kivasti, ne saa jopa seuraavana päivänä päälle ihan puhtaina.
Huomaa ettet ole lukenut juttuja ja keksit vain asioita koska haluat uskoa niihin.
TS jutussa heti alussa sanotaan että Hossein oli laskemassa kukkasia samoissa vaatteissa joissa yhä uhrien verta koska ei ollut ehtinyt vaihtaa niitä.
On näemmä oikein monikossa, ja silti ei näy mitään. Aika veikko.
Tässä kuvassa näkyy aivan selvästi kuivuneita veritahroja Hosseinin paidan hihoissa. Toki erottautuisivat paremmin vaaleamman värisestä paidasta.
Vierailija kirjoitti:
Ilja Janitskinin MV "lehden" tarkoitus on luoda kuvaa suomalaisesta mediasta ja suomalaisista viranomaisista epäluotettavina, ja että mahdollisimman moni uskoisi tämän Putinin hallinnon agendaa (tarvittaessa) ajavan roskajulkaisun väitteitä. Kuuluu kategoriaan Venäjän hybridivaikuttaminen Suomessa.
Tästä olen samaa mieltä.
En silti usko että se video oli väärennetty. Kuvassa suomalaisella Turun murretta puhuvalla miehellä oli selvästi homma hanskassa ja tekemisen meininki. Muissakin kuvissa näkyy suomalaisia, esim se nainen sairaanhoitajien kanssa.
Silti ensimmäiset mediatiedot koko maailmalle kertoivat, että maahanmuuttajat auttoivat ja suomalaiset eivät tehneet mitään. Kyllä se ainakin minun oikeustajua nyppii. Varsinkin jos kyseiset tp-hakijat liioittelivat vahvasti tarinaansa, miltä tuo kuva-aineisto vaikuttaa.
Mutta hyvä että uhkailut tutkitaan, sehän on todella törkeää! Asiat asioina.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä siellä kaduilla oikein norkoilevat. Itse ainakin olin töissä siihen aikaan.
Jokuhan näistä ns "auttajista" oli ostamassa kukkia just kun tilanne tuli päälle. Romanttinen hero. Pisti jätkän pinoon siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
IS alkaa paikkaamaan näköjään näitä, ilmeisesti TSn alunperin liikkeelle laittamia vääristelyjä?
Joo nyt toimittelijat "löytää" kantiksiakin kun jopa presidentti kyseenalaisti median toiminnan.
Suomessa viranomaiset ovat opettaneet kansalaiset niin, että mitään ei saa tehdä itse. On vain soitettava 112. Jos sitten olisikin vaikka kampannut pakenijan, niin siitä olisi tulossa varma syyte pahoinpitelystä.
Ainakin yksi auttajista ja puukotetuista oli tukholmalainen turisti. Lomamatkoilla tehdään yleensä vähemmän töitä ja nekin etänä puhelimella. Miten omituinen mölinäsi liittyy naisten saamiin tappouhkauksiin ja niiden polisitutkintaan?