Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko ystävällisiä ja auttasitte mua vielä silleen, että

Vierailija
03.04.2006 |

kertoisitte leposykkeenne?

Olen tässä aamun yrittäny jokapaikasta selvittää mikä mua vaivaa ja kaikki viittaa siihen että akuutti ylikuntotila. Tahtosin vielä tietää minkälainen on teidän " normaalisti urheilevien" /ei urheilevien syke levossa? Mulla on tällähetkellä 71/min kun istun ja kun kävelen tästä keittiöön niin se nousee 95/min, eli aika tykytystä pienestä liikkeestä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on aika yksilökohtasia juttuja. Mee lääkäriin.

Vierailija
2/4 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma leposykkeeni liikkuu siinä 70:n tienoilla molemmin puolin. Raskaana ollessa joskus hyppäsi syke yllättäen yli sadankin. Joku muistaakseni joskus veikkasi raudan puutteesta moisen johtuvan? Itselläni ei ole kyllä mitään hajua, mistä tuo johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli synnytyksen jälkeen 46 ja hoitajat kyseli että taidat treenata aika lailla, normaalisti sykkeeni on 56 silloin kun olen heittänyt elämäni lekkeriksi ja jättänyt liikunnan on leposykkeeni ollut lähempänä arvoa 65.

Vierailija
4/4 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin nyt ja ei ole siis tarkkaa tietoa mikä se normaalisti ihmisellä olisi. Tuo 70 ei kuulosta kovin suurelta mutta normaaliolotilaani verrattuna tää syke tuntuu siltä niinkuin olisin just käynyt juoksemassa 10kilmotriä suurinpiirtein. Siksi siis kiinnosti muiden " tavalliset" sykkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi