Lue keskustelun säännöt.
Mitä urheilulajeja olette harrastaneet loppuraskaudesta?
03.04.2006 |
Itse ajattelin joogata, uida ja mammajumpata. Onko joko käynyt viimeisillään vielä spinnigissä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla