Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö koskaan niin outoja unia, että se tuntuu kuin olisi elänyt jossain rinnakkaistodellisuudessa?

Vierailija
19.03.2023 |

Näen niin ihmeellisiä unia joka yö, että kyllä menoa ja ihmeellisyyksiä riittää. Ne eivät jää aina mieleen mutta viime yön uni jäi kyllä oikein kunnolla häiritsemään. En nyt tässä kirjoita koko unta vaan hyvin lyhyesti.
Unissani näin exän, äidin, veljen ja siskon sekä joitakin tuttuja ihmisiä ja tavallaan niissä minä olin normaalin elämän minä tunteineni ja kaikkeni.

Pääsin arvostettuun kouluun, joka osottautuikin jonkinlaiseksi henkiseksi kouluksi, joku selviytymistehtävä löytää oma ydinminänsä.
Koulu oli yksi iso talomainen vanhanaikainen puurakennus, jossa näytti ensin olevan vähän oppilaita. Saavuin sinne kyllä ajoissa, klo 8.00 piti alkaa opetus tuossa todellisuudessa. Oli siinä kaikenlaisia mutkia matkassa ennen kuin sinne pääsin.
Minut ilolla ja kauniisti toivotettiin tervetulleeksi. Sitten alkoi tulemaan lisää oppilaita ja katsoin mihin he menivät. Luentosalin puolella oli sivussa vielä portaat, josta pääsi isoon katsomoon. Siellä oli todella paljon ihmisiä ja oli sisällä katos, jota vain eteniin eteenpäin. Siellä olikin erikoista porukkaa, huumeidenkäyttäjiä ja kaikenlaista. Baaritiskikin löytyi, josta sai ilmaiseksi juoda.
Kyse oli siitä, että mitään ei kielletä vaan ihmisten antaa itse päättää minkä parhaimmaksi omalta kohdaltaan näkee tehdä valintoja.
Tapasin ihmisiä ja toiset muuttuivat demoneiksi. Löysin minulle tarkoitettuja piiloviestejä, jotka johdattaisivat turvaan näiltä. Siellä oli vaikka mitä.
Uimahallikin löytyi, josta löysin rakkauden. Siellä tehtiin uikkarit itse vessapaperista ja tajusimme rakkauden/ihastuksen kanssa, että tuo tapa tehdä uikkarit, onkin sen hallituksen tapa kontrolloida ja valvoa ihmisä ja he laskevat niitä paperin paloja, tietääkseen tekevätkö ihmiset kuten käskevät. :D

Siellä oli vaikka ja mitä, Sieltä pääsin lähdin kyllä pois kun koulupäivä loppui ja meni hetki niin heräsin. Seuraava koulupäivä alkoi vasta 9:45 huomenna.
Kyllä oli taas seikkailua kerrakseen.

Miksi ihmeessä unet ovat niin moniulotteisia ja kaikki on mahdollista? Minusta tuntuu, että olin oikeasti jossain toisessa todellisuudessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miks unet on semmosia kun on mutta mulla on kyllä yleensä aika hauskaa nukkuessa :D

Viimes olin jossain sokkeloisessa teollisuusrakennus/linna sekoituksessa jossa oli outo lahko tms pitämässä majaa, ja me oltiin menossa kohti jotain rakennuksen keskiosaa jossa kaikilta leikattiin laserilla pää vaakatasossa puoliks. Ja tää proseduuri ei tosiaan tappanu ketään vaan kaikki jäi eloon, se oli joku riitti tällä lahkolla. Ite kyllä totesin ennen sitä hommaa et joo mulle riitti ja kiipesin sit sen rakennuksen kivistä, märkää seinää alas, se oli sellasen korkeen kallionkielekkeen päällä se rakennus, alla oli myrskyävä meri.

Mikä tän unen tarkoitus oli, no en tiiä, mut aamulla heräsin kyl vähän ihmetellen et mitä ny taas :D

Vierailija
2/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks unet on semmosia kun on mutta mulla on kyllä yleensä aika hauskaa nukkuessa :D

Viimes olin jossain sokkeloisessa teollisuusrakennus/linna sekoituksessa jossa oli outo lahko tms pitämässä majaa, ja me oltiin menossa kohti jotain rakennuksen keskiosaa jossa kaikilta leikattiin laserilla pää vaakatasossa puoliks. Ja tää proseduuri ei tosiaan tappanu ketään vaan kaikki jäi eloon, se oli joku riitti tällä lahkolla. Ite kyllä totesin ennen sitä hommaa et joo mulle riitti ja kiipesin sit sen rakennuksen kivistä, märkää seinää alas, se oli sellasen korkeen kallionkielekkeen päällä se rakennus, alla oli myrskyävä meri.

Mikä tän unen tarkoitus oli, no en tiiä, mut aamulla heräsin kyl vähän ihmetellen et mitä ny taas :D

Hahah. on kyllä sekopäistä! Kaikki on kyllä mahdollista unissa. 

-ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö näen aivan huikeita unia. Siis asioita ja tapahtumia, joista en valveilla osaisi edes unelmoida, huikeita seikkailuja.

Viime yönä vähän maltillisempaa, olin erittäin hellissä ja intiimeissä (ei seksiä) väleissä erään julkisuudesta tutun henkilön kanssa. Oli aivan ihanaa.

Vierailija
4/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet ovat ihan parhaita! Viime yönä minun piti hommata käteistä porukalle, joka oltiin viemässä vankilaan, kukin antoi pankkikorttinsa ja tunnusluvun ja minun piti sitten mennä automaatille heidän puolestaan. Olin oikein tosi auttavainen ja hyvä ihminen, kun näin tein. Yksi näistä tyypeistä oli itänaapurin presidentti ja jostain syystä osasin venäjäksi hänelle selittää, että mistä on kyse. Hänellä oli päässään kangaspussi johon oli maalattu naamankuva ja hän koitti pelotella minua eikä kumma kyllä antanut tunnuslukuaan. :D

Vierailija
5/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti.  Ja surrealistisen tajunnanvirtakahjoilevia unia myös.  

Vierailija
7/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muuten myös toissayönä ihan kamalaa unta.

Siinä siis oli kuin filmi, jossa joku keski-ikäinen mies käyttää hyväkseen pieniä lapsia. Lapset unessa olivat ehkä 4-6-vuotiaita ja itkivät kauhuissaan.

Se oli ihan hirveää. En tiedä miksi näin tuostakin unta.

Välillä ahdistun tämänkaltaisista unista, usein liittyy seksi jotenkin joka on ahdistavaa ja hyvin epämiellyttävää.

Joko itse vaikka olen kohteena tai sitten näen kuin filminå jotain joka saa ahdistumaan. -ap

Vierailija
8/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melarest-mainosten käsitys unista on kyllä aika epärealistinen- kaikki on tavallista, sitten 1 hieman outo asia tapahtuu.  Olis kiva nähdä kunnolla psykedeelinen melarest-mainos.

Vierailija
9/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL tuo ap:n unen uimahallipätkä :DDD

Vierailija
10/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne unet ihan tosilta tuntuu nähdessä.

Viime yönä unessa oli työkaverini ja käynnistettiin yhdessä käsin jotain merkillistä työkonetta, jossa oli vanhanaikainen veivattava starttinen moottori.

Vierailija
11/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kerran olin Marssissa. Ymmärsin unessa, etten voi sieltä löytää mitään ihmisen keksimiä apuvälineitä. Tuli epätoivoinen olo. 

Vierailija
12/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin muuten myös toissayönä ihan kamalaa unta.

Siinä siis oli kuin filmi, jossa joku keski-ikäinen mies käyttää hyväkseen pieniä lapsia. Lapset unessa olivat ehkä 4-6-vuotiaita ja itkivät kauhuissaan.

Se oli ihan hirveää. En tiedä miksi näin tuostakin unta.

Välillä ahdistun tämänkaltaisista unista, usein liittyy seksi jotenkin joka on ahdistavaa ja hyvin epämiellyttävää.

Joko itse vaikka olen kohteena tai sitten näen kuin filminå jotain joka saa ahdistumaan. -ap

Itse näin samankaltaisen pätkän, jossa oli miehiä ja naisia hyväksikäyttämässä pieniä hämmentyneitä ja itkeviä lapsia ja vauvoja. Muistan valitettavasti vieläkin sen unen ja ahdistaa edelleen...

Vierailija
13/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus unta jossa olin toinen henkilö toisessa ajassa enkä tuntenut sieltä ketään. Kyyseessä oli ranskalainen polkkatukkainen tyttö kavereidensa kanssa roadtripillä. Tuo uni vaihtui toiseen jossa katselin katonrajasta tilannetta jossa opettaja sellainen 1700-luvun peruukki päässä sopi jotain lauantaimenoa jonkun pariskunnan kanssa jonnekin juhliin joten siinäkään unessa en ollut läsnä henkilönä.

Aika paljon unia näen myös joiden hahmoista en tunne ketään. Ennen ne sijoittuivat rakennuksiin, mutta jossain vaiheessa opettelin lentämään tällaisesta rakennuksesta ulos ja siitä alkoi selkounien näkeminen. En näe niitä kuin kerran kuukaudessa ehkä, mutta silloin lennän niissä yleensä jossain kaupungissa, syön herkkuja (maistan vaikka salmiakin maun oikeasti) ja kuuntelen musiikkia.

Joskus näen itseni unissa myös ulkopuolelta ja olen nähnyt enneuniakin. Unennäkö on kyllä jännittävää ja jos kokee jotain uutta niin kannattaa kunnolla heittäytyä siihen loppuun asti kun mitään tämän todellisuuden rajoja ei unissa ole.

Vierailija
14/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL tuo ap:n unen uimahallipätkä :DDD

Juu itsekin luin tuon just ja nauroin. Tuo oli tosi lyhyt versio siis tuosta kohdasta. :D

Ne vessapaperin palat oli jotenkin laskettu, miesten uima-asuun meni noin 60 palaa paperia.

Naisilla enemmän mutta kriiseilin, että en kuitenkaan mahdu, niin otin varmuuden vuoksi yli 300 paperin palaa.

Nämä uikkarit siis piti tehdä itse ja tämä byrokratia siellä sitten valvoi vessapaperin menekin mukaan, että sääntöjä noudatetaan ja ihmiset käyvät uimassa.

Oli siellä kyllä kaikenlaista muutakin. Vielä ennen kuin tapasin koulussa kunnolla ketään niin yksi nisti okseni lattian täyteen ja sitä osui omalle sukalleni.

Sitten tosiaan kun mukavat ihmiset muuttuivat demoneiksi, aloin saamaan kouluvihkoon joitain piiloviestejä, joita luin salaa. Ne kertoivat mitä minun täytyy tehdä, jotta pelastuisin.

Toivottavasti pääsen ens yönä takaisin tuonne "kouluun" jonne vain tarkkaan valitut pääsevät unen opettajan mukaan :D

-ap

Vierailija
15/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Sitten tosiaan kun mukavat ihmiset muuttuivat demoneiksi, aloin saamaan kouluvihkoon joitain piiloviestejä, joita luin salaa. Ne kertoivat mitä minun täytyy tehdä, jotta pelastuisin.

Toivottavasti pääsen ens yönä takaisin tuonne "kouluun" jonne vain tarkkaan valitut pääsevät unen opettajan mukaan :D

-ap

Minusta tuo kuulostaa siltä että se saattaa olla jotain vakavaakin. Oletko ollut tekemisissä minkäänlaisten new age tms. hommien kanssa?

Vierailija
16/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Sitten tosiaan kun mukavat ihmiset muuttuivat demoneiksi, aloin saamaan kouluvihkoon joitain piiloviestejä, joita luin salaa. Ne kertoivat mitä minun täytyy tehdä, jotta pelastuisin.

-ap

Minusta tuo kuulostaa siltä että se saattaa olla jotain vakavaakin. Oletko ollut tekemisissä minkäänlaisten new age tms. hommien kanssa?

No kyllähän se vähän pelotti unessa kun nämä kaksi ikäistäni naispuolista henkilöä oli alkuun tosi mukavia ja liityin heidän seuraansa. Sitten sanoin kai jotain väärää ja yhtäkkiä näinkin heidän demonisen puolensa. Silmät muuttuivat mustiksi ja naama oudoksi, lisäksi olivat uhkaavia ja jotain pahaa halusivat, en muista tarkalleen mitä.

No kyllä se siitä sitten, pääsin tilanteesta eteenpäin niiden vihjeiden avulla ja yksi niistä oli, että piti löytää eräs henkilö. Se taisi olla tuo mies jonka kanssa sitten oli mukava olla ja taisimme ihastua toisiimme.

Harrastan meditointia lähes joka päivä. Yleensä oikeastaan illalla ja nukahdan siinä samalla.

Todentuntuisia unia mutta ei ne jää pelottamaan. -ap

Vierailija
17/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pääsee taas unten maille!

Vierailija
18/18 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen nykyään vaan seksiunia. Aamulla ihan oli veetu kipeä. Ties mitä puristuksia tehny yöl.

Olis vissiin aika hankkii se tekosauva ku e miest saa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan