Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei käytä turvavyötä?

Vierailija
18.08.2017 |

Millaiset ihmiset ei pidä vyötä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ei pidä useinkaan kun keskenään ajelevat.

Vierailija
2/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ja/tai piittaamattomat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvavyö on kyllä niin kiistelty aihe että huhhuh. Olen miettinyt että miksi se ylipäätään ketään kiinnostaa, tai miksi vyön käyttämättömyydestä ylipäätään saa sakkoa? Kenen ulkopuolisen elämää haittaa, jos yksinään autoileva aikuinen ei käytä turvavyötä?

Kyllä sen nyt näkee, jos ajaa kolaroin ilman vyötä ja vammautuu, että oliko se vyö vai ei. Eli ei myöskään ole mikään vakuutusyhtiöiden ongelma. Senkun jättää korvaukset maksamatta. Mutta niin, kenen ulkopuolisen elämään se ihan oikeasti vaikuttaa millään tavalla?

Ja kyllä, käytän itse turvavyötä, siitä ei tarvitse nillittää.

Vierailija
4/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegani. Ollaan hommissa, jossa joskus nähdään, mitä se ilman turvavyötä ajelu pahimmillaan aiheuttaa.

Vierailija
5/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt

Minun tuntemista nuorista käyttää kaikki.

Vierailija
6/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyttääkö se sama ihminen vyötä, jos tulee muita kyytiin? Yleensä ei, koska se vyön laittaminen ei ole rutiini. Kanssamatkustajille vyötön ihminen on riski.

Vierailija
7/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja vihainen mies, itsekin olin tuollainen. Nykyään kun mietin niitä aikoja kun en vyötä käyttänyt, menee kylmät väreet. Onneksi en koskaan kolaria ajanut.

Vierailija
8/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä auto rupeaa hälyyttämään jos ei ole turvavyötä. No milläs tämän hälyytyksen saa loppumaan? laittamalla kolehdin sinne turavyöaukkoon vähän niin kuin kauppojen kärryissä

Vierailija
9/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetuhoinen

Vierailija
10/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei usko jatkuvuuden lakiin.

Rinnastettavissa siihen, kun joku ei usko Jumalaan.

Vierailija
11/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuskit eivät käytä vöitä. Ymmärrän turvallisuuspointin (pääsee panemaan nopeasti esim: uhkaavaa asiakasta). Mutta on turvatonta olla auton kyydissä mistä kuski voi lentää tuulilasin läpi vaikka törmäys ei kovin suuri olisikaan. Tai kanssamatkustajien päälle.

Eräs naiskuljettaja uhkasi jättää minut kyydistä kun kysyin että voisiko hän laittaa vyön kiinni. En ollut uhkaava, mutta ehkä päihtyneenä kysyin liian useasti ja vaadin tietää syyn miksi ei suostunut laittamaan 😊