Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin poistaa fb:stä tyyliin ainakin puolet ''kavereista'' mutten viitti :DD

Vierailija
18.08.2017 |

Puolituttuja yms on jotka tekis mieli poistaa. Hirveästi kavereita joku 700 siellä ja suurinosa semmosia joiden kanssa ei missään tekemisissä nykyään. Ei tuu mitään päiviteltyä sinne kun ahdistaa. :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus on normaali inhimillinen tunne, joka lisää tilapäisesti ihmisen älyllistä ja fyysistä suoriutumiskykyä. Ilman ahdistusta saisimme vähemmän aikaiseksi. Ahdistuksen tehtävänä on myös varoittaa uhkaavista tilanteista. Voimakas ja hallitsematon ahdistus ei kuitenkaan paranna suorituskykyä, vaan aiheuttaa ongelmia niin työssä, opiskelussa kuin ihmissuhteissakin.

Vierailija
2/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tein kokonaan uuden profiilin. Lisäksi pistin profiilini sillein, ettei minua voi pyytää kaveriksi, vaan itse pyysin ne keitä huvitti pyytää. Vanha profiili on mulla edelleen olemassa, olkoot. Sieltä voi joskus katsella vaikka ikivanhoja kuviaan yms. En jaksanut alkaa poistelemaan kamalaa liutaa oli helpompaa tehdä uusi profiili. Siellä kavereina vaan lähimmät ja tosiaan minua ei pysty pyytämään kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset viitsi? Miksi välität täysin turhien ihmisten mielipiteistä? 

Vierailija
4/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain poistin rohkeasti. Ehkä osa kantaa kaunaa tai sitten ei, ihan sama :D

Vierailija
5/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa. Ei Fb:ssä kovin helposti edes huomaa jos joku poistaa. Varsinkin jos kyseessä ei ole läheinen ihminen, niin eipä välttämättä tajua koskaan. Minäkään en muutamista ihmisistä ole edes varma, ovatko poistaneet minut, olenko minä poistanut sittenkin he vai ovatko kenties koskaan edes olleet kavereissani :DD

Vierailija
6/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa noista puolitutuista ei varmaan edes huomaa vaikka poistatkin. Itse poistuin koko facebookista. Enkä ole katunut.

Vierailija
7/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut, että kaikki teiniöidit on poistanu mut ei kukaan muu :DD

Johtuu ehkä siitä, kun matkustelen, juhlin ja elän rentoa elämää. Eivät pysty katsomaan sitä.

Vierailija
8/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä poistin puolet fb-kavereista eikä mitään hirveää ole tapahtunut. Enemmän selkeni FB ja se tuntuu enemmän omalta, kun ei ole hyvänpäiväntuttujen jutut siellä. Vain paria tyyppiä kaduin, että menin poistamaan, liian ankaralla kädellä ehkä eikä nyt kehtaisi lähettää heille uutta pyyntöä.

Vierailija
9/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on turha nykyään. Itse en käytä sitä ollenkaan. Joskus tulee uutisia sieltä luettua.. Nehän näkee toki ihan uutissivustojen omiltakin sivuilta.

Vierailija
10/10 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin paljon helpompaa kun ei ole koskaan ollutkaan fb:ssa! ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan