Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä n. 46-55-vuotias vapaa mies?

Vierailija
18.08.2017 |

Miksi olet vapaa? Haluaisitko vielä löytää naisen ja jos niin millaisen?

T.N48, joka ei oikein usko, että löytää enää ketään

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M47 kirjoitti:

mun viestit katoaa kun yritän laittaa osoitteen sulle N48.

Koska keskustelupalstalla ei saa jakaa osoitteita. Ei kukaan voi tietää, kenen osoitetta oikeasti jakelet.

Vierailija
22/24 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluasin. Naisen pitäisi olla itseäänkunniottava, omillaan toimeen tuleva, joka nauttii läheisyydestä. Hän osaa keskustella ja nauraa, joskus jopa itselleen.

M 49

Miten määrittelisit tuon, että  on itseään kunnioittava? Tarkennatko?

En ole tuo, jolta kysyt, mutta minusta itsensä kunnioittamista on mm. se, että tietää mitkä asiat itselle ovat luovuttamattoman tärkeitä. Että ei parisuhteessa ryhdy mihin tahansa ihan vain sen suhteen säilyttääkseen.

Muutaman kerran kävin treffeillä yli nelikymppisen naisen kanssa, joka oli seurustellut useampaan kertaan ja vaihtanut elämäntapaansa kuin paitaa, aina kulloisenkin miehen mukaan: elänyt maalla jossain ekohökkelissä ilman vesijohtoa, kääntynyt muslimiksi sitten helluntailaiseksi, ym., ja tietysti aina tehnyt lapsen jokaisen kanssa. En kovin monia treffejä tarvinnut todetakseni että juu ei minulle tuollaista papukaijaa. En halua että joku katsoo minua ylöspäin ja jäljittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin löytää  kainalooni kauniin, raikkaan, nuoren 21-29v. neitokaisen. Jos siis ihan rehellisiä ollaan.

M51

Hei älkääs alapeukutelko! Kyllähän minä tiedän, että tuollainen kaunis parikymppinen pelkäksi fantasiaksi jää, tyhjätasku kun olen. Optimaalisempi ikähaarukka minulle lienee 30-39v. Eli kyllä sellainen hieman vanhempikin nätti nainen kelpaisi oikein hyvin.

M51

Vierailija
24/24 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa myöhemmin infoamaan oliko seksiä ja millaista se oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi