Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Australialaisnainen lomalla Euroopassa - selvisi jo kolmannesta terrori-iskusta

Vierailija
18.08.2017 |

Tervetuloa lomalle Eurooppaan:

"Australialaisnainen selvisi jo kolmannesta terrori-iskusta kolmen kuukauden sisällä

Melbournesta kotoisin oleva Julia Monaco, 26, on kierrellyt Eurooppaa kolme kuukautta. Sinä aikana hän on selvinnyt jo kolmesta terrori-iskusta.

Monaco oli ystävineen Barcelonan kävelykadulla La Ramblalla torstaina, kun pakettiauto ajoi ihmisten päälle.

Kyseessä oli jo kolmas terrori-isku, johon Monaco on joutunut kolmen kuukauden Euroopan kierroksellaan.

Kesäkuun 3. päivänä hän oli Lontoossa, kun terroristit ajoivat väkijoukkoon London Bridgella ja jatkoivat hyökkäystään puukoilla aseistautuneina läheisellä Borough Marketilla.

Silloin hän jäi jumiin metroasemalle, kun ketään ei päästetty ulos terrori-iskun takia.

Kolme päivää myöhemmin hän oli Pariisissa Notre Damen katedraalissa, kun terroristi hyökkäsi vasaralla poliisin kimppuun katedraalin ulkopuolella."

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201708182200335138_ul.shtml

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Miten voi sattua paikalle terrori-iskun aikaan kolme kertaa peräkkäin?! Pitääköhän tuo juttu paikkaansa edes.

Vierailija
2/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan kysyä onko se vaan sattumalta paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se japanilaismies joka selvisi molemmista ydinpommeista.

Vierailija
4/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pikkuhiljaa tulee järkiinsä

Vierailija
5/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, minä olen toistaiseksi selvinnyt kaikista elämäni aikana tapahtuneista terrori-iskuista. Kuten hyvin monet muutkin.

Vierailija
6/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen matkustanut Euroopassa 1,5kk putkeen, terrori-iskuja osunut kohdalle 0 toistaiseksi. Pian lähden taas. Ei auta kun toivoa parasta, en halua elämääni rajoittaa lainkaan. Koska tahansa voi käydä mitä tahansa.

Vierailija
7/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Lontoossa, Berliinissä ja Kölnissä. Lisäksi olen matkustanut lähemmäs 10 kertaa eri puolilla Ranskassa mm. Pariisissa ja Nizzassa. Myös Munchen ja Manchester koettu useat kerrat. Lisäksi tullut käytyä pari kertaa Madridissa, Brysselissä, Roomassa ja missäs vielä.... Toistaiseksi ollaan hengissä. Eniten on pelottanut Suomessa pk-seudulla liikenteessä ollessa, ihan oikeasti. Myös Italiassa pelotti vähän liikenne ja Saksassa.

Vierailija
8/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen valossa tuo olisi käytnnössä mahdotonta. Onko edes totta?

Vierailija
9/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta. Miten voi sattua paikalle terrori-iskun aikaan kolme kertaa peräkkäin?! Pitääköhän tuo juttu paikkaansa edes.

No miksei voisi. Onhan se aika äärettömän epätodennäköistä mutta äärettömän epätodennäköisiäkin asioita tapahtuu.

Vierailija
10/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän oli samoissa kaupungeissa sielläpäin.

Toimittaja vaan on jälleen kerran tehnyt kärpäsestä härkäsen.

Vierailija
11/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen matkustanut Euroopassa 1,5kk putkeen, terrori-iskuja osunut kohdalle 0 toistaiseksi. Pian lähden taas. Ei auta kun toivoa parasta, en halua elämääni rajoittaa lainkaan. Koska tahansa voi käydä mitä tahansa.

Kuuluisia viimeisiä sanoja!

Vierailija
12/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ymmärrä lähteä kotiinsa?

Vierailija
13/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden kohta Eurooppaa kiertämään :D

N22

Vierailija
14/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin itse jo miettiä, että onko Isisin pojat ehkä kovasti mun perään jos noin kävisi :p

Vierailija
15/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisia viimeisiä sanoja!

Ainakin mä elän täysillä niin kauan kun sitä kestää. :)

Vierailija
16/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkustelen paljon. En ole vähentänyt matkailua lainkaan terrorismin myötä. Tulevaisuudessa myös muutan Lontooseen hetkellisesti.

Vierailija
17/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen valossa tuo olisi käytnnössä mahdotonta. Onko edes totta?

Höpöhöpö. Se että jokin asia on epätodennäköistä ei tarkoita etteikö se joskus aina tapahtuisi. Ajattele nyt miten paljon turisteja ylipäätään liikkuu Euroopassa.

Vierailija
18/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän aivan kuten ennenkin. Ne jotka pelkää, jääkööt kotiin 4 seinän sisälle!

Vierailija
19/19 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Barcelonassa 90-luvulla, Tukholmassa viime vuonna, Lontoossa toissa vuonna ja Nizzassa joskus 90-l lopussa. Olen pelastunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän