Miten tunnistaa rikkaan miehen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Av-palstalla aikansa viettävällä naisella ei ole pelkoa rikkaan miehen saamisesta.
Mä olen varakas, mieheni on erittäin varakas ja täällä olen 😜
Veljeni varallisuuden tunnistaa helpoiten googlaamalla hänen nimeään. Ulkonäöltä ei eroa keskiluokkaisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-palstalla aikansa viettävällä naisella ei ole pelkoa rikkaan miehen saamisesta.
Juupajuu. Menes Kirsi nyt nukkumaan siitä.
Siitä, että ottaa kukkaron mukaan kun menee vessaan -> pyyhkii seteleihin.
Rikkaan miehen tunnistaa siitä että ottaa selvää kuka on rikas.Huhupuheet, yritykset ja verottajan tilastot. Kun paneutuu niin varmaan selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupajuu. Menes Kirsi nyt nukkumaan siitä.
Pirkkoseni, rikkaillakin voi olla tylsää, rikkaatkin käy vessassa ja unohtaa roskapussin eteiseen. Tämä tieto toivottavasti tekee elämästäsi helpompaa.
Rahan haju. On vaikea peittää sitä mikä oikeasti on.
Todella rikkaan miehen tunnistaa ulkoisesta vaatimattomuudesta. Vaatteet vanhat, mutta hyvälaatuiset, aito kello eikä mikään sporttilelu, auto mielummin maasturi kun kakspaikkainen.
Lelut käytännön leluja, ei ökyilyä, ei näyttämisenhalua.
Paitsi jos rikkaus saatu veikkauksesta.
Miksi rikas vie itse roskapussin?
Köyhällä on huonot mahdollisuudet tunnistaa.
Kello-juttu on ihan skeidaa. Mutta rikkaan miehen tuntee siitä ettei ole sellainen että Average-Anni kiinnostuu (muuten kuin tietämällä että mies on miljonääri). Maailman rikkaimmat miehet eivät panosta naisen etsintään vaan pysyvät siinä tutussa ja turvallisessa.
Vierailija kirjoitti:
Todella rikkaan miehen tunnistaa ulkoisesta vaatimattomuudesta. Vaatteet vanhat, mutta hyvälaatuiset, aito kello eikä mikään sporttilelu, auto mielummin maasturi kun kakspaikkainen.
Lelut käytännön leluja, ei ökyilyä, ei näyttämisenhalua.
Paitsi jos rikkaus saatu veikkauksesta.
Maasturista tuli pyrkyrien ja esittäjien auto, noveau riche. Useimmat oikeasti rikkaat ovat vanhaa rahaa.
Tolta näyttää maailman rikkain perhe:
Mitä sillä on väliä tunnistatko sinä rikkaan? Todennäköisesti rikas tunnistaa persaukisen rahan perässä juoksijan ja ei ole kiinnostusta viritellä tällaisen kanssa mitään...
Eiköhän tässä uitenkin ole maailman rikkain porukka : http://www.anonews.co/wp-content/uploads/2017/06/darkyu_360001.jpg
Luultavasti oikeiasti rikas Suomessa on vähän nuhjuinen ja ei leveile rahoillaan yms. Sitten on nämä uusrikkaat ja esittäjät jotka ostelevat kalliita autoja ja veneitä ja ovat julkisuudessa esillä. Kaksi esimerkkiä: Niklas Herlin (se nuhjuinen), Risto Siilasmaa (vaatimaton)
Eivät ainaakaan ole missään baareissa iskemässä naisia, tai iskemässä missään muuallakaan.
Naiset poimitaan enemmänkin piireistä ja sekin kutsulla mökille/saarelle/botskille/matkalle, joten joko on valmiiksi sisäpiiriporukoissa tavalla tai toisella tai sitten pitäisi jotenkin päästä sisään sinne kerhoon ja iskeä ihan itse joka lienee naisille melkein ylitsepääsemätöntä.
Tai voihan se onnistua ihan juttelemalla ruokakaupassakin :D