Mistä voi johtua miehen yhtäkkinen väkivaltaisuus?
Ollaan oltu miehen kanssa reilu 10v yhdessä ja meillä on kolme lasta. Tähän mennessä mies ei ole osoittanut minkäänlaisia merkkejä väkivaltaisuudesta ja ollut hyvä aviomies sekä isä.
Nyt kahdella riitelykerralla ollut väkivaltaa. Tai ekassa riidassa mies oli todella raivon vallassa, koskaan ennen nähnyt sellaisena. Nosti käden (ilmeisesti) lyödäkseen, ei kuitenkaan lyönyt vaan poistui paikalta. Toisen riidan yhteydessä oli taas normaalista raivostuneempi, mutta tällöin myös löi ja lyönnin takia horjahdin ja kierin portaita alas. Onneks kovin pahasti ei käynyt, mutta säikähdin pahemman kerran.
Tapahtuneen jälkeen on asuttu erillään. Mies vaikuttaa ihan aidosti katuvan tekoaan, mutta ei osaa selittää siltikään miksi löi. Minä mietin, voinko enää koskaan luottaa mieheen vai joudunko elämään pelossa lopun elämäni, jos jään tähän suhteeseen.
Kellään kokemusta mistä tämmönen vois johtua? Voiko liitto vielä toimia ja mies olla tekemättä enää vastaavaa?
Kommentit (30)
Miesten vaihdevuodet. Olen omassa, hyvin rauhallisessa miehessäni todennut jotain saman tapaista. Ikää on 50. Ennen niin sopuisasta miehestä on yhtäkkiä kuoriutunut järkyttävä raivokimppu, joka karjuu, möykkää ja paiskoo tavaroita. Stressiä on töissä ja kotona (remontti), mutta katson hämmästyneenä, että kuka tuo ihminen edes on.
Miesten vaihdevuosista ei puhuta missään, mutta olen varma, että heilläkin sellaiset on.
Vierailija kirjoitti:
Onko kasvattanut lihaksiaan?hormoonit,steroidit?
Ei ole kasvattanut lihaksiaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö itse ensin miehen kimppuun?
En.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on liikaa paineita/salaisuuksia. Pettää/rahaongelmia/potkujen uhka tms
En usko mihinkään näistä. Miehellä oma yritys, jolla menee todella hyvin. Pettäminen ei oikeen ole mahdollista, on kotona melkeinpä kaiken vapaa-aikansa ja työpäivätkin nyt lyhyempiä mitä yrityksen alkuaikoina. Nyt mies ei lyömisen jälkeen kotona ole ollut, mutta näin siis ennen sitä.
ap
Konkurssi tulossa?
Ei ole. Yrityksellä menee paremmin kun koskaan, miehen lyhyemmät työpäivät johtuu siitä, että nyt on varaa palkata työntekijä ja miehen ei tarvitse tehdä niin pitkää päivää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei vastaa, yllätys. Oma osuus jäi kertomatta?
Miten niin oma osuus jäi kertomatta. Riitaan tarvitaan aina kaksi, mutta fyysisesti en mieheen koskenut tai mitenkään provosoinut tmv. Jostain syystä mies raivostui aivan liikaa siihen nähden mitä riita koski. Ja mikään ei koskaan oikeuta väkivaltaa, ei mieheltä eikä naiselta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kasvattanut lihaksiaan?hormoonit,steroidit?
Sama tuli kans heti mieleen, steroidit sekoittaa monella pään ja sitten aletaan hakkaan puolisoa tai kinuamaan puolisolta anaaliseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
ap
Mitä oleellista jätät omasta osuudestasi kertomatta?
En mitään
ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet saanut jotenkin hänet hulluuden partaalle?
Mitähän tällä tarkoitat?
ap
Jos kymmenen vuotta on ollut väkivallatonta aikaa niin veikkaan jotain salaisuutta minäkin, joka stressaa tai painaa. Mitä oireita tuolla aivokasvaimella voisi olla muita (päänsärky tietty?).
Nii, kerta työpäivätkin lyhenee..