Narsistista eroon
Miten pääsee narsistista eroon ilman että sen suututtaa?
Kommentit (9)
Jos narsisti haluaa olla yhteyksissä niin miten sen blokkaa ?
Eikö narsisti yleensä enään ota mitään yhteyttä jos kokee ettei enään hyödy kohteestaan?tai koe kohdetta enään mielenkiintoisena tai hauskana.
Ei ole mahdollista ellet tee itsestäsi täysin hyödytöntä hänelle ja näin saa häntä itse hylkäämään sinut.
Minä olen kuulemma narsisti. Sitä vaan ihmettelen kun nämä syyttelijäni ovat niin hyvin päässeet minua pakoon. En ole hänen peräänsä pahemmin kaivannut. Jännä sellainen narsisti, joka ei edes perään soittele.
Elämä erottaa ja paha saa palkkansa.
Paha saa palkkansa?en usko,että narsisti saa palkkaansa..mennä porskuttaa vaan uusien uhriensa kimppuun.
Ainut tapa on saada narsisti luulemaan, että hän on se joka jättää. Se on vaikeaa
Tekemällä itsensä tarpeettomaksi. Älä kehu, älä myötäile, älä tue. Lue kirjoja narsismista. Siellä on hyviä ohjeita etäännyttämiseen. Olen testannut.
Tosin narsistihan suuttuu joka tapauksessa, mutta jos olet tarpeeksi etääntynyt niin sillä ei ole väliä.
Narsisti kostaa, puhuu pahaa, vähättelee ja mitätöi joka tapauksessa. Tärkeintä, että olet itse täysin neutraali ja kuten yllä suositeltiin etäännyt. Älä vain näytä tai kerro narsistille, että sinusta tuntuu pahalta. Se vain saa siitä kiksejä ja lyö vyön alle. Ei muita ihmisiä kiinnosta kuunnella pahaa sinusta ikuisesti ja unohtavat kun pysyt vaikka väkisin iloisena. Kestää aikansa, mutta lopulta helpottaa. Töissä hankalaa kun ei voi täysin blokata, mutta somessa voit piilottaa viestit ja sitten hillitset itsesi etkä lue. Äläkä tunne kateutta tai kaipausta, kun narsisti pian alkaa korostetusti liehitellä muita uhreja ja ohittaa sinut kuin ilmaa. Ajattele, että ongelma on nyt niiden muiden eikä narsisti ole heille yhtään sen ihanampi.
Voi olla vaikeaa, jos joudut jatkossakin olemaan hänen känssaan tekemisissä. Jos on hyvä tuuri, niin poltat sillat ja et tapaa häntä enää koskaan.