Naisellinen lesbo vastaa kysymyksiinne
Kommentit (31)
21. Joudun, koska en näytä missään määrin siltä stereotyyppiseltä lesbolta jonka ihmiset haluavat nähdä. Vakuutellaan että olen ainakin bi ja että löydän vielä miehen. Pitkään minut tunteneet ystäväni ja tuttuni tosin eivät ylläty koska en omaa minkäänlaista kiinnostusta miehiin ja se on näkynyt jo ala-asteella. ap
Vierailija kirjoitti:
23. en osaa vastata tähän, valitan! Ap
Thx! 23.
Tykkäätkö käyttää seksissä fallosmaisia esineitä? Vai riittävätkö toisen sormet ja kieli?
Lesbot rulettaa kirjoitti:
Olen bi ja tunnen paljon lesboja . En ole tavannut yhtäkään, jota ei olisi lapsena käytetty miehen toimesta seksuaalisesti hyväksi. Mitenkäs sinun kohdallasi?
ja silti lesbot rulettaa?
Nyt on vähän typerä hetki narsistiselle tuulettelulle kun on juuri tapahtunut vakava terrori-isku Barcelonassa. Seuraisit sinäkin uutisia etkä keskittyisi vain itseesi. Omituista kun tulee usein sellainen fiilis, että seksuaalivähemmistöt ovat kovin itsekeskeisiä.
30. Aiotko nyt väittää että olen hetero jos pidän fallosmaisuudesta?;) Sormet ja kieli riittää yleensä.
31. Ei ole. ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu se ikuinen stereotypia "rekkalesboista" tai että vähintään toisen pitäisi olla "mies"?
Tunnistatko toiset bi- tai lesbonaiset jostakin? Mistä?
sen jotetenkin huomaa asenteesta
t. bi
Anteeks mut mitä helvettiä ihan suoraan sanottua???
t. kyllä olen itsekin uskovainen