Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisellinen lesbo vastaa kysymyksiinne

Vierailija
17.08.2017 |

Kysy jos haluat. Olen 25 vuotias.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyss ja Puhtauss kirjoitti:

Mikä ja missä iässä meni vikaan, että olet ruvennut tuollaiseen hommaan? Tunnetko milloinkaan syyllisyyttä ja ahdistusta tuollaisen elämän viettämisestä? Tunnetko tervettä häpeää? Oletko milloinkaan ollut miehen kanssa "sillai"? Etkö kaipaa oikeaa seksiä ja rakkautta miehen kanssa, vai riittääkö Sinulle vain tuo epäterve lättäpimpan litistely toisen samanlaisen kanssa?

Oletko milloinkaan keskustellut kenenkään Raamatussa pitäytyvän kristityn (ei siis synnin sallivan liberaaliteologin eikä minkään väärän GLBT-profeetan) kanssa? Tunnetko ketään eheytymisleiri- ja terapiatoiminnassa mukana olevaa?

Anteeks mut mitä helvettiä ihan suoraan sanottua???

t. kyllä olen itsekin uskovainen

Vierailija
22/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21. Joudun, koska en näytä missään määrin siltä stereotyyppiseltä lesbolta jonka ihmiset haluavat nähdä. Vakuutellaan että olen ainakin bi ja että löydän vielä miehen. Pitkään minut tunteneet ystäväni ja tuttuni tosin eivät ylläty koska en omaa minkäänlaista kiinnostusta miehiin ja se on näkynyt jo ala-asteella. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23. en osaa vastata tähän, valitan! Ap

Vierailija
24/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko artisti Pink suosittu lesbopiireissä?

Vierailija
25/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23. en osaa vastata tähän, valitan! Ap

Thx! 23.

Vierailija
26/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

27. Ei ainakaan omissa piireissäni.

Vierailija
27/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö käyttää seksissä fallosmaisia esineitä? Vai riittävätkö toisen sormet ja kieli?

Vierailija
28/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot rulettaa kirjoitti:

Olen bi ja tunnen paljon lesboja . En ole tavannut yhtäkään, jota ei olisi lapsena käytetty miehen toimesta seksuaalisesti hyväksi. Mitenkäs sinun kohdallasi?

ja silti lesbot rulettaa?

Vierailija
29/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähän typerä hetki narsistiselle tuulettelulle kun on juuri tapahtunut vakava terrori-isku Barcelonassa. Seuraisit sinäkin uutisia etkä keskittyisi vain itseesi. Omituista kun tulee usein sellainen fiilis, että seksuaalivähemmistöt ovat kovin itsekeskeisiä.

Vierailija
30/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30. Aiotko nyt väittää että olen hetero jos pidän fallosmaisuudesta?;) Sormet ja kieli riittää yleensä.

31. Ei ole. ap

Vierailija
31/31 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu se ikuinen stereotypia "rekkalesboista" tai että vähintään toisen pitäisi olla "mies"?

Tunnistatko toiset bi- tai lesbonaiset jostakin? Mistä?

sen jotetenkin huomaa asenteesta

t. bi