Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet kiva, mukava ja rento, mutta...

Vierailija
17.08.2017 |

Näin miehenä kyseinen lause on tullut itselleni tutuksi monen monta kertaa. Juttu on luistanut hyvin aiemmin viestittelyssä ja puhelinkeskusteluissa monen daamin kanssa, mutta kun ensimmäistä kertaa tapaaminen konkretisoituu ja tämän jälkeen lähes aina viestissä tulee lukemaan tämä lause, että "oot tosi kiva, rento ja sun kanssa on helppo olla, mutta kaverimielessä".

Nyt olen pohtinut, että mitä minun tulisi sitten olla jotta en olisi liian kaverillinen mukamas? Ensi tapaaminen on nyt aina vähän sellainen mitä nyt on, pientä jännitystä mitä toinen voisi olla jne. Itse pyrin olemaan oma reipas itseni, terveellä itsetunnolla varustettu ja hyvän taustan omaava henkilö joka todellisuudessakin olen, mutta nämä kortit eivät vain tunnu nappaavan naisia.

Onko siis vain, että naiset ovat nykään liian nirsoja, ei kiinnostusta tutustua enempää tai ovat luoneet omassa mielessään tietynlaisen kuvan joka sitten realisoituukin ihan erilaisella tavalla todellisuudessa kuin he ovat alunperin ajatelleet.

Ei sen puoleen, meressä riittää kalaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: En osaa sanoa. Olen aikoinani ollut treffeillä monien kaltaistesi miesten kanssa, siis mukavien, rentojen, ihan kivojen tyyppien kanssa. Enkä osaa sanoa, mitä he olisivat voineet tehdä toisin, jotta kiinnostukseni heihin miehinä olisi herännyt. Luulen, että tässä kohtaa tulee kuvaan "kemia", jolla en tosin nyt tarkoita pelkästään ominaistuoksua tai muita biologisia juttuja vaan myös sitä, että jos mies esimerkiksi näyttää veljeltäni tai muistuttaa hyvää miespuolista ystäväni, niin voi olla vaikeaa päästää irti siitä mielikuvasta.

Pääasia, ettet pidä "kelpaamattomuutesi" syynä sitä, että olet mukava. Jokainen nainen haluaa mukavan miehen (vaikka jollain autistisella palstahemmolla onkin jäänyt toisenlainen levy jumittamaan).

Vierailija
2/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nettideiteillä voi etukäteen tietää, millainen toinen on. Et ole herättänyt sen enempää kiinnostusta, näin se menee. Naiset ovat olleet reiluja, kun ovat kertoneet, etteivät ole kiinnostuneita. Ja ovat vielä pehmentäneet viestiään kehumalla sinua mukavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä fakta on niin että 95% tapauksissa kyse on kasvojen ulkonäöstä tai pituudesta tai jostain muusta ulkonäöllisestä poikkeavuudesta.

Rohkenen väittää että jos mies on +185cm mallikasvoinen niin sitä kemiaa yhtäkkiä onkin jokaikisen naisen kanssa niin että pääsee useammille treffeille.

Vierailija
4/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä fakta on niin että 95% tapauksissa kyse on kasvojen ulkonäöstä tai pituudesta tai jostain muusta ulkonäöllisestä poikkeavuudesta.

Rohkenen väittää että jos mies on +185cm mallikasvoinen niin sitä kemiaa yhtäkkiä onkin jokaikisen naisen kanssa niin että pääsee useammille treffeille.

Tätä mä en puolla ihan täysin, koska viimeisten parin vuoden aikana tilanne on mennyt itselläni yhä enemmän ja enemmän tähän suuntaan ja fyysinen olen pysynyt suhteellisen samana- tai hieman miehistynyt tietyiltä piirteiltäni. Kuin taas mieli kehittynyt ja oppinut tuntemaan asioita.

Tottakai ulkonäkö vaikuttaa puoleen ja toiseen, itsekin olen jonkun tietyn piirteen takia saattanut olla vähemmän kiinnostunut naisesta. Myöskin kun ottaa otannan pariskunnista kadulla jossa naisena on varsin pätevän näköinen viehättävä nainen ja miehenä taas vastaavasti ei-niin-paljon pätevän näköinen äijä, niin tämä asia ei oikein vahvista asiaasi. Tai sitten ko. naisilla on vain mieltymys vähemmän pätevämmän näköisiin miehiin tai sitten siinä on kyse siitä kemiasta, niin kuin eräskin tuossa sanoi . T.AP

Vierailija
5/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköisiä naisia olet tapaillut?

Vierailija
6/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin, mutta tämä taisikin olla miehen vastaus.

Siitä kemiasta tuo johtuu. Jos sitä on, vähemmän hyvännäköinenkin mies herättää ihastuksen ja halut.

Vierailija
7/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa treffailla niitä "oman tason" naisia!! Luulen kans että ulkonäköjuttuihin saattanut kiinnostus lopahtaa, ikävä sanoa näin mutta varsinkin alussa noilla ulkonäkö/olemus jutuilla on saattaa olla merkitystä. Joo, noin saattaisin itsekin sanoa jos ei kemiat ym kohtaa.

Vierailija
8/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköisiä naisia olet tapaillut?

Yhteinen asia tai piirre mikä kuvaa tapailemiani naisia on naapurin tyttömäisyys. On siis pitkästä edustavasta blondista lyhyeen naiseen, urheilullisesta ulospäin suuntautuneesta aina rauhallisempaan kotihiireen. Ei siis mitään boheemeja, elämänkoululaisia tai muulla erikoisella tavalla pukeutujia vaan tavallisen näköisiä naisia.

Yleensä korkeakoulun käyneitä, niin kuin itsekin, mutta aina lähihoitajasta oikeustieteellisiä. T. AP

Vierailija
9/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP:n tilanne muuttunut?

Vierailija
10/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ulkonäkö.

Vierailija
11/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ulkonäkö syynä tai sitten käytös treffeillä. Jos käyttäytyy kaverillisesti, niin kaveriksi jääkin. Itse ainakin odotan, että mies osoittaa kiinnostusta minuun naisena. Uskaltaa olla avoin. Tottakai pitää olla kaikille kiva ja ystävällinen, mutta se ei riitä. Ilmassa pitää olla myös joku jännite, ehkä se on sitten se mitä monet kutsuu kemiaksi, mutta minusta se ei ole pelkästään itsestäänselvyys (onko sitä vai eikö ole), vaan siihen voi vaikuttaa itse toiminnallaan. Se on katseessa ja eleissä ja pienissä jutuissa. 

Oletkohan pohjimmiltasi vähän varautunut sen rentouden alla? Sen kyllä huomaa ne, jotka kiinnittävät huomionsa pintaa syvemmälle eivätkä keskity vain itseensä. Varautuneisuus etäännyttää ja vaikutelma on kaverillinen eikä hyvällä tavalla jännitteinen. Se, että pistää itsensä likoon, on pelottavaa, mutta oikeastaan ainoa tapa herättää mielenkiintoa. Minun mielestäni, siis. 

Vierailija
12/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäydyit kuin rento kaveri, joka on toisen rennon kaverin kanssa tässä ihan vaan kahvilla, niin sellaiseksi se jääkin.  Ja ei, tämä ei tarkoita että pitää olla jotenkin inhottava tai näytellä vaikeasti tavoiteltavaa. Pahinta on, jos miehestä aistii epätoivon ja mies on kuitenkin sellainen jees, ei tässä sen kummempaa kuin vähän kahvitellaan ja heitetään hyvää läppää. Ei sellaisesta saa mitään irti. 

13/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti totta ainakin aluksi, mutta jos on muuten kuspää niin varmaan suurinosa naisista antaa kuitenkin pakit jossain vaiheessa.

Vierailija
14/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole aina niin helppoa, kunhan kommentoin. Olen itse  pitkä, komea ja hyvässä kunnossa. Saan huomiota naisilta joskus liikaakin, mutta en vaan löydä sitä oikeaa.

Vierailija
15/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ulkonäkö syynä tai sitten käytös treffeillä. Jos käyttäytyy kaverillisesti, niin kaveriksi jääkin. Itse ainakin odotan, että mies osoittaa kiinnostusta minuun naisena. Uskaltaa olla avoin. 

Osoitatko sinä ihan heti kiinnostusta mieheen miehenä? Ihan välittömästi, vaikket vielä tunne häntä juuri lainkaan? Et yhtään edes ensimmäisillä treffeillä vähän varovaisesti tarkkaile tilannetta tai osoita mitään sellaisia merkkejä, joista voisi tulkita, että oletkin vain kaverillinen?

Vierailija
16/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Varmaan ulkonäkö.

Jep, ulkonäöstä se on kiinni. Ei komeat miehet koskaan raportoi kuulevansa tuota lausetta

Vierailija
17/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota itseesi. Eiköhän se ole vähän kaikilla niin, että suurin osa, joiden kanssa käy treffeillä on lopulta mukavia vain kaverimielessä. Lopulta aika harvan kanssa klikkaa niin, että suhteesta tulisi mitään.

Vierailija
18/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, että suurin osa miehistä on ihan mukavia, mutta eivät silti sytytä. Se on juuri se selittämätön "jokin", olkoon sitten vaikka kemiaa. Eikä se, joka sytyttää, välttämättä ole se komein. Monet kavereitteni mielestä hyvännäköiset miehet ovat mielestäni ihan tavallisen näköisiä ja päinvastoin.

Vierailija
19/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia yhdistävä tekijä olet sinä ap.

Vierailija
20/28 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ulkonäkö syynä tai sitten käytös treffeillä. Jos käyttäytyy kaverillisesti, niin kaveriksi jääkin. Itse ainakin odotan, että mies osoittaa kiinnostusta minuun naisena. Uskaltaa olla avoin. 

Osoitatko sinä ihan heti kiinnostusta mieheen miehenä? Ihan välittömästi, vaikket vielä tunne häntä juuri lainkaan? Et yhtään edes ensimmäisillä treffeillä vähän varovaisesti tarkkaile tilannetta tai osoita mitään sellaisia merkkejä, joista voisi tulkita, että oletkin vain kaverillinen?

Riippuu tietysti miehestä eli siitä, pidänkö häntä viehättävänä eli avoimuuteni arvoisena / mahdollisen torjunnan kirpaisun arvoisena. Mutta sen olen hyväksynyt, että jos arkailen ja olen kiinnostavan oloisen miehen seurassa vain joku hyvä tyyppi, en varmaankaan herätä kyseisen miehen mielenkiintoa muussa kuin kaverimielessä.

Ainoa mitä sillä, että asettaa itsensä avoimesti likoon, voi menettää, on potentiaalinen hyvänpäiväntuttumies, jonka kanssa joskus kävi kaverillisilla kahveilla muttei koskaan jaksanutkaan oikeasti kaverustua. Eli ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme