Eipä olis kiva, jos ite olis sairaslomalla kotona ja yhtäkkiä pomo ajais pihaan
Kuten Teslalla tekivät.
Autofirma teki sairauslomalla olleille melkoisen tempun pomot ajoivat duunareiden pihoihin
Kommentit (16)
Pomo etsivän roolissa .Huippusalaista.
työntekijät eivät olleet tulleet sairauslomiensa vuoksi tänä vuonna vielä kertaakaan töihin.!!!!!!!!
On sitä meidänkin firmassa esimies käynyt tuomassa ovelle tietokoneen, että teepäs nyt sairaana kotoota käsin sitten niitä töitä.
Vierailija kirjoitti:
"Osaa emme löytäneet" - eihän kenenkään tarvitse mennä avaamaan ovea, jos ovikello soi. En minäkään tee niin sairaana, ei meille silloin ole kenellekään asiaa.
Mää en nykysin avaa ovea jos en oo sopinut mitään. Hirvittävä määrä liikkuu näitä "teemme alueellanne" remontteja, asennamme hälytysjärjestelmiä, uusimme portaat/keittiöt tms. Jopa pari gallup-kyselijääkin on käynyt. En jaksa enää. Virpomispäivä on ainoo poikkeus.
Mun pomo on tuonut minulle särkylääkkeitä ja ruokaa kun olin sairaana.
Arvostan
Vierailija kirjoitti:
Arvostan
Hyvä että pitää huolen työntekijöistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Osaa emme löytäneet" - eihän kenenkään tarvitse mennä avaamaan ovea, jos ovikello soi. En minäkään tee niin sairaana, ei meille silloin ole kenellekään asiaa.
Mää en nykysin avaa ovea jos en oo sopinut mitään. Hirvittävä määrä liikkuu näitä "teemme alueellanne" remontteja, asennamme hälytysjärjestelmiä, uusimme portaat/keittiöt tms. Jopa pari gallup-kyselijääkin on käynyt. En jaksa enää. Virpomispäivä on ainoo poikkeus.
Joo, en avaisi ovea ainakaan pomolle ja puhelimeenkin vastaan valikoidusti. Kun en kanna firman työpuhelinta mukana niin hoidetaan työpaikan asiat työpaikalla. On tullut joskus kiirekeikka ja niistä olen vaatinut aina jotain extraa, esim. päivän palkan 100% korotettuna ja aina olen vaivanpalkan saanut. Ylitöihin ei ole pakko jäädä tai mennä. Eikä missään nimessä sairaana töihin. Se mitä sairauslomalla tekee, se ei kuulu kenellekään.
Ne olivat olleet saikuilla yhtäjaksoisesti yli puoli vuotta. Kyllä silloin on jo aiheellista olla yhteydessä työntekijään.
Suomessa ei voi edes saada yhtä pitkää palkallista saikkua. Olisivat siirtyneet kelan päivärahoille viimeistään 2 tai 3 kuukauden sairastamisen jälkeen.
Tämäkin etu on Saksassa paljon parempi kuin Suomessa.
Eihän missään määrätä, että sairauslomalla pitäisi sairastaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ovat voineet olla vaikka sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan
On varmasti harvinaista .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan
On varmasti harvinaista .
Mieheni on pomoni.
Vierailija kirjoitti:
Ne olivat olleet saikuilla yhtäjaksoisesti yli puoli vuotta. Kyllä silloin on jo aiheellista olla yhteydessä työntekijään.
Suomessa ei voi edes saada yhtä pitkää palkallista saikkua. Olisivat siirtyneet kelan päivärahoille viimeistään 2 tai 3 kuukauden sairastamisen jälkeen.
Höpöhöpö. Todellakin VOI saada palkallista saikkua noin pitkään. Ja todella moni saa pitempään palkallista saikkua kuin vain 2 tai 3 kuukautta. Et tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Todellakin VOI saada palkallista saikkua noin pitkään. Ja todella moni saa pitempään palkallista saikkua kuin vain 2 tai 3 kuukautta. Et tiedä mistään mitään.
Siinäkin olisi selvästi yksi karsimisen paikka.
Minusta on ihanaa kun pomo käy sairaslomalla katsomassa miten voin. Toi myös kaupasta ruokaa. Osoittaa että pitää huolta työntekijöistään.