Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sopivatko X-adventure Tvincot vastasyntyneille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis sopivatko ihan vastasyntyneille kaksosille? Onko käännettävä työntöaisa kun huvittaisi katsella pikkuisia näin alussa työntäessäni vaunuja? Voiko seisomalautaa käyttää näiden vaunujen yhteydessä?

Ja mielelläni kuulisin kokemuksistanne?

Kiitos

Vierailija
2/3 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan,

Ei ole kokemusta näistä vaunuista, mutta olen jonkin verran vertaillut ja sen verran voin vastata, että kantokoppien kanssa sopivat vastasyntyneille. Työntöaisaa vaan ei voi kääntää eli vauvat matkaavat kasvot menosuuntaan. Kuomussa saattaa olla kurkistusaukko, josta voi katsella miten pienet pärjäävät. Seisomalaudasta en osaa sanoa. Tuossa linkki A-T Lastenturvan sivuille. Sieltähän voi kysellä lisää.

http://www.lastenturva.fi/tuotevalikoima/tuplarattaat/xadventure_tuplat…

Niin, jotkut ovat valitelleet niissä olleita laatuongelmia, mutta valmistajan mukaan olivat vaan 04-malleissa. Muutenhan näiät on kovasti kehuttu ketteriksi ja näppäriksi tupliksi.

Sirius

elo22:

Eli siis sopivatko ihan vastasyntyneille kaksosille? Onko käännettävä työntöaisa kun huvittaisi katsella pikkuisia näin alussa työntäessäni vaunuja? Voiko seisomalautaa käyttää näiden vaunujen yhteydessä?

Ja mielelläni kuulisin kokemuksistanne?

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kuomussa ei ole kurkistusluukkua. Kävin itse kaupassa näihin tutustumassa. Mutten itse näihin päädy vaan hankimme vaunumaisemmat menopelit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi