Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin irti ihastuksesta.

Vierailija
17.08.2017 |

Lopetin vain siitä haaveilun. Piste. Kirjasin mieleeni faktat asiassa ja ymmärsin ettei pidä luulla mitään. Vain tietää. Nyt jaksan kesittyä muuhunkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt faktoja ja päättänyt lopettaa ihastuksesta haaveilun. Vähän aikaa jaksan ja sitten taas....

En tiedä mitä pitäisi tapahtua että tää loppuis.

Vierailija
2/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty. Jatkunut jo kahdeksan vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ihastus? 

Vierailija
4/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi ihastus? 

Mehevillä G-kupin tisseillä varustettuna. ;)

Vierailija
5/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pääsee entisestä miehestä yli menemällä uuden miehen alle.

Vierailija
6/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap:lle. Itsekin onnistunut änkemään itseni tällaiseen ihastuskuplaan, joka pitäisi saada jotenkin puhkaistua.

Vierailija
7/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uutta ihastusta. Kun tapaan olen torjuva asiallinen ja huomioton. Ap voin onneksi itse määrätä milloin näen ja missä ja varautua.

Vierailija
8/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri mietin keinoja miten palauttaa itseni maan pinnalle. Vaikeaa on. Päätin että pidän tän vaan oman pään sisällä ja muistan realiteetit. Mitään ei oikeastaan ole tapahtunut, mitään ei ole sanottu suoraan, nähy vain satunnaisesti seurassa tai ohimennen, ei ennaltasovitusti, on vain katseita, läpän heittoa, tunteita, toiveita, haaveita, ylitulkintoja jne. Voiko sen hyväksyä että mulla on nyt tää tunne, ja se joko menee ohi tai mä opin sen kanssa elämään. Kaipaan niin että sattuu mutta olenpahan ainakin elossa. Ehkä lupaan itselleni sen että jos saan joskus ihmeen kautta tilaisuuden, kerron mitä tunnen mutta en vielä. 

Vierailija
9/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea ylitulkintoja ja ulkonäön vääristymiä. :D

Vierailija
10/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle riittää vähempikin: Jättitissien näkeminen!

Vierailija
11/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juuri mietin keinoja miten palauttaa itseni maan pinnalle. Vaikeaa on. Päätin että pidän tän vaan oman pään sisällä ja muistan realiteetit. Mitään ei oikeastaan ole tapahtunut, mitään ei ole sanottu suoraan, nähy vain satunnaisesti seurassa tai ohimennen, ei ennaltasovitusti, on vain katseita, läpän heittoa, tunteita, toiveita, haaveita, ylitulkintoja jne. Voiko sen hyväksyä että mulla on nyt tää tunne, ja se joko menee ohi tai mä opin sen kanssa elämään. Kaipaan niin että sattuu mutta olenpahan ainakin elossa. Ehkä lupaan itselleni sen että jos saan joskus ihmeen kautta tilaisuuden, kerron mitä tunnen mutta en vielä. 

Tuttua. Kun se reaalimaailmassa tapahtuva osuus jää alakynteen ja suurin osa asioista tapahtuu omassa päässä, niin oleminen menee aika tuskalliseksi.

Vierailija
12/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle riittää vähempikin: Jättitissien näkeminen!

Kuules ny tissipena :D

Vierailija
13/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön vääristymiä?

Vierailija
14/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Kun se reaalimaailmassa tapahtuva osuus jää alakynteen ja suurin osa asioista tapahtuu omassa päässä, niin oleminen menee aika tuskalliseksi.

Ja pettymys on ihan valtava. ;(

Vierailija
15/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön vääristymiä?

Yksikin ukko kuvitteli minut ihan eri näköiseksi kun oltiin tavattu pari lyhyttä kertaa. :D

Vierailija
16/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vaa omia itseänne. Mä vaan siis päätin alkaa tekemään muuta kun istua ja ajatella jotain saavuttamatonta miestä.

Jos hänet vielä näen sivuutan vain tervehtimällä, en katso silmiin ja lähden nopeasti paikasta. Eli teen niinkuin hänkin.

Mutta miettikää ne realiteetit ensin. Eli minä summasin faktat päässäni. Huomasin heti että kiinnistuksen merkkeinä pitämäni asiat olivat tavallisia arkisia kanssakäymisiä.

Ap

Vierailija
17/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli realiteetit mitä hyvänsä, minä aion kyllä sanoa tälle ihastukselleni "suorat sanat" jos ja kun saan siihen tilaisuuden. Kun ei tällaisessa rypemisessä ole mitään mieltä. Ja mitäs jos se tuntisikin samoin? Sitä ennen en pääse eteenpäin mitenkään.

Vierailija
18/18 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli realiteetit mitä hyvänsä, minä aion kyllä sanoa tälle ihastukselleni "suorat sanat" jos ja kun saan siihen tilaisuuden. Kun ei tällaisessa rypemisessä ole mitään mieltä. Ja mitäs jos se tuntisikin samoin? Sitä ennen en pääse eteenpäin mitenkään.

Realiteetit voi myös tukea ihastumisen jatkamista ja vastakaikua. Esim. Näet tämän henkilön ja hän hymyilee ja iskee silmää sinulle. Jos hän näin on tehnyt on siihen syynsä. Joko hänen tapa, pelimies, tai sinä. Näistä kolmesta valitset sen realiteetin. Jos huomaat että iskee muillekkin silmää tai jos joku sanoo että on kova iskemään silmää tämä henkilö, se on tapa. Jos taas kuulet tai näet hänen aina pyörivän naisten luona tai kuulet juttuja jotka asiaa tukee, esim jotain hoitojen kehumisia, hän on pelimies.

Mutta jos edellämainittua et juurikaan havaitse niin hän on jollain asteella kiinnostunut nähdessään sinut.

Näin päättelemällä mä just pääsin irti ihastuksesta. Mutta en näillä esimerkeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi