Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna: Kirjailija Roman Schatz myöntää maksaneensa seksistä: "Vein isänikin bordelliin"

Vierailija
17.08.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201708172200331982_vd.shtml

"Olen käynyt bordellissa Saksassa eli maksanut seksistä rahalla. En häpeä puhua siitä. Mies maksaa seksistä aina jollain tavalla, useimmiten solmimalla naisen kanssa ihmissuhteen ja rakentamalla talon, Schatz sanoo"

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ostaa seksiä se on iljettävää. Ja kun nainen ostaa seksiä se on voimaannuttavaa kuten iltasanomat asian otsikoi.

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005262382.html

Vierailija
22/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schatz on ällöttävä sovinisti. En ymmärrä, miten/miksi hän on kuitenkin kirjailija-toimittajapiireissä suht suosittu (noi p*skat kolumnit naistenlehdissä jne.). Ehkä sen vuoksi että on mainostanut että aikanaan muutti Suomeen "ihanan suominaisen" vuoksi. Ja sen vuoksi on saanut jonkun ihmeellisen pyhän toteemin aseman?

Lisäksi se "kerron suomalaisuudesta ulkopuolisin, ulkomaalaisen silmin". Hohhoijaa, boooringg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmissuhteista on tullut tällaista... ennen puhuttiin jopa RAKKAUDESTA!

Onko sinun ja kumppanisi kaikki ihmissuhteet olleet rakkaussuhteita?

Joo, on. Hirveän ihastuneina seurusteltiin parin, kolmen kanssa, kunnes tapasimme toisemme ja rakastuimme. Edelleen sanotaan päivittäin, kuinka rakastamme toisiamme. Olemme olleet yhdessä jo parikymmentä vuotta.

Eli kaikki suhteesi eivät ole olleet rakkaussuhteita.

Vierailija
24/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä ajatus, että mies voi olla liitossa jonkun kanssa vain seksin vuoksi. Minä en ole pyytänyt (enkä siis saanutkaan) omaa taloa tms. ylellisyyksiä, ihan vaan haluan olla rakastamani ihmisen kanssa yhdessä ja siihen kelpaa myös kerrostalokolmio ihan hienosti.

Olen kyllä kuullut joiltakin naisiltakin, että ovat liitossa vain seksin vuoksi. Miehellä on järkyttäviä mielipiteitä ja tapoja,  mutta seksi pitää yhdessä....

Vierailija
25/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos Roman on käynyt bordellissa ja maksanut seksistä. Mutta tuon "Mies maksaa seksistä aina jollain tavalla" olisi voinut muotoilla että "Minä maksan seksistä aina jollain tavalla".

Vierailija
26/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais sitä fyffeä tulla vihdoin tännekin. Ilmaiseksi menin aviomiehelleni antamaan, vaikka joku olisi voinut maksaakin minulle tai ostaa kivoja asioita, vaikka niitä uusia taloja, enkä olisi joutunut kustantamaan aviomieheni humputuksia ja pyykkäämään tämän hyväksikäyttäjän likaisia kalsareita 🙄

Vierailija
27/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ajattelu että mies maksaa aina seksistä on jotenkin käsittämätön. Lausunnosta tulee sellainen mielikuva, että nainen on seksissä jotenkin passiivininen hahmo, johon mies purkaa paineensa.

Itselleni seksissä on tärkeää, että molemmat osapuolet nauttivat ja pitävät siitä. Samoin kaikenmuotoisissa parisuhteissa itselleni on tärkeintä, että puolison kanssa ollaan tasavartaisia kumppaneita.

Kärjistettynä, ovatko kaikki naiset sitten Romanin mielestä huoria? Kuka haluaa tuollaisen parisuhteen? "Laitoin pyykit koneeseen, olet velkaa suihinoton"?:D

Parisuhde on aina vaihtokauppaa, tavalla tai toisella. Siis aina. Jos vain toinen saa suhteesta jotain ja itse et mitään, vaihtotase on kannaltasi ikävästi alijäämäinen. Seksi on hyödykkeistä vain yksi, joskin miehille kovin tärkeä.

Vierailija
28/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, on. Hirveän ihastuneina seurusteltiin parin, kolmen kanssa, kunnes tapasimme toisemme ja rakastuimme. Edelleen sanotaan päivittäin, kuinka rakastamme toisiamme. Olemme olleet yhdessä jo parikymmentä vuotta.

No kyllä teini-iän korvia myöten ihastumiset ja seurustelu tällaisen huumaavan ihastumisen kohteen kanssa minusta luetaan rakkaussuhteeksi! Oletko ihan hassu tuon jankkauksesi kanssa? Kyse on siis siitä, ettei minulla ole ollut pelkkiä seksisuhteita yhtäkään, vaan mukana on aina ollut suurta tunnetta ja vähintään muutaman kuukauden kestänyt romanttinen parisuhde.

Vierailija
29/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ostaa seksiä se on iljettävää. Ja kun nainen ostaa seksiä se on voimaannuttavaa kuten iltasanomat asian otsikoi.

Totta, hah mitä kaksinaismoralismia!

Käännetäänpä otsikko ympäri:

"Nyt puhuvat seksiä ostavat miehet: ”Nainen oli ammattilainen loppuun saakka”

Meniskö läpi?

Meidän yhteiskunta on jo ylifeministinen.

Vierailija
30/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä teini-iän korvia myöten ihastumiset ja seurustelu tällaisen huumaavan ihastumisen kohteen kanssa minusta luetaan rakkaussuhteeksi! Oletko ihan hassu tuon jankkauksesi kanssa? Kyse on siis siitä, ettei minulla ole ollut pelkkiä seksisuhteita yhtäkään, vaan mukana on aina ollut suurta tunnetta ja vähintään muutaman kuukauden kestänyt romanttinen parisuhde.

Luetko yhtään mitä kirjoitat? :)

Vierailija
31/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläripylläri.

Oikeastaan tuossa kiteytyy hyvä syy miksi minua sinkkumiehenä ei naiset kiinnosta enää.

Oksettavaa kaksinaismoralismia täynnä suurinosa..

Vierailija
32/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, hah mitä kaksinaismoralismia!

Käännetäänpä otsikko ympäri:

"Nyt puhuvat seksiä ostavat miehet: ”Nainen oli ammattilainen loppuun saakka”

Meniskö läpi?

Meidän yhteiskunta on jo ylifeministinen.

Onneksi on mgtow tulossa ja kovaa. Ensimmöinen mgtow youtube kanava saavutti viimeviikolla 90k tilaajaa..

Vierailija
33/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian iso tabu on muodostunut seksin ostosta täällä Suomessa. Itse en näe sivistysvaltiossa seksin ostamisessa mitään väärää, se on palvelu siinä missä vaikka hieronta tai psykoterapia. Kukaan ei naista pakota siihen ja saa hän teostaan rahaakin. Seksi on kuitenkin niin tärkeä asia mielenterveyden kannalta että itse näkisin sen jopa perustarpeeksi joten vähintä miten yksinäisiä ihmisiä tässä voitaisiin tukea olisi edes seksin oston mahdollisuuden tekeminen sosiaalisesti hyväksyttäväksi. Naisettomia miehiä on paljon ja pitäisikö esimerkiksi rumien miehien olla koko elämänsä ilman seksiä vain huonon onnensa takia kun ei ole ottajia naisissa ?

Vierailija
34/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne ulkomaan miehet on niin paljon parempia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
35/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liian iso tabu on muodostunut seksin ostosta täällä Suomessa. Itse en näe sivistysvaltiossa seksin ostamisessa mitään väärää, se on palvelu siinä missä vaikka hieronta tai psykoterapia. Kukaan ei naista pakota siihen ja saa hän teostaan rahaakin. Seksi on kuitenkin niin tärkeä asia mielenterveyden kannalta että itse näkisin sen jopa perustarpeeksi joten vähintä miten yksinäisiä ihmisiä tässä voitaisiin tukea olisi edes seksin oston mahdollisuuden tekeminen sosiaalisesti hyväksyttäväksi. Naisettomia miehiä on paljon ja pitäisikö esimerkiksi rumien miehien olla koko elämänsä ilman seksiä vain huonon onnensa takia kun ei ole ottajia naisissa ?

Itsekeskeisyys on syynä asian ymmärtämättömyyteen. Seksiä ostavat miehet nähdään pahoina ja likaisina koska heidän näkökulmaansa tuskin edes halutaan ymmärtää kun itsellä on onnea seksuaalielämän kanssa. Eihän rikaskaan ymmärrä köyhän hätää niin ei myöskään naiset ja suositut miehet epäsuosittujen miesten ongelmaa

Vierailija
36/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi sitä seksi tätä, mitä kummallisempi ja erikoisempi juttu niin sitä enemmän revitellään

Vierailija
37/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ajattelu että mies maksaa aina seksistä on jotenkin käsittämätön. Lausunnosta tulee sellainen mielikuva, että nainen on seksissä jotenkin passiivininen hahmo, johon mies purkaa paineensa.

Itselleni seksissä on tärkeää, että molemmat osapuolet nauttivat ja pitävät siitä. Samoin kaikenmuotoisissa parisuhteissa itselleni on tärkeintä, että puolison kanssa ollaan tasavartaisia kumppaneita.

Kärjistettynä, ovatko kaikki naiset sitten Romanin mielestä huoria? Kuka haluaa tuollaisen parisuhteen? "Laitoin pyykit koneeseen, olet velkaa suihinoton"?:D

Parisuhde on aina vaihtokauppaa, tavalla tai toisella. Siis aina. Jos vain toinen saa suhteesta jotain ja itse et mitään, vaihtotase on kannaltasi ikävästi alijäämäinen. Seksi on hyödykkeistä vain yksi, joskin miehille kovin tärkeä.

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta itselleni tuntuu nihkeältä kuvailla parisuhdetta vaihtokauppana. Kuten aikaisemmin kirjoitin, minulle parisuhde on kumppanuutta ja sitä että puolisot ovat tasavertaisia toisiensa kanssa. Toisesta välittäminen johtaa siihen, että puolisoa haluaa tukea omasta halustaan, eikä sen takia, että saisi mahdollisimman hyvän maksun omista teoistaan.

Itsellenikin seksi on tärkeää parisuhteessa. Ymmärrän lausunnon "mies maksaa aina seksistä", siten, että nainen on aina jollakin tavalla seksuaalisia palveluja velkaa miehelle, mitä ikinä mies tekeekään. Tästä lausunnosta tulee itselleni sellainen kuva, että naisen seksuaalisuus ei ole tärkeää, vaan pääasia on että mies saa tarpeensa tyydytettyä. Itse en ainakaan haluaisi seksiä ihmisen kanssa, jolle molempien osapuolien nautinto ei olisi tärkeää. Seksi on ihanaa kun siihen kuuluu osapuolien välinen kunnioitus. Itsestäni tuntuisi todella pahalta olla miehen kanssa, joka kohtelisi minua velkaisena esineenä sen takia, että on sattunut vaikka ripustamaan pyykit.

Vierailija
38/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, miksi minulle ei kukaan ole maksanut seksistä mitään yhtään millään tavalla?

Et ole vaan tiedostanut asiaa

Ei ole kukaan minulle taloa rakentanut. Suhteessa olen ollut enemmän tienaava ja maksanut isomman osan yhteisistä kustannuksista.

Kyllä, kyllä, tottakai. 😄😄😂😂

Vierailija
39/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeriopiston sivujen keskusteluja päsee lukemaan kirjautumatta. Valitsee vaikka kotikaupunkinsa, ja käy katsomassa millaisia "raportteja" miehet jättää oman kylän maksullisista lyyleistä, ihan SUOMESSA.

Enemmän kun juttuja lukee, käy hyvin selväksi että suurin osa h**** juoksevista sillä palstalla on naimisissa tai ainakin avoliitossa.

Joskus noita luin, ja en vaa osaa paheksua. Juuri kukaan ko. Miehistä ei halua erota, mutta seksin saaminen kotona on joko todella vähäistä tai rakas vaimo (vaikka edelleen rakas) muuttunut muodottomaksi säkiksi.

Vierailija
40/110 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheeseen on helppo tutustua kirjoitti:

Sihteeriopiston sivujen keskusteluja päsee lukemaan kirjautumatta. Valitsee vaikka kotikaupunkinsa, ja käy katsomassa millaisia "raportteja" miehet jättää oman kylän maksullisista lyyleistä, ihan SUOMESSA.

Enemmän kun juttuja lukee, käy hyvin selväksi että suurin osa h**** juoksevista sillä palstalla on naimisissa tai ainakin avoliitossa.

Joskus noita luin, ja en vaa osaa paheksua. Juuri kukaan ko. Miehistä ei halua erota, mutta seksin saaminen kotona on joko todella vähäistä tai rakas vaimo (vaikka edelleen rakas) muuttunut muodottomaksi säkiksi.

Jep...

Se on helppo sanoa esim naisena että eroa ensin. No mitäs jos on lapset ja perhe näin muuten kasassa mutta seksuaalista kiristystä naisen puolelta. Eli pakko käydä maksullisilla.