Kyl nää Jenni Vartiainen ja Cheek vaan sopii niin julmetun hyvin yhteen?
Onkohan nää "piip" siellä HIrvensalmella tai sen jälkeen?
https://www.instagram.com/p/BX3IZa9jitp/?taken-by=cheekofficial
https://www.instagram.com/p/BX3H8y0heYz/?tagged=jennivartiainen
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni taitaa kylläkin seurustella elias kaskisen kanssa ellen väärin muista
Muistat väärin. Jenni ja Elias erosivat jo yli vuosi sitten. Taitaa olla Jennillä ja Jarella fuckbuddy-suhde: mikäs siinä, sinkkuja molemmat ja eläinrakkaita (molemmilla on koira).
Loistava perustelu panosuhteelle... ollaan sinkkuja ja tykätään koirista.
No ei pidä olla turhan ronkeli;) Noin löysin kriteerein kun etsii seuransa niin ei varmasti jää ainakaan ilman. Peitto heiluu taatusti.
Sannin jaksossa aamupäivällä luulin näkeväni hetkellisesti että Jenni ja Jare nojasivat toisiinsa jonkun biisin aikana. Olivat yrittäneet leikata kohtauksen pois mutta osa siitä jäi. Lisäksi laulaessaan esim. Siltsulle ja Sannille Jare katsoo Jenniä useita kertoja. Ehkä kuvittelen ehkä en.
cheek on leuhka homopaska ja vitun tyhmäkin ja musaa ei ole nähnytkään
kylläjoku alexi laiho sopisi jennille paremmin
Vierailija kirjoitti:
Ei Jenni ole Cheekin tyyppiä yhtään. Keekki kiihottuu Cheynnen kaltaisista muovisista silikoni-ankkahuulihirviöistä, joilla yläpää kumisee tyhjää.
...ja alapäässä outoja patteja :(
NO KYLLÄ! sopisivat niin hyvin yhteen, molemmat ryssineet parisuhteitaan kunnolla ja nyt olisivat sen oikean tarpeessa :)
Älkää nyt viitsikö! Cheek saa kenet haluaa eikä tosiaankaan tyydy tuohon vanhaan haahkaan.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö! Cheek saa kenet haluaa eikä tosiaankaan tyydy tuohon vanhaan haahkaan.
Juuri näin. Joku sanoikin että Jarella on Cheynenne Järvisen kaltaisia hehkeitä fiksuja kaunottaria sängyssään eikä tarvitse sekundaan tyytyä.
[/quote]
Eivät seurustele, mutta silloin tällöin fuckbuddies. Varma tieto.
Kui varma tieto?
Vierailija kirjoitti:
Eivät seurustele, mutta silloin tällöin fuckbuddies. Varma tieto.
Kui varma tieto?
No ei ole mikään tieto. Ei niillä ole minkäänlaista sex-suhdetta, ovat hyviä ystäviä.
Jos av väittää että niillä on suhde niin niillä on suhde.
Vierailija kirjoitti:
Av:lla joka toinen aloitus on törkeä vale. Kuten tämäkin hössönsössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av:lla joka toinen aloitus on törkeä vale. Kuten tämäkin hössönsössö.
Ehkäpä olin sarkastinen?
Olen kuullut C tykästyneen johkin ihan toiseen neitoseen. On ilmeisesti hieman hankala juttu, neito on kauempaa kehä 3 ulkopuolelta. Joten jos huhut pitää paikkansa ei J ole kuvioissa ainakaan tosissaan. Ja J on kolunnut musa ihmisiä jo sen verran, et tuskin C sellaista naista vakavissaan ottaa. Kirjassa kertoi haluavansa kunnon naisen itselleen, toivottavasti käyttäytyy itse samalla tavalla. Saattaa hyvät neitoset liueta paikalta eivätkä luonnollisesti jää katsomaan pelimiehiä.
Mäkin kuullut jotain huhua tosta ja jossain olin lukevina kans. Hyvä asua PKS alueella kun pienet piirit ja huhut leviää. Ja av:lla tiedetään jutut jo aiemmin :D
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut C tykästyneen johkin ihan toiseen neitoseen. On ilmeisesti hieman hankala juttu, neito on kauempaa kehä 3 ulkopuolelta. Joten jos huhut pitää paikkansa ei J ole kuvioissa ainakaan tosissaan. Ja J on kolunnut musa ihmisiä jo sen verran, et tuskin C sellaista naista vakavissaan ottaa. Kirjassa kertoi haluavansa kunnon naisen itselleen, toivottavasti käyttäytyy itse samalla tavalla. Saattaa hyvät neitoset liueta paikalta eivätkä luonnollisesti jää katsomaan pelimiehiä.
Mitä "koluamista" se on jos on seurustellut kahden musiikkialalla olevan miehen kanssa?? Muuten tuosta samaa mieltä, ettei Jennillä ja Jarella ole kuin ystävyyssuhde.
Ööö, Ike, Ela ym. Suhteita voi olla muutakin kuin seurustelu mielellä. Piirit on täällä Hki pienet ja puheet kantautuu. Kaikki ei ole noin musta-valkoista. Siks ymmärrän täysin C kannan unelmien naisesta, joka ei ole viihde bisneksessä ym mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, Ike, Ela ym. Suhteita voi olla muutakin kuin seurustelu mielellä. Piirit on täällä Hki pienet ja puheet kantautuu. Kaikki ei ole noin musta-valkoista. Siks ymmärrän täysin C kannan unelmien naisesta, joka ei ole viihde bisneksessä ym mukana.
Öööööö, Kimmo oli Jennin kanssa yli 10v sitten ennen Immosta. Iken kanssa ei ole ollut kuin ystävänä. Joten voit lopettaa ilkeät juoruilusi. Juu tiedän että fanitat Jarea muttei silti tarvitse valehdella toisista.
Olen aina ollut siinä uskossa, että Jenni on lepakko. Ovatko nuo kummatkin vielä "kaapissa". Yhdessä ja samassa komerossa?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut siinä uskossa, että Jenni on lepakko. Ovatko nuo kummatkin vielä "kaapissa". Yhdessä ja samassa komerossa?
Olet siis hiukan yksinkertainen? Jenni asui Jukka Immonen (=mies) kanssa avoliitossa 7 vuotta, minkä jälkeen seurusteli Elias Kaskisen (=mies) kanssa puolitoista vuotta. Näitä ennen seurusteli Kimmo Laihon kanssa (=Elastinen, mies). Ei lepakko asu avoliitossa miesten kanssa vaan naisten. Ja jos laulaa lesbosuhteesta, ei se tarkoita että on itse lesbo.
Ja höpöhöpö. Varma tieto.