Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö lapsen tehdä aina matematiikan lisätehtävät? Onko jollakin tällainen käytäntö?

Kyselijä
16.08.2017 |

Miten teette lastenne kohdalla? Onko lisätehtävät pakollisia? Saako lapsi päättää itse milloin ne tekee? Saako pakottaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lisätehtävät? Meillä lapsi tekee kaikki tehtävät matikan kirjasta, jos haluaa saada viikkorahaa kesälläkin

Vierailija
2/4 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi aloitti vasta tokaluokan. Mutta selvästi matikka on vahva hänellä. Onkin yleensä aina ehtinyt tehdä tunnilla normisivut, Joten hän saa yleensä sitten lisätehtävät läksyksi. Jotka tekeekin oikein mielellään. Välillä läksynä on erikseen monistettuja lisätehtäviä. Eli saa määrällisesti saman verran läksyjä kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päättää itse, joskus tekee niitä koetta ennen. Puutun kouluun mahdollisimman vähän, seuraan taustalla ja niin kauan kuin hyvin menee niin menköön.

Vierailija
4/4 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä lisätehtävät? Meillä lapsi tekee kaikki tehtävät matikan kirjasta, jos haluaa saada viikkorahaa kesälläkin

Kyllä meidän lapsen kirjassa on selkeästi merkitty lisätehtävät kaiken muun lisäksi. En pakota tekemään niitä tietenkään annettujen kotitehtävien lisäksi. Tottakai kannustan tekemään mutta ihan itse saa päättää tekeekö vai ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän