Mitäs teillä tänään syötiin/syödään?
Mulla päivä meni läskiksi, ruokatunti katosi kiireeseen ja jouduin turvautumaan johonkin valmiiseen täytettyyn paniniin (kauhea). Nyt on uunissa parsakaali-lehtikaaligratiini (joukossa kyllä vähän kaikenlaista muutakin, mutta ainakaan ei majoneeseja eikä lihanpaloja).
Kommentit (29)
Kaksi palaa ruisleipää, joiden päällä voita, keitettyä kananmunaa ja silliä.
Lisäksi porkkana ja olut.
Lounaksi töissä söin jo kolmatta päivää kaalilaatikkoa, syönyt sitä myös päivälliseksi 4 päivää. Tulee jo korvista ulos. Nyt uunissa savuporo-ananas-aurajuusto pizza, kauheasti tekisi mieleni laittaa valkosipulia päälle, asiakaspalvelija, laitanko vaiko enkö, sisäinen taistelu 😐😋
Kasvispihvejä ja uusia perunoita.
Quinoaphvejä ja perunamuussia. Nyt paistan lopusta muussista rieskoja iltapalaksi :)
Lounas oli kasvissosekeittoa ranskankermasilmällä ja kananmunalla, tattarinäkkäriä, voita ja finlandiajuustoa.
Päivälliseksi laitoin uunissa riisiä, broilerisuikaleita, pakastevihanneksia, kanalientä ja kermaa.
Perunoita ja jauhelihakastiketta. Tomaattisalaattia.
Pitaleipiä kanalla, kurkulla, tomaatilla, suolakurkulla ja kermaviilikastikkeella.
Ei mitään. Minä söin työpaikkaruokalassa, ja lapset ovat saaneet päiväkodissa ruokaa välipaloja myöten. Jaksavat kyllä seuraavaan aamuun ja päiväkodin aamupalaan - jaksanhan minäkin vaikka olen paljon isompi ja nälkäisempi. Näin meillä on tehty kautta aikain.