Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs teillä tänään syötiin/syödään?

Vierailija
16.08.2017 |

Mulla päivä meni läskiksi, ruokatunti katosi kiireeseen ja jouduin turvautumaan johonkin valmiiseen täytettyyn paniniin (kauhea). Nyt on uunissa parsakaali-lehtikaaligratiini (joukossa kyllä vähän kaikenlaista muutakin, mutta ainakaan ei majoneeseja eikä lihanpaloja).

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Minä söin työpaikkaruokalassa, ja lapset ovat saaneet päiväkodissa ruokaa välipaloja myöten. Jaksavat kyllä seuraavaan aamuun ja päiväkodin aamupalaan - jaksanhan minäkin vaikka olen paljon isompi ja nälkäisempi. Näin meillä on tehty kautta aikain.

Vierailija
22/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi palaa ruisleipää, joiden päällä voita, keitettyä kananmunaa ja silliä.

Lisäksi porkkana ja olut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaksi töissä söin jo kolmatta päivää kaalilaatikkoa, syönyt sitä myös päivälliseksi 4 päivää. Tulee jo korvista ulos. Nyt uunissa savuporo-ananas-aurajuusto pizza, kauheasti tekisi mieleni laittaa valkosipulia päälle, asiakaspalvelija, laitanko vaiko enkö, sisäinen taistelu 😐😋

Vierailija
24/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvispihvejä ja uusia perunoita.

Vierailija
25/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortilloja.

Vierailija
26/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quinoaphvejä ja perunamuussia. Nyt paistan lopusta muussista rieskoja iltapalaksi :)

Vierailija
27/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas oli kasvissosekeittoa ranskankermasilmällä ja kananmunalla, tattarinäkkäriä, voita ja finlandiajuustoa.

Päivälliseksi laitoin uunissa riisiä, broilerisuikaleita, pakastevihanneksia, kanalientä ja kermaa.

Vierailija
28/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita ja jauhelihakastiketta. Tomaattisalaattia.

Vierailija
29/29 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaleipiä kanalla, kurkulla, tomaatilla, suolakurkulla ja kermaviilikastikkeella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan