Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvakuumeilua - mies ei ole varma

Vauvakuumeinen
16.08.2017 |

Emme parisuhteemme alussa kumpikaan tienneet haluammeko lapsia. Vuosien aikana olen päättänyt, että haluan lapsen ja ottanut asian puheeksi jo useamman kerran. Mies ei ole kauhean innostunut ajatuksesta ja on argumentoinut vastaan, mutta sanonut että ehkä kahden vuoden päästä asiaa voisi harkita. Tätä "kahta vuotta" on hoettu nyt jo useampi vuosi. Aiemmin tämä "kaksi vuotta" on ollut ihan ok, koska en itsekään ole halunnut lasta juuri sillä hetkellä. Nyt on kuitenkin vauvakuume nostanut päätään ja olisin valmis lapseen heti. Mutta mies ei vieläkään tiedä haluaako lapsia enempää (miehellä lapsi aiemmasta liitostaan).

Olen tietoisesti alkanut puhua tulevaisuudestani siihen tyyliin, että siihen sisältyy lapsi. Kertonut mm. mistä nimistä tykkäisin lapselle. Mies ohittaa puheeni täysin eikä kommentoi. Lopulta ilmoitin hänelle, että saa vuoden loppuun asti aikaa miettiä haluaako lapsen vai ei. Jos ei halua, lähden etsimään miestä joka haluaa. Tästä suuttui ja sanoi, että hän ei suostu kiristämiseen. Sanoi, ettei halua lasta toimimattomaan uusperheeseen mutta ei ole kertonut, että miten perhe olisi mielestään toimivampi tai minkä pitäisi muuttua.

Mitä mun pitäisi sitten tehdä? Tämä epävarmuus on kamalaa. Vauvakuume tähän päälle on kamalaa. Tuntuu ettei mulla ole minkäänlaisia työkaluja näihin keskusteluihin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Kuulostaa siltä, että mies ei halua lisää lapsia, mutta ei uskalla sanoa sitä suoraan.

Vierailija
22/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua kanssasi lasta. Se on ihan selvää. Hän voi kyllä suostua siihen, kun ero meinaa konkretisoitua, mutta sydämellään hän ei tule olemaan mukana. Haluatko sellaisen isän lapsellesi?