Syntyvyyden lasku suomessa,en yhtään ihmettele miksi
Olen ollut kotona ja saanut lapsestani vanhempainpäivärähaa. Nyt ihmettelin kun ei oo mitää rahaa tullut tilille. Soitin kelaan,jossa sanonttiin et mun on haettava kotihoidontukea joka on 330€/kk mies käy töissä niin en saa siihen hoitolisää. Tuolla sitten pitäis elää Kun on 2 vanhempaakin lasta no saahan sitä sentään lapsilisät,mutt ei sillä summalla prhe-elämää pyöritetä. Ja sit vielä IHMETELLÄÄN MIKSEI ihmiset tee lapsia!!!!
Sorry raivostuttaa vaan niin vietävästi et oli pakko kirjottaa et vähän olo helpottas...Itse olisin mielelläni nähnyt kun lapseni oppii kävelemään ja puhumaan,mutta nyt päikyntädit saa sen kunniakseen vittu saatana
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vittusaatana! Munko veroista ne sun ja sun kersat pitäisi maksaa.
totta helvetissä. sunkin kuuluu osallistua kaikin verroin näihin talkoisiin.ota huomioon et mun lapsista tulee myös veronmaksajia josta sä saatat hyötyä jos niin pitkälle kusipäisyyttäs edes elät
syntyvyys laskee koska nyt lapsia hankii hyvin pienet ikäluokat eli lapsenteko iässä olevia naisia on vähemmän kuin ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
totta helvetissä. sunkin kuuluu osallistua kaikin verroin näihin talkoisiin.ota huomioon et mun lapsista tulee myös veronmaksajia josta sä saatat hyötyä jos niin pitkälle kusipäisyyttäs edes elät
Maksa ite veros! Muutin sitten ulkomaille. Tässä maassa ei pummeja elätetä.
Säästäkää, säästäkää ja säästäkää ennen lapsia. Ainiin, suurin osahan lapsia saavista pareista on täysin kykenemättömiä/varattomia moiseen. Lapsia tehdään kuitenkin aina vähintään kolme. Sen jälkeen vali vali.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kotona ja saanut lapsestani vanhempainpäivärähaa. Nyt ihmettelin kun ei oo mitää rahaa tullut tilille. Soitin kelaan,jossa sanonttiin et mun on haettava kotihoidontukea joka on 330€/kk mies käy töissä niin en saa siihen hoitolisää. Tuolla sitten pitäis elää Kun on 2 vanhempaakin lasta no saahan sitä sentään lapsilisät,mutt ei sillä summalla prhe-elämää pyöritetä. Ja sit vielä IHMETELLÄÄN MIKSEI ihmiset tee lapsia!!!!
Sorry raivostuttaa vaan niin vietävästi et oli pakko kirjottaa et vähän olo helpottas...Itse olisin mielelläni nähnyt kun lapseni oppii kävelemään ja puhumaan,mutta nyt päikyntädit saa sen kunniakseen vittu saatana
Kun niitä kersoja tekisi ne kellä on rahaa elättää ne, eikä kaikki persaukinaiset! Lastentekohan ei ole pakollista....
Itse en aio ikinä hankkia lapsia, mutta jos aikoisin niin varmistaisin että mulla siihen on myös varaa. Ei mitään 3 lasta peräkkäin vaan korkeintaan 2 pitkällä aikavälillä. On ainakin varaa maksaa kummankin opiskelut yms.
Mitä ihmettä. Vanhempainpäivärahakausi on päättynyt, etkä ole selvittänyt mitä tukea sen jälkeen? Kyllähän niissä kelan papereissa sanotaan, kuinka pitkälle ajalle tuota vanhempainpäivärahaa maksetaan. Kyllä, sen jälkeen onkin todella pieni tuo kotihoidontuki, mutta sitten pitää nipistää menoissa tai olla niitä säästöjä.
j00na kirjoitti:
Itse en aio ikinä hankkia lapsia, mutta jos aikoisin niin varmistaisin että mulla siihen on myös varaa. Ei mitään 3 lasta peräkkäin vaan korkeintaan 2 pitkällä aikavälillä. On ainakin varaa maksaa kummankin opiskelut yms.
Elämämkoulutus ei maksa mitään, päinvastoin sossu tukee.