Poikaystävän kommentti "vitt* mua hävetti kun sä hymyilit"
Minulla on valitettavasti sellainen hymy että ikenet näkyvät kun hymyilen aidosti. Valokuviin osaan tehdä sellaisen tekohymyn että ikenet peittyvät. Poikaystävän kaveri kertoi hauskaa juttua joten naurahdin ja hymyilin. Kun kaveri oli lähtenyt, poikaystävä sanoi noin. Olen sen jälkeen yrittänyt vältellä hymyilyä hänen ja kavereidensa lähellä. Ahdistaa kun mietin koko ajan näyttäväni rumalta.
Kommentit (52)
"No onneksi sun ei tartte pakolla olla nolon tyypin kanssa. Heippa!"
Narsisti mies. Jätä se. Ei tarvii hävetä olla oma itsensä ja iloinen. Exä oli samanlainen. Muutaman vuoden kun on hymyilemättä, löytää itsensä käyttämästä masennuslääkkeitä ja onneksi heräsin. Miehen jättämisen myötä jäi masennuslääkkeet ja hymy tuli takaisin.
No huhhuh. Kai sä sanoit sille, että vittu mua hävettää kun sä oot tollanen pelle. Jätä se.
Aiotko jatkaa suhdetta ihmisen kanssa, joka häpeää sinua?
Itse eroaisin heti tuollaisen kommentin jälkeen. Täysin käsittämätöntä, miten voi edes kuvitella olevansa parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa jonka ei halua hymyilevän?
M25
Vaikeaa uskoa, että tämä voi olla totta. Mutta koska se voi, neuvon sinua jättämään "miehen" samantien. Oletan, että olet vielä nuori. Et ansaitse sinua lyttäävää poikaystävää. Älä käytä häneen turhaan aikaa.
Hymyile seuraaville ehdokkaille. :)
Ukkosi vaikuttaa sen kokoluokan kusipäältä, että parempi kun vaan heivaat pihalle.
M
Jos poikaystävää noin kovasti ienhymy hävettää, niin olkoon sitten vapaa etsimään muuta seuraa. Sun ei tarvitse jäädä sellaiseen mieheen kiinni, joka sinua häpeää. Ansaitset parempaa!
Av-raati on yksimielinen. Tuskin tuo on ainoa aivopieru, joka lemahtaa ilmoille ja vaikka hän pitäisi ajatuksensa ominaan, on niiden taso ikävä.
Ensinnäkin poikaystäväsi on perseestä, ja toisekseen kannattaa jättää se mahdollisimman nopeasti. Tämä "poikaystäväsi" ei rakasta eikä arvosta sinua, se haluaa vaan hallita sinua ja tuhota sinun itsetunnon.
Parempi olla yksin, kuin "parisuhteessa" ihmisen kanssa joka haluaa loukata ja saada olosi huonoksi.
Ps. Aito hymy on paras hymy, ja itsekkään en ole kedon kaunein kukkanen, mutta kukkii se perunakin. Ja vierellä kumppani joka ei arvostele ominaisuuksiani vaan kertoo miten söpöltä näytän kun on se "hölmö" ilme päällä 😊
Hymyilisipä muija edes joskus,naamanorsunvitulla 24/7 ja huuliin tullu sellaiset röökiämmien rypyt.
Järkyttävää, että joku yrittää kontrolloida toisen kasvonilmeitä. Ja vieläpä vedota häpeään kontrolloimisessaan.
Jättäisin tuollaisen poikaystävän ellei hän välittömästi katuisi tekoaan.
Menet hammaslääkärin pakeille ja pyydät että se ompelee sun ylähuulen ikeneen jotenkin kiinni. Onhan se häijyä jos ikenet vilkkuu ihmisten ilmoilla. Tai jos sulla on vaan niin lyhyet hampaat, että se on sen takia ikinet välittömästi esillä kun vähänkin suutasi raotat.
"No onneksi sun ei tarvii hävetä mua enää, koska tämä suhde oli tässä. heippa!"
" Pistikö äiti lapsena nurkkaan kun kuseskelit pitkin sohvia?" Sun pitäis tehdä jotain noille häpeäntunteillesi, mutta ei mun kanssa. Parempaa jatkoa!"
Nämä poikaystävä provot on lähtöisin samalta näppäimistöltä ja näitä tulee joka päivä säännöllisesti. Milloin poikaystävä on härnännyt koiraa tai raiskannut kissaa. Ei jatkoon 0/5
Kyllähän sellainen ienhymy kieltämättä on ruma, mutta kaipa hän tiesi sinulla sellaisen olevan kun aloitte tapailla. Ihme kitinää poikaystävältästi.
Jätä se sika!!!