Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitkä olisivat ne taikasanat joilla sinut saisi sänkyyn, olettaen että pidät miehen ulkonäöstä.

Vierailija
15.08.2017 |

Itselle eräs nainen kuiskasi korvaani baarissa joskus nuorena pilkun aikaan "Osaan kaikenlaista kivaa" ja sitten poistuimme yhdessä.

Mitä mies on sanonut/tai pitäisi sanoa että saisi sinut lähtemään mukaansa esim baarissa tai missä vain?

Hienovarainen vihjaus vai "mennääks panee" -tyylinen suora ehdotus?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rakastan sinua". En harrasta seksiä ilman rakkautta.

Paevaa mina rakasta sinua. Minun majani tuolla. Sina tulla minu majaani.

Vierailija
62/69 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

valara morghulis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi vieraan miehen mukaan, vaikka käyttäisi mitä sanoja. Itse asiassa pahastuisin jo ehdotuksesta.

Aika tiukkapipoinen pitää olla että tuollaisesta pahastuu, en ymmärrä...

Loukkaantuisin, koska kokisin, että mies ei arvostaisi minua.

miksi pitää arvostaa jos molemmat kuitenkin kaipaa seksiä? sitä itseään se vaan on

Vierailija
64/69 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain baarin parhaan näköisen naikkosen matkaan ihan vaan menemällä kysymään "etkö sä meinaa tulla juttelemaan", oli siis silmäpeliä useemman kerran illan mittaa. Siitä sitten pienen chatin jälkeen sanoin että täällä on aika tylsää, lähetäänkö menee. Takit kouraan ja hotelliin :)

Vierailija
65/69 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan kysy seksistä yhden yönsyhteessa? Ei niissä neuvotella noin. Siis voi mukamas muina miehinä ehdottaa, että lähtee jatkoille tai juttelemaan tai iltateelle tai katsomaan videota tms. Sitten asiat vaan tapahtuu.

N

Kyllä kuule "kukaan" kysyy. Se että sinä et "neuvottele", ei tarkoita ettei kukaan muukaan. 

Vierailija
66/69 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä sanoja tarvita, katse riittää. Kunhan kyseessä on komea jännämies, niin alistun täydellisesti. Erään kerran juttelin baarissa (ei siis pentujen diskohelvetissä) erään tavallisehkon miehen kanssa. Tuli hiljainen hetki niin hän totesi jotain tyyliin että "sori oon vähän kokematon niin en tiedä aina mitä pitäisi sanoa". Hetken päästä jännämies käveli ohitsemme ja katsoi minua suoraan silmiin sellaisella katsella että lähdin siitä hyvin nopeasti puuterointiverukkeella jännämiehen matkaan. Harrastimme hänen luonansa villiä seksiä koko yön, ja aamullakin.

N29

Hieman karsastan tuota jännämies-sanaa, on sillä niin negatiivinen klangi, mutta tiedän mitä tarkoitat. Mulla oli parina iltana sutinaa yhden nuoremman miehen kanssa, joka jankutti jankuttamasta päästyään sitä, kuinka epävarma hän on, ei osaa iskeä naisia, hänellä ei ole oikein mitään tarjottavaa naisille, ihmetteli miten hyvä tuuri hänellä on nyt kun olen hänen seurassaan jne. Vaikka sanoin että tässähän mä jo olen ja koitin opastaa että voisit kertoa vaikka jotain positiivista itsestäsi välillä ja keskittyä siihen mitä sulla voisi olla annettavaa naiselle. :) Lopulta kyllä kyllästyin tuohon negaamiseen ja sanoin ettei tämä taida tästä nyt edetä.

En kylläkään kenenkään "jännämiehen" matkaan lähtenyt, mutta tiedän tuon katseen... Palava, viettelevä, itsevarma (!), kujeileva, liian pitkä katse ja kareileva hymy, niin olen myyty ja tarjolla.

Vierailija
67/69 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla muutaman viikon kestäneen jännitteen jälkeen ylitöissä mies kuiskasi korvaani: "I want to make you scream on my desk."

Oliko se joku veitsimurhaaja?

Vierailija
68/69 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt olisin potentiaalista seksiseuraa pelkästään etsimässä, ja olisin jo kohdannut sinänsä kiinnostavan ihmisen, että lähtökohtaisesti voisin edes harkita yhteistä yötä, niin kyllä varmaan viimeinen niitti lähtöön olisi lupaus isosta kalusta. Ihan vaan törkeästi ääneen sanottuna. Koska haluaisin niin kovasti kokea sellaisen.

Vierailija
69/69 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt olisin potentiaalista seksiseuraa pelkästään etsimässä, ja olisin jo kohdannut sinänsä kiinnostavan ihmisen, että lähtökohtaisesti voisin edes harkita yhteistä yötä, niin kyllä varmaan viimeinen niitti lähtöön olisi lupaus isosta kalusta. Ihan vaan törkeästi ääneen sanottuna. Koska haluaisin niin kovasti kokea sellaisen.

Eikö tässä ole myös se ongelma, että miehet lupaa isoa kalua seksin toivossa ja totuus paljastuukin vasta sängyssä kun on jo liian myöhäistä? - siis jos miehellä ei ole isoa vaikka niin väittääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi