Nainen, mitkä olisivat ne taikasanat joilla sinut saisi sänkyyn, olettaen että pidät miehen ulkonäöstä.
Itselle eräs nainen kuiskasi korvaani baarissa joskus nuorena pilkun aikaan "Osaan kaikenlaista kivaa" ja sitten poistuimme yhdessä.
Mitä mies on sanonut/tai pitäisi sanoa että saisi sinut lähtemään mukaansa esim baarissa tai missä vain?
Hienovarainen vihjaus vai "mennääks panee" -tyylinen suora ehdotus?
Kommentit (69)
"Hello, I'm Tom Hiddleston"
Ainoa uhka aviomiehelle :D
Jos haluan kanssasi seksiä, niin on lähes yhdentekevää mitä sanot ("mennääks panee" -tyyppiset lauseet tappaisivat kiinnostuksen välittömästi). Jos en halua, niin on täysin yhdentekevää mitä sanot.
Vierailija kirjoitti:
Itselle eräs nainen kuiskasi korvaani baarissa joskus nuorena pilkun aikaan "Osaan kaikenlaista kivaa" ja sitten poistuimme yhdessä.
Mitä mies on sanonut/tai pitäisi sanoa että saisi sinut lähtemään mukaansa esim baarissa tai missä vain?
Hienovarainen vihjaus vai "mennääks panee" -tyylinen suora ehdotus?
Ei tarvitse sanoja, vaan tietty katse. Ja sehän tulee vasta suhteen jatkuttua muutaman kuukauden.
Mutta ettehän te naiset ikinä mene miehen kanssa sänkyyn saati harrasta miesten kanssa seksiä?
No ei siihen mitään sanoja käytetä. Minun pitää viihtyä miehen seurassa. Olen lähtenyt miehen matkaan joka sanoi että mennään kuuntelemaan waspia 😆
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi vieraan miehen mukaan, vaikka käyttäisi mitä sanoja. Itse asiassa pahastuisin jo ehdotuksesta.
Aika tiukkapipoinen pitää olla että tuollaisesta pahastuu, en ymmärrä...
Ei ole varmaankaan taikasanoja... Viimeksi kiva mies, jonka kanssa olin jutellut ja tanssinut sanoi ykskantaan pilkun tullessa että lähetäänkä meille? Ja minä lähdin. Olisin itse asiassa ollut pettynyt jos ei olisi ehdottanut.
Itse olen joskus ehdottanut sanoilla; olisikohan tässä tiedossa jatkoja sun luona? Ja on ollut...
Vierailija kirjoitti:
No ei siihen mitään sanoja käytetä. Minun pitää viihtyä miehen seurassa. Olen lähtenyt miehen matkaan joka sanoi että mennään kuuntelemaan waspia 😆
Mäkin olen lähtenyt kuuntelemaan musiikkia :D
"Lähetään meille katsomaan telkkaria. Jos on tylsää, voidaan laittaa se päällekin."
Ei tarvinnut laittaa telkkaria päälle...
Itse lähdin aikoinaan miehen mukaan, joka tuli ja sanoi, että jokos tästä lähdetään sun luoksesi? Lähdettiin sitten. (Kannatti lähteä, heppu oli satumaisen komea, ja sain ensimmäisen orgasmini ikinä, mieheltä siis, silloin.) Mutta minkään paviaaninnäköisen kaverin tuollaista on turha tulla yrittämään. Siinä tapauksessa mua vaan alkaisi vituttamaan.
Luulen ettei niinkään suorilla puheilla. Minuun tehoaisi hauska juttelu joka voisi kehittyä rivien välistä luettavaksi vihjailuksi. Tosiaan huom.Kehittyä.
Kiusoittelua ja ystävällismielistä "dissaamista" sekoitettuna kehuihin. En osaa selittää, mutta epäsuora fiksusti tehty härnäävä lämmittely.
Näin minä saattaisin illan loputtua olla hyvinkin riettaalla tuulella.
Tosin ehkä miehet ei jaksa tuommosta peliä...Niin jäisin ilman ja helpommat likat sais .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi vieraan miehen mukaan, vaikka käyttäisi mitä sanoja. Itse asiassa pahastuisin jo ehdotuksesta.
Aika tiukkapipoinen pitää olla että tuollaisesta pahastuu, en ymmärrä...
Loukkaantuisin, koska kokisin, että mies ei arvostaisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä sanoja tarvita, katse riittää. Kunhan kyseessä on komea jännämies, niin alistun täydellisesti. Erään kerran juttelin baarissa (ei siis pentujen diskohelvetissä) erään tavallisehkon miehen kanssa. Tuli hiljainen hetki niin hän totesi jotain tyyliin että "sori oon vähän kokematon niin en tiedä aina mitä pitäisi sanoa". Hetken päästä jännämies käveli ohitsemme ja katsoi minua suoraan silmiin sellaisella katsella että lähdin siitä hyvin nopeasti puuterointiverukkeella jännämiehen matkaan. Harrastimme hänen luonansa villiä seksiä koko yön, ja aamullakin.
N29
N29 vai M16-jännämiesfantasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä sanoja tarvita, katse riittää. Kunhan kyseessä on komea jännämies, niin alistun täydellisesti. Erään kerran juttelin baarissa (ei siis pentujen diskohelvetissä) erään tavallisehkon miehen kanssa. Tuli hiljainen hetki niin hän totesi jotain tyyliin että "sori oon vähän kokematon niin en tiedä aina mitä pitäisi sanoa". Hetken päästä jännämies käveli ohitsemme ja katsoi minua suoraan silmiin sellaisella katsella että lähdin siitä hyvin nopeasti puuterointiverukkeella jännämiehen matkaan. Harrastimme hänen luonansa villiä seksiä koko yön, ja aamullakin.
N29
Jännämiesparodia.
Työpaikalla muutaman viikon kestäneen jännitteen jälkeen ylitöissä mies kuiskasi korvaani: "I want to make you scream on my desk."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Me -70 luvulla arvostetaan kyllä nostalgisia AR-15 fantasioitakin ;)
Ei vaan pysty yhden illan jutun kanssa. Onhan nuo yrittäneet kaikenlaista mutta mikään ei toimi...
"Mulle riittää että saan edes nukkua sun vieressä tämän yön".
"Onks sun vanhemmat simpukoita, kun sä oot tollanen limanen vittusaatana?"