Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitkä olisivat ne taikasanat joilla sinut saisi sänkyyn, olettaen että pidät miehen ulkonäöstä.

Vierailija
15.08.2017 |

Itselle eräs nainen kuiskasi korvaani baarissa joskus nuorena pilkun aikaan "Osaan kaikenlaista kivaa" ja sitten poistuimme yhdessä.

Mitä mies on sanonut/tai pitäisi sanoa että saisi sinut lähtemään mukaansa esim baarissa tai missä vain?

Hienovarainen vihjaus vai "mennääks panee" -tyylinen suora ehdotus?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle riittää muutama taikasana.

Naiselle ei riitä edes muutama kymmenen tuhatta taikasanaa, vaan niitä tarvitaan rutkasti enemmän. Ja joka ainoassa sanassa, katseessa ja eleessä täytyy olla taikaa.

Ja silti naiset ovat niitä l**tkia?

Vierailija
22/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sitten osasi?

Kaikenlaista mitä kokematon 18 vuotias ei ollut koskaan nähnyt 😂 tavallisia juttuja varmaan monelle. Naisen itsevarmuus ja avoimuus oli varmaan se juttu mikä oli itselle uutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että mä haluun sua - on tehonnut mulla

Vierailija
24/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä tykkään susta, aletaanko seurusteleen?" Tai vielä parempaa: "Mä haluan viettää loppuelämäni sun kanssa, mennään naimisiin." En siis voisi kuvitella lähteväni uuden alkoholia nauttineen miehen kanssa yht'äkkiä ainakaan seksuaalisissa merkeissä. Miehen luotettavuus ja sitoututuvuus saa syttymään.

Vierailija
25/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas ap. helppo.

Niin, olin 18v nuori mies ja kun tanssilattialla minua muutaman vuoden vanhempi, kaunis opiskelijanainen sanoo jotain tuollaista niin kyllä, olen helppo

Eli rumemmin sanottuna l**tka. :(

Vaikka sitten se 😅 Mutta niin mielelläni. Tuolla ylempänä joku 70-vuotias kertoo kuinka nainen tarvitsee 10000 sanaa jne. Itselle on riittänyt se että olen ollut olemassa ja nuoretkin naiset kyllä tekevät röyhkeitäkin aloituksia. Se on tosin ihan imartelevaa enkä pane pahakseni tai loukkaannu.

Vierailija
26/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas ap. helppo.

Niin, olin 18v nuori mies ja kun tanssilattialla minua muutaman vuoden vanhempi, kaunis opiskelijanainen sanoo jotain tuollaista niin kyllä, olen helppo

Vaikka sitten se 😅 Mutta niin mielelläni. Tuolla ylempänä joku 70-vuotias kertoo kuinka nainen tarvitsee 10000 sanaa jne. Itselle on riittänyt se että olen ollut olemassa ja nuoretkin naiset kyllä tekevät röyhkeitäkin aloituksia. Se on tosin ihan imartelevaa enkä pane pahakseni tai loukkaannu.

Ahaa, se on siis mielestäsi kohteliaisuus! Varmaan siis lausut sitä naisille usein. Vastauksena otsikon kysymykseen kävisi varmaan "Mennääks l**tka panee?"

Vierailija
27/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta irtoseksiä joten mitään taikasanoja ei ole. Sellaista miestä ei ole syntynytkään jonka kanssa harrastaisin seksiä ilman molemminpuolista kunnioitusta ja kiintymystä.

Vierailija
28/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viihdyn todella hyvin seurassasi. Voi kun pääsisit kanssani Toscanan öljyvärimaalauskurssille ensi viikolla"

Vierailija
29/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto että mä haluun sua - on tehonnut mulla

Meinasin tulla sanomaan samaa.

Vierailija
30/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitä pitäisi sanoa. Mutta miehen pitää haluta minua. Eli ei panoa, vaan nimeomaan minun panemista. Siinä on iso ero ja sen huomaa.

Vierailija
31/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sulle 10 000e käteisenä. Toimis varmasti, jos olisi vielä komeakin. 

Vierailija
32/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas ap. helppo.

Ahaa, se on siis mielestäsi kohteliaisuus! Varmaan siis lausut sitä naisille usein. Vastauksena otsikon kysymykseen kävisi varmaan "Mennääks l**tka panee?"

Ei, kukaan tuntemani nainen ei käytä tuollaista kieltä. Yliopistomaailmassa seksiä harrastetaan aika paljon ja mittarillasi varmaan 90% olisi lutkia. Ei minua haittaa jos yksi tiukkapipo joka ei itse pyaty nautyimaan seksistä haukkuu kateellisena lutkaksi:D

Tpailemani naiset ovat olleet launiita ja älykkäitä ja monet miehet lähtisivät heidän mukaansa.

Vierailija
33/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi vieraan miehen mukaan, vaikka käyttäisi mitä sanoja. Itse asiassa pahastuisin jo ehdotuksesta.

Vierailija
34/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa mitä pitäisi sanoa. Mutta miehen pitää haluta minua. Eli ei panoa, vaan nimeomaan minun panemista. Siinä on iso ero ja sen huomaa.

Ah, juuri tuonlaisista naisista pidän ja tuo opiskelijaneitonen joka minut tanssilattialta poimi, omasi hieman samankaltaisen asenteen. Nainen joka tietää arvonsa on seksikäs.

Vierailija
35/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Viihdyn todella hyvin seurassasi. Voi kun pääsisit kanssani Toscanan öljyvärimaalauskurssille ensi viikolla"

Aika hyvä! Lupaan kokeilla tätä!

Vierailija
36/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kysy seksistä yhden yönsyhteessa? Ei niissä neuvotella noin. Siis voi mukamas muina miehinä ehdottaa, että lähtee jatkoille tai juttelemaan tai iltateelle tai katsomaan videota tms. Sitten asiat vaan tapahtuu.

N

Vierailija
37/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis sänkyyn sitten, kun olemme muutamia kertoja tapailleet ja olen ihastunut sinuun.

Toinen vaihtoehto on se, että syystä tai toisesta viehätyn sinusta heti ensisilmäyksellä niin, että menen sinusta aivan sekaisin. Tällöin seksuaalinen jännite on mieletön. Näin kävi yhden työkaverin kanssa eikä siinä ole mitään erkitystä sillä, mitä mies sanoo (ellei nyt ole tosi urpo). No, tällaisia kohtaamisia on ehkä yksi miljoonasta.

Vierailija
38/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei ole olemassa mitään tiettyjä taikasanoja. Jos mies on kiinnostava, ok näköinen, kipinää löytyy ja hän pyytää luokseen jatkoille, niin lähden mielelläni. Miehen asunnon pitää olla ok siisti. Siellä täällä lojuvat tavarat ei haittaa mutta likainen wc tai ummehtuneet lakanat olis varma turn off.

Vierailija
39/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastan sinua". En harrasta seksiä ilman rakkautta.

Vierailija
40/69 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän