Nainen, mitkä olisivat ne taikasanat joilla sinut saisi sänkyyn, olettaen että pidät miehen ulkonäöstä.
Itselle eräs nainen kuiskasi korvaani baarissa joskus nuorena pilkun aikaan "Osaan kaikenlaista kivaa" ja sitten poistuimme yhdessä.
Mitä mies on sanonut/tai pitäisi sanoa että saisi sinut lähtemään mukaansa esim baarissa tai missä vain?
Hienovarainen vihjaus vai "mennääks panee" -tyylinen suora ehdotus?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
"Räplää ittes märäks, mä käyn paskalla"
Joo nyt ei kysytty rekkalesbojen pokauslaineja.
Vierailija kirjoitti:
Ai sitä heittäydyttiin romanttiseksi Härmäläiseen tapaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nyt ei kysytty rekkalesbojen pokauslaineja.
😂
"Mennään tutkimaan mun pankkitilin saldoa"
Ei siinä sanoja tarvita, katse riittää. Kunhan kyseessä on komea jännämies, niin alistun täydellisesti. Erään kerran juttelin baarissa (ei siis pentujen diskohelvetissä) erään tavallisehkon miehen kanssa. Tuli hiljainen hetki niin hän totesi jotain tyyliin että "sori oon vähän kokematon niin en tiedä aina mitä pitäisi sanoa". Hetken päästä jännämies käveli ohitsemme ja katsoi minua suoraan silmiin sellaisella katsella että lähdin siitä hyvin nopeasti puuterointiverukkeella jännämiehen matkaan. Harrastimme hänen luonansa villiä seksiä koko yön, ja aamullakin.
N29
Jaa-a. Vaikea sanoa, onhan se helppoa kuvitella kaikenlaista, mutta tositilanteessa voisi olla eri juttu.
Sanotaanko näin. Jos sanoisit, että "Lupaan tyydyttää sinut tavalla, jollaista et pysty edes kuvittelemaan", ja sitten pitäisit sen lupauksesi. Mutta sitähän en voisi tietää etukäteen.
Ei sellaista ole. Naiset ei ole miehiä.
No mulla se vaatii parin viikon tutustumisen :'D
Mutta voisin sanoo, et tommonen suora ehdotus, "mennääks panee" veis kaikki halut.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ap. helppo.
Niin, olin 18v nuori mies ja kun tanssilattialla minua muutaman vuoden vanhempi, kaunis opiskelijanainen sanoo jotain tuollaista niin kyllä, olen helppo
Miehen kuuluisi elää selibaatissa seuraavat 4 kk. Osoittaa näin sitoutumiskykyä. Sitten kun on tutustuttu kunnolla ja sovitaan henkisesti ja elämäntapatoiveiden osalta hyvin yhteen, niin annetaan paineiden purkautua.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole. Naiset ei ole miehiä.
Olet väärässä. En edes kehtaa sanoa millä lausahduksella mä lähin joskus nuorena ::D
Miehelle riittää muutama taikasana.
Naiselle ei riitä edes muutama kymmenen tuhatta taikasanaa, vaan niitä tarvitaan rutkasti enemmän. Ja joka ainoassa sanassa, katseessa ja eleessä täytyy olla taikaa.
Mun luona on pizzaa ja viiniä. Voisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas ap. helppo.
Niin, olin 18v nuori mies ja kun tanssilattialla minua muutaman vuoden vanhempi, kaunis opiskelijanainen sanoo jotain tuollaista niin kyllä, olen helppo
Eli rumemmin sanottuna l**tka. :(