Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tutustua tällaiseen naiseen?

Vierailija
15.08.2017 |

Alle kolmekymppinen ja lapseton. Viettää mielellään viikonlopun kotona miehen kanssa urheillen, ruokaa laittaen ja vaikka elokuvan parissa. Tykkää yhteisistä lenkeistä ja luonnossa liikkumisesta ja lähtee vaikka Lappiin vaeltamaan. Käytännönläheinen ja haluaa tulevaisuudessa perheen. Lisään myöhemmin, jos tulee vielä jotain mieleen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta.

Vierailija
2/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteesta.

Siltä vaikuttaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulta, lapin vaellukselta?

Vierailija
4/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka sä edes ehtisit tapailemaan sitä jos se viettää viikonloput kotona miehensä kanssa?

Vierailija
5/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit on menneet nuorena parisuhteeseen mutta rumemmistä ja vähän ärsyttäväluonteisimmista löytyy.

Vierailija
6/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tuollainen alle kolmekymppisenä. Viisi vuotta sitten rakastuin ja nyt vaellan kumppanini kanssa Lapissa ja lenkkeilen innolla. Tavattiin urheilun merkeissäkin. :)

Eli pointtini on, että harrastusten parista löytää.

Vierailija
7/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Tosin en tiedä onko minussa jotain vikaa, koska en ole kelvannut parisuhteeseen. Varmaan vikaa ulkonäössä ja luonteessa. 

Vierailija
8/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tuollainen alle kolmekymppisenä. Viisi vuotta sitten rakastuin ja nyt vaellan kumppanini kanssa Lapissa ja lenkkeilen innolla. Tavattiin urheilun merkeissäkin. :)

Olin itsekin kuvaustesi mukainen, mutta sinkkuna olin yli kolmekymppiseksi, kun arki meni kotosalla ja töissä sekä harrastuksissa. Missäpä olisin tavannut ketään? Kotoa, harrastuksista, kaupasta, töistä tai kirjastosta minut olisi voinut löytää, mutta kukaan ei tehnyt aloitteita kuin joskus harvoin jossain menopaikassa (=firman pikkujouluissa tai muissa "pakollisissa" menoissa -- muuten en käynyt koskaan missään viihteellä).

Vierailija
9/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itsekin kuvaustesi mukainen, mutta sinkkuna olin yli kolmekymppiseksi, kun arki meni kotosalla ja töissä sekä harrastuksissa. Missäpä olisin tavannut ketään? Kotoa, harrastuksista, kaupasta, töistä tai kirjastosta minut olisi voinut löytää, mutta kukaan ei tehnyt aloitteita kuin joskus harvoin jossain menopaikassa (=firman pikkujouluissa tai muissa "pakollisissa" menoissa -- muuten en käynyt koskaan missään viihteellä).

No minä tein itse aloitteita jos kiinnostuin. Ei kysyvä tieltä eksy.

Vierailija
10/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lenkkipolulla voi aloittaa keskustelun naisen kanssa? Jos juoksee naisen kiinni, niin siitä saa äkkiä toisen kuvan ja eikä mistään tiedä onko sinkku vai varattu.

ap

Vierailija
11/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin netin ilmaisen deitti-palvelun kautta. Ihan omasta itsestä on kiinni, että jaksaako nähdä vaivaa tavata kymmeniä naisia. Kyllä löytyy vielä sopivakin! Näin pariakymmentä, joista  kolmen kanssa kävin useammilla treffeillä. 

Naiseni löytyi, kun vastasin hänen jättämäänsä ilmoitukseen. En yrittänyt liikoja, vaan laitoin ihan tavallista tekstiä suurin piirteen puolet enemmän kuin tuossa sinun aloitusviestissäsi. Nainen sanoi, että jotkut miehet sortuivat täydellisyyden tavoitteluun ja jotkut taas menivät alta riman. Hän haki tavallista, jota moni ei edes uskaltanut olla. Nainen oli liikkeellä tositarkoituksella. Kävimme kävelyllä ja kahvilassa, jossa tarjosin, vaikka nainen sanoikin, että voi maksaa itse. Saatoin vastata, että sopiiko, että ensi kerralla hän voi maksaa. Sain sovittua seuraavat treffit. Vielä, kun olin saatilla, poikkesin kukkakitskalle ja annoin kukan, sillä hän kertoi olevansa kiinnostunut kasvien hoidosta. Eli vanhanaikaisilla herrasmiehen elkeillä voi tehdä hyvänkin vaikutuksen. Muista sitten jossain vaiheessa kokeilla poskisuudelmaa, jos tilanne on sopivan avoin ja rento! Nainen on vieteltävä, mutta liika lipevyys ei toimi!

Vierailija
12/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hengästynyt juoksusta, nainen voi säikähtää. Ole varovainen, jos lähestyt lenkkipolulla, kun siellä on pervojakin. Pidä riittävä välimatka ja älä vaikuta uhkaavalta.

Vierailija
13/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lenkkipolulla voi aloittaa keskustelun naisen kanssa? Jos juoksee naisen kiinni, niin siitä saa äkkiä toisen kuvan ja eikä mistään tiedä onko sinkku vai varattu.

ap

No mitä väliä onko sinkku vai varattu tuossa vaiheessa? Kannattaa kuitenkin yrittää. Jutella voit vaikka latteasti hyvästä juoksusäästä, toivottaa tsempit lenkille jne, kyllä huomaat onko toinen kiinnostunut vastausten laadusta. Jos joudut näitä kysymään niin ehkä vika on kuitenkin korvien välissä. Liika ujous ei ole yleensäottaen seksikästä.

Vierailija
14/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos näet kiinnostavalta näyttävän naisen, lähde juoksemaan vastaan häntä ja juuri kohdalla kompastut tyylikkäästi. Pääset samalla testaamaan onko naisella hoivaviettiä.

Vierailija
15/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta varmaan tulisi joku baarityttö sun kaa lappiin vaeltamaan.

Vierailija
16/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin netin ilmaisen deitti-palvelun kautta. Ihan omasta itsestä on kiinni, että jaksaako nähdä vaivaa tavata kymmeniä naisia. Kyllä löytyy vielä sopivakin! Näin pariakymmentä, joista  kolmen kanssa kävin useammilla treffeillä. 

Naiseni löytyi, kun vastasin hänen jättämäänsä ilmoitukseen. En yrittänyt liikoja, vaan laitoin ihan tavallista tekstiä suurin piirteen puolet enemmän kuin tuossa sinun aloitusviestissäsi. Nainen sanoi, että jotkut miehet sortuivat täydellisyyden tavoitteluun ja jotkut taas menivät alta riman. Hän haki tavallista, jota moni ei edes uskaltanut olla. Nainen oli liikkeellä tositarkoituksella. Kävimme kävelyllä ja kahvilassa, jossa tarjosin, vaikka nainen sanoikin, että voi maksaa itse. Saatoin vastata, että sopiiko, että ensi kerralla hän voi maksaa. Sain sovittua seuraavat treffit. Vielä, kun olin saatilla, poikkesin kukkakitskalle ja annoin kukan, sillä hän kertoi olevansa kiinnostunut kasvien hoidosta. Eli vanhanaikaisilla herrasmiehen elkeillä voi tehdä hyvänkin vaikutuksen. Muista sitten jossain vaiheessa kokeilla poskisuudelmaa, jos tilanne on sopivan avoin ja rento! Nainen on vieteltävä, mutta liika lipevyys ei toimi!

S24? Hyvä tuuri käynyt sulla. Oon itse sieltä yrittänyt aikaisemmin, mutta ei ole tärpännyt. Pitää tässä tehdä tili sinne, kun ehtii.

ap

Vierailija
17/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni löysi minut kakskymppisenä yliopistobileissä. Vähemmän vietetään aikaa kotoillen. Enemmän retkillä luonnossa tai kulttuurin parissa.

Vierailija
18/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit hakea myös deitti.net

Vastaa myös naisten jättämiin

Vierailija
19/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää olla lisäksi kaunis, niin voi olla hankala löytää. Esim. minun kaunis puolisoni on juuri tuollainen. Nuo pitää nuorina käydä kalastamassa itselleen.

Vierailija
20/48 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin netistä kauniin! Hän ei ollut laittanut itsestään kuvaa profiiliin, mutta itsensä kuvailu oli kerrankin totuudenmukainen! Hän ei väittänyt itseään kauniiksi, mutta sanoi olevansa esim hoikka ja pitkähiuksinen. Toiset jotka ovat sanoneet itseään hoikaksi ovat olleet lievästi ylipainoisia ja se tukkakin on ollut sellainen kulunut ja  värjätty tai on ollut jotkut hiusjatkot. Kerron vain, että kannattaa suhtautua avoimesti myös kuvattomiin ilmoituksiin ja olla tapaamisessa kohtelias, oli vastassa minkälainen yllätys tahansa! Pakkohan ei ole suhteeseen alkaa!

urheileva mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi