Missä tutustua tällaiseen naiseen?
Alle kolmekymppinen ja lapseton. Viettää mielellään viikonlopun kotona miehen kanssa urheillen, ruokaa laittaen ja vaikka elokuvan parissa. Tykkää yhteisistä lenkeistä ja luonnossa liikkumisesta ja lähtee vaikka Lappiin vaeltamaan. Käytännönläheinen ja haluaa tulevaisuudessa perheen. Lisään myöhemmin, jos tulee vielä jotain mieleen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä olen. :)
N26
Moi! Missä tarkemmin ottaen? :D
apTampereeltahan mut löytää. :D
Etelästäpä tietysti. Minä oon Oulusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Alle kolmekymppinen ja lapseton. Viettää mielellään viikonlopun kotona miehen kanssa urheillen, ruokaa laittaen ja vaikka elokuvan parissa. Tykkää yhteisistä lenkeistä ja luonnossa liikkumisesta ja lähtee vaikka Lappiin vaeltamaan. Käytännönläheinen ja haluaa tulevaisuudessa perheen. Lisään myöhemmin, jos tulee vielä jotain mieleen.
Voin kertoa sinulle että me luonnossa viihtyvät naiset emme todellakaan kyki viikonloppuna kotona katsomassa elokuvia vaan olemme esim. kesämökillä tai muuten siellä luonnossa. Ainakin minä vietän vähintään 2/3 viikonlopuistani joko mökillä tai vanhempieni kotitalossa maaseudulla.
Toisekseen oman kokemukseni perusteella me vaeltamisesta ja urheilusta tykkäävät naiset olemme keskimääräistä useammin veloja. Toki lapsellisiakin on, mutta lapset oikeasti rajoittaa sitä luonnonrauhasta nauttimista aika tavalla. Ainakin minun tuttavapiirissäni ne neljä naista jotka eniten luonnossa liikkuvat ovat kaikki lapsettomia. Lapsia ovat tehneet ne naiset joiden miehet on eräjormia mutta naiset tykkää pysyä kotona ja miehet reissaa äijäporukalla...
Itse olen onnellisesti naimisissa erämiehen kanssa jonka tapasin yllättäen kaverin bileissä hamalla 2000-luvulla. Kumpikaan meistä ei ole innokas juhlija mutta meidät "järjestettiin" toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
ap
No yllätys, että aina toinen on jostain matkan päästä. Oulussa käyn silloin tällöin siskoni luona, mutta aika harvoin se kieltämättä on.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
apNo yllätys, että aina toinen on jostain matkan päästä. Oulussa käyn silloin tällöin siskoni luona, mutta aika harvoin se kieltämättä on.
N26
Niin se tuntuu aina olevan : /
ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi tuollainen nainen. En vain kuvailisi itseäni urheilulliseksi, vaikka mielellään Lappiin tai peruslenkille lähden. Tinderissä olen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi tuollainen nainen. En vain kuvailisi itseäni urheilulliseksi, vaikka mielellään Lappiin tai peruslenkille lähden. Tinderissä olen. :)
Ikää vähän vähemmän kuin sinulla, mutta näköjään olitkin toiselta puolelta Suomea (olen pk-seudulta). :/
Tampereeltahan mut löytää. :D